חברת ניקיון בתים ברמת גן

צריכים חברת ניקיון בתים ברמת גן?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

חברת ניקיון בתים ברמת גן - מומלצת לשנת 2023

מחפשים חברת ניקיון בתים ברמת גן? זקוקים לניקיון לאחר שיפוצים, הרצפה זקוקה לפוליש, דוקטור פוליש מספק בשבילכם את כל שרותי ניקיון שאתם צריכים לדירה אחרי שיפוצים בכל רחבי רמת גן והסביבה. בימינו כולם עובדים סביב השעון ולמי יש זמן להקדיש לניקיון ועוד לבית לאחר שיפוץ? תהיה זאת החלטה נבונה להזמין חברת ניקיון שתטפל לכם בכל הנושא ותוכלו ליהנות מהשיפוץ שלכם ללא סבל מיותר שניקיון כזה עלול לגרום לכם.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

חברת ניקיון בתים ברמת גן מחירים

רוצים ניקיון חזק לבית אחרי שיפוץ. נכנסים לדירה חדשה ברמת גן תעשו לעצמכם טובה, אל תשבו לעצמכם את הגב. דוקטור פוליש חברת ניקיון לבית היחידה ברמת גן שמבטיחה שאתם תהיו מרוצים ואם תמליצו עלינו וגם אנחנו נהיה שמחים ומרוצים. רוצים לדעת איך אנו עושים את? פשוט מאוד אתם לא קונים חתול בשק. כלומר אתם משלמים רק אחרי שאתם רואים שהבית נוקה כמו שצריך. ללא תשלום מראש ללא מקדמות משלמים הכול בסוף אחרי שאתם 100% מרוצים. כל זה ועוד במחיר אטרקטיבי במיוחד.

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

חברת ניקיון בתים עם שפע של המלצות

נכנסים לדירה חדשה ברמת גן? לפני שמובילים פורקים את הציוד שלכם בדירה החדשה, מזמינים חבילת ניקיון יסודי לדירה. ניקיון לדירה חדשה יכול להיות משימה קשה מאוד למי שאין כלים ציוד וחומרים מתאימים. מחפשים ניקיון אחרי שיפוץ לבית ברמת גן? לא כל אחד מבין שניקיון לאחר שיפוץ זאת לא משימה פשוטה. צריכים ציוד וחומרים מתאימים כדי לנקות: שאריות צבע, אבק טפטופי צבע לכלוך קשה שהשיפוץ הותיר. צריכים ניקיון בתים ברמת גן? הזמנה של חברת ניקיון כדאית ביותר כאשר נכנסים לגור בדירה חדשה מקבלן, בדירה אחרי שיפוץ, או בדירה שהזמן גרם לה לבלאי ולכלוך שנדמה שאי אפשר להסיר לניקוי שוטף של הבית כדאי להשתמש במנקה.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

דוקטור פוליש חברת ניקיון בתים היחידה ברמת גן עם 100% התחייבות לשביעות רצון ותוצאה מושלמת. אתם משלמים רק אחרי שמרוצים. כשאתם מרוצים, אנו שמחים שהצלחנו לרצות אתכם :). שוק הניקיון הוא שוק פרוץ וקיימים בו הרבה חברות ניקיון המציעות שירותי ניקיון בכל טווח המחירים. אל תתביישו לבקש המלצות. צוות העובדים שלנו הוא מורכב מאנשים קבועים שאוהבים את מה שהם עושים, הציוד שלנו הוא הכי טוב בעולם כדאי לעזור לעובדים שלנו לעשות את העבודה שלהם בדרך כמה שאפשר יותר קלה לביצוע. אצלנו האיכות משתלמת וגם המחיר שתקבלו יהיה אטרקטיבי ומשתלם. בדקו על חבילת הפרימיום שלנו חבילת ניקיון משתלמת במיוחד. 

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ

לרוב אנו נעשה שימוש בשירותיהן של חברות הניקיון כאשר עומדת בפנינו משימת ניקיון ארוכה ומאתגרת כגון ניקיון לאחר שיפוץ. ניקוי זה מבצעות חברות ניקיון מקצועיות. אותן חברות יודעות לספק ניקוי יסודי ועמוק. עלות של ניקוי יסודי גדולה יותר מעלות ניקוי שוטף שיתבצע פעם בשבוע. למעשה גם משך הזמן הדרוש, יהיה ארוך יותר. אצלנו תקבלו ניקוי יסודי היורד לפרטים קטנים במיוחד. כל זה במחיר נהדר השווה לכם ולכל כיס.

חברת ניקיון בתים ברמת גן
חברת ניקיון בתים ברמת גן

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

המחירים הם דינמיים ומשתנים מדירה לדירה,
יחד עם מערכת ייחודית שפיתחנו נוכל לשקלל את כל הפרטים של הדירה שלכם ולתת לכם הצעת מחיר מיד באתר כנסו לבדוק!

נהוג להשתמש בשירותיה של חברת ניקיון במצבים בהם הדירה עברה שיפוץ או צביעה, לפני כניסה לדירה חדשה וכדומה… אם אתם זקוקים לחברת ניקיון מגיע לכם מתנה כנסו לאתר לבדוק! 

מחירים
שרות מספר החדרים שטח הדירה מחיר
חבילת ניקיון פרימיום דירת 2 חדרים עד 50 מ"ר 1200 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 3 חדרים עד 50 מ"ר 1800 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 4 חדרים עד 100 מ"ר 2100 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 5 חדרים עד 130 מ"ר 2300 ש"ח כולל מע"מ
רוצים לדעת כמה יעלה לנקות את הדירה שלכם לחצו כאן
הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...