חברת ניקיון בתים בנתניה

צריכים חברת ניקיון בתים בנתניה?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

חברת ניקיון בתים בנתניה - מומלצת לשנת 2023

יש לנו צוות עובדי ניקיון בתים שאוהב את מה שהוא עושה, צוות קבוע שמורכב מעובדים בעלי ניסיון, וגם הציוד שלנו הוא הטוב ביותר שקיים בענף הניקיון העולמי. תוסיפו לזה שימוש בחומרי ניקוי איכותיים וציוד ניקיון ייעודי וחדיש, ומה שתקבלו זה עבודת ניקיון איכותית ומקצועית ללא רבב. הציוד, החומרים והניסיון של הצוות, הופכים את העבודה לקלה הרבה יותר לביצוע, וכך גם המחיר שתקבלו יהיה אטרקטיבי ומשתלם יותר.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

חברת ניקיון בתים בנתניה מחירים

עלות שירותי הניקיון תלויה במגוון גורמים כמו סוג השירות, גודל הנכס ותדירות הניקיון של הנכס. שירותי הניקיון אשר תוכלו למצאו אצלנו כוללים: ניקיון אחרי שיפוץ, ניקיון בתים חדשים, ניקיון לפני אכלוס, פוליש ועוד… רוב האנשים לא מבינים את ההבדל בתוצאה שמתקבלת כאשר מנקים עם ציוד ניקיון מקצועי. מה שיכולה לעשות מכונת שטיפה איכותית לא תצליחו לקבל בשום דרך ידנית. כמובן שגם חומרי הניקוי בהם אנחנו משתמשים זה לא מה שאתם מכירים, יש לנו חומרים מיוחדים שללא ניסיון והבנה מעמיקה כיצד להשתמש בהם. למעשה למי שאין הבנה בחומרי הניקיון עלול לעשות לכם נזק יותר מאשר תועלת.

 

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

חברת ניקיון בתים עם שפע של המלצות

נכנסים לדירה חדשה בנתניה? אל תנסו לנקות הכול בעצמכם. ניקיון אינה עבודה פשוטה כמו שהרוב נוטים לחשוב. צריך ידע, ציוד מתאים ועוד… פנקו את הנכס שלכם בחבילת ניקיון יסודי והנכס שלכם יהיה אסיר תודה. אתם לא תאמינו איך אנחנו נגרום לדירה שלכם  להראות: חלונות שקופים ומבריקים, ארונות המטבח יעברו טיפול מיוחד, מסילות של החלונות נקיות ללא אבק ואבנים, הרצפה תעבור פוליש עם מכונה. את המוניטין שלנו צברנו במשך שנים רבות של עבודה מאומצת, פנו אלינו וקבלו גם אתם שירות מקצועי לניקיון בנתניה.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

צריכים חברת ניקיון בתים בנתניה? רוצים לפנק את הבית שלכם בחבילת ניקיון מרעננת? חבילת הניקיון שלנו הופכת כל בית למזמין צעיר וחינני יותר. אנחנו לא סתם עוד חברת ניקיון אנחנו חברת ניקיון היחידה שנותנת לכם 100% אחריות לכל עבודה אשר נבצע בעבורכם. יש לנו ציוד מתקדם ואת הצוות המנוסה והאמין ביותר שתוכלו למצוא. אז אם אתם זקוקים לניקיון בית לפני מעבר דירה,  אתם לקראת סיום שיפוץ הבית ואין לכם מושג איך אמורים לנקות את כל הלכלוך הגעתם למקום הנכון.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ

זקוקים לניקיון לאחר שיפוץ? עייפים מהחיפושים? דוקטור פוליש היא החברה המדויקת בשבילכם. בזמן שדוקטור פוליש מביאה לכם ניסיון רב שנים ומעגל רחב של לקוחות מרוצים, כל זאת בזכות השירות האדיב וסבלני שלנו, רמת השרות גבוהה וכמובן המקצועיות המדויקת שלנו. אנחנו דואגים תמיד, להשתמש בכל האמצעים הכי מפותחים של תחום הניקיון. הדבר הופך את הנכס שלכם ללא פחות מנצנץ ובוהק. יתרה מכך אתם עומדים בקרוב להיכנס הביתה, ולהרגיש את תחושת ה"וואו!" בכל פעם מחדש. זה הזמן שלכם לבדוק מחירים, לתאם פגישה ולסדר לעצמכם את הבית המבריק שתמיד חלמתם עליו.

חברת ניקיון בתים בנתניה
חברת ניקיון בתים בנתניה

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

המחיר הוא לא קבוע הוא נקבע פי פרמטרים דינמיים שונים של הכנס שלכם, כגון גודל מצב וכו'….
ברגע זה תוכלו להכניס לאתר את הפרמטרים של הדירה שלכם ולקבל הצעת מחיר במקום כנסו עכשיו!

פשוט מאוד אתם משלים רק לאחר שאתם מרוצים לגמרי מהעבודה בעצם אנו מתחייבים לכם שתהיו מרוצים פרטיים נוספים באתר כנסו עכשיו!

מחירים
שרות מספר החדרים שטח הדירה מחיר
חבילת ניקיון פרימיום דירת 2 חדרים עד 50 מ"ר 1200 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 3 חדרים עד 50 מ"ר 1800 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 4 חדרים עד 100 מ"ר 2100 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 5 חדרים עד 130 מ"ר 2300 ש"ח כולל מע"מ
רוצים לדעת כמה יעלה לנקות את הדירה שלכם לחצו כאן
הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...