חברת ניקיון בתים בכפר סבא

צריכים חברת ניקיון בתים בכפר סבא?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון…

חברת ניקיון בתים בכפר סבא - מומלצת לשנת 2023

מעבר לעובדה הפשוטה שהזמנת חברת ניקיון בכפר סבא תחסוך לכם זמן יקר שתוכלו להשקיע בדברים אחרים, את התוצאה שתקבלו על ידי חברת ניקיון מקצועית לא תוכלו לקבל כשאתם מנקים לבד. מכונת פוליש תבריק יותר טוב מכל שטיפה ידנית שתעשו בכוחות עצמכם, עובד ניקיון מנוסה ידע להשתמש בחומרי ניקוי חזקים טוב יותר ממי שעושה זאת בפעם הראשונה. את קביעת סדר פעולות הניקיון תוכלו לתכנן נכון רק אם יש לכם ידע מקצועי והבנה רחבה מה הם הגורמים שיביאו לתוצאות ניקיון מרשימות.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

חברת ניקיון בתים בכפר סבא מחירים

עוברים לבית חדש? אוטוטו מסיימים את השיפוץ בדירה? בא לכם לחדש מרצפות אבן ישנות בליטוש או להבריק את הרצפה עם פוליש לבית? אלפי לקוחות מרוצים יעידו חברתנו היא הבחירה המוצלחת ביותר לכל מי שמחפש חברת ניקיון בכפר סבא. כל זאת ועוד במחירים אטרקטיביים במיוחד. אנו נגיע אליכם עם מכונות פוליש חדישות, ציוד מותאם לביצוע העבודה, חומרי ניקוי איכותיים וצוות עובדים מקצועי ומיומן עם ניסיון של שנים בביצוע עבודות ניקיון בתים מכל הסוגים.

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

חברת ניקיון בתים עם שפע של המלצות

נכנסים לדירה חדשה בכפר סבא? כדאי לכם מאוד להזמין חברת ניקיון מקצועית שתיתן לבית שלכם פינוק ניקיון מהסרטים: תריסים, חלונות, חדרי מקלחת, שירותים, ארונות מטבח פוליש לרצפה ועוד… מחפשים ניקיון אחרי שיפוץ לבית בכפר סבא? אחד המצבים שמצריכים חברת ניקיון הוא ביצוע ניקיון יסודי לבית לאחר שיפוץ. בתים שעברו שיפוץ לרוב מלאים באבק, כתמי צבע, כתמים של חומרי שיפוץ ועוד… צריכים ניקיון בתים בכפר סבא? בתחום הפוליש וניקיון בתים אין פרמטר של השכלה או הסמכה רשמית כדי לספק שירותים כאלה. ולכן צריך להיזהר ולבחור חברת ניקיון עם וותק, ניסיון ומוניטין בתחום.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

התוצאות שנביא לכם ישאירו אתכם המומים. תוצאות שלעולם לא תצליחו להגיע אליהן לבד בניקיון עצמאי. הסיבה לכך היא שחברת ניקיון שלנו משתמשות בציוד מתקדם שמיועד לניקיון בתים מקצועי. גם אם לכלוך קשה הצטבר אצלכם במשך שנים אנחנו נדע להתמודד. בעזרת ציוד ניקוי מתאים ותכשירים מיוחדים שמתאימים לפעולת הניקיון שרוצים לבצע כמעט הכול אפשרי. כל זאת ועוד תקבלו 100% אחריות בעובר כל עבודה אשר הבצע עבורכם.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ

המחירים של ניקיון בתים לאחר שיפוץ משתנים בהתאם לגודל הבית או סוג העבודה. ישנן חבילות ניקיון עם מחיר קבוע מראש המתאים במיוחד לבית לאחר שיפוץ. השרות יכלול בתוכו את האלמנטים הנמצאים בדירה ריקה כגון: חלונות, רצפה, ארונות מטבח, חדר מקלחת ועוד. הקריטריונים העיקרים המשפיעים על המחיר הם כמות החדרים בבית וגודל הדירה. זמן העבודה גם הוא משתנה בהתאם לסוג העבודה שנקבע וגודל הדירה. למעשה ניקוי דירה ממוצעת אורך בין 6-8 שעות. כמובן שאם ישנן דרישות נוספות מעבר לחבילת הניקיון המוצעת הזמן והמחיר יכול לעלות.

חברת ניקיון בתים בכפר סבא
חברת ניקיון בתים בכפר סבא

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

המחיר הוא בהתאם לגודל הבית שלכם ופרמטרים שונים נוספים.
למעשה תוכלו להזין את הפרמטרים של הבית שלכם באתר ולבדוק מחיר און ליין.

מומלץ להזמין שירותי ניקיון לבתים שעברו שיפוץ, דירות לפני אכלוס וכמובן אם סתם בא לכם לפנק את הבית שלכם למידע נוסף בדקו על חבילת הניקיון פרימיום שלנו!

מחירים
שרות מספר החדרים שטח הדירה מחיר
חבילת ניקיון פרימיום דירת 2 חדרים עד 50 מ"ר 1200 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 3 חדרים עד 50 מ"ר 1800 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 4 חדרים עד 100 מ"ר 2100 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 5 חדרים עד 130 מ"ר 2300 ש"ח כולל מע"מ
רוצים לדעת כמה יעלה לנקות את הדירה שלכם לחצו כאן
הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...