חברת ניקיון לבית

צריכים חברת ניקיון לבית?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

חברת ניקיון לבית - דוקטור פוליש מומלץ 2023

למרות שחברת ניקיון יכולה באופן עקרוני להחליף את עוזרת הבית וגם עוזרת הבית יכולה במידה מסוימת להחליף חברות ניקיון. צריך לזכור כי מדובר בשני נותני שירותי ניקיון שונים, הנבדלים זה מזה באופן ברור ולא מומלץ להזמין עוזרת בית לצורך ניקוי דירה לאחר שיפוצים, בדיוק כפי שלא מומלץ להזמין חברת ניקיון לצורך טיפול שוטף בעבודות הבית. מכיוון שכל אחד מנותני שירותי הניקיון הללו מתמחה ומיומן יותר בתחום עיסוקו הוא ואותו הוא מבצע על הצד הטוב ביותר ולכן מומלץ להעסיק אותו בתחום התמחותו כדי לקבל את עבודת הניקיון ואת כל שירותיה הנלווים על הצד הטוב ביותר.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

הנה דוגמא מצויינת ניקוי חלונות

ניקוי חלונות ותריסים זו דוגמא יפה לאחת מעבודות משק הבית שהן עבודות קשות יותר הדורשות כוח פיזי רב יותר ומיומנות טכנית גדולה יותר מכפי יכולתה של עוזרת ממוצעת. עבודת ניקוי החלונות והתריסים איננה נחשבת לאחת מעבודות הבית השוטפות, וברוב הבתים זוהי עבודה הנדחקת לפינה והחלונות נותרים מלוכלכים ומלאי אבק ומכבידים על הנשימה של בני הבית, הזגוגיות שאינן מבריקות ומראה החלונות המלוכלך משרה על הבית תחושה של עצב, עגמומיות והזנחה.

ניקוי החלונות בבית הוא דוגמא מצוינת לעבודה שנחשבה זמן רב לחלק מעבודתן השוטפת של עוזרות הבית אך לאחרונה, עקב המחסור בעוזרות בית, עוזרות בית רבות מנצלות את כוחן ומסרבות בכל תוקף לבצע את העבודה הקשה הזאת שדורשת כוח פיזי רב ויכולת טכנית לפרק את החלונות ולהרכיב אותם מחדש וכרוכה לעתים בסכנה של פציעה. עבודה זו דורשת גם השקעה של זמן רב ועוזרת הבית נאלצת להזניח את שאר עבודות הבית השוטפות כדי לפנות זמן לניקוי החלונות.

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

אז באיזה מצב כן להזמין חברת ניקיון

לעתים העבודה של עוזרת בית חופפת לעבודתה של חברת ניקיון, ולכן אנו יכולים למצוא את עצמנו מתלבטים בשאלה האם לחפש עוזרת בית לצורך ביצוע עבודת ניקיון כלשהי או שאולי כדאי שנזמין אלינו חברת פוליש וניקיון. ניתן לומר באופן כללי שבמקרה ואנו זקוקים לשירותי ניקיון הכרוכים בעבודה שהיא מאתגרת יותר מבחינה פיזית בדרך כלל גם נצטרך אותם באופן חד פעמי, פעם בשנה או יותר, במקרה כזה נכון יותר יהיה מצדנו להזמין שירותי ניקיון של חברת פוליש וניקיון.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

למרות שעבודתה של עוזרת בית שונה מעבודתה של חברת הניקיון ודורשת כישורים שונים, קל להבחין כי עבודתה של עוזרת בית היא קלה יותר ואינה דורשת ידע מקצועי רב ומשום כך כל חברת ניקיון לבית יכולה באופן עקרוני להחליף כל עוזרת. אך לא כל עוזרת בית יכולה להחליף את חברת ניקיון. כי עבודתה של חברת ניקיון היא מקצועית יותר, קשה יותר, ודורשת ידע, כלים וחומרים מיוחדים. אצלנו תוכלו גם לקבל 100% אחריות עבור כל עבודה אשר נבצע עבורכם. לא נשמע הגיוני שהבטחה כזאת  שתוכלו לקבל מעוזרת הבית שלכם.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

7 הבדלים עיקריים בין חברת ניקיון לבית לבין לעוזרת

מטבע הדברים עוזרות בית מטפלות בניקיון בתים מאוכלסים ואלו חברות ניקיון מטפלות ברוב המקרים בבתים ריקים לפני אכלוס.

עוזרות בית הן בדרך כלל נשים, הן עובדות לבדן ומבצעות עבודות פיסיות קלות יחסית, שאינן דורשות הכשרה מיוחדת. חברות ניקיון לעומת זאת מעסיקות עובדי ניקיון שלרוב הם גברים שעובדים בצוות ומבצעים עבודות פיסיות קשות יותר, הם משתמשים בחומרים חזקים יותר ובכלים מקצועיים יותר ועבודתם דורשת ידע ומיומנות גדולים יותר. הצוותים של חברות ניקיון מתמודדים עם עבודה קשה יותר של ניקוי צבע וסיד, כתמים אבק וטיח.

שירותי הניקיון של חברות ניקיון ופוליש מתומחרים באופן שונה משירותי הניקיון של עוזרות בית. בעוד ששירותי הניקיון של חברות ניקיון ופוליש מתומחרים לפי חדר או לפי מטר מרובע, שירותי הניקיון של עוזרות הבית מתומחרים לפי שעה.

עוזרת בית מגיעה לביתנו אחת לשבוע או לשבועיים באופן רציף לאורך כל ימות השנה ומסייעת לנו בטיפול השוטף של עבודות הבית. חברת ניקיון לעומת זאת מגיעה אל ביתנו באופן חד פעמי או תקופתי, בדרך כלל כדי לנקות את הבית לאחר שיפוצים או בניה או לפני מעבר לדירה חדשה.

בנוסף למתן שירותי ניקיון עוזרות בית מספקות גם שירותים נלווים נוספים כמו קיפול, גיהוץ ותליה של כביסה, בישול, שטיפת כלים, סידור הבית, סידור הארונות וכולי. שירותים אלו מתאימים יותר לכישוריהן המיוחדים של הנשים. העסקתה של עוזרת שאיננה מיומנת מספיק איננה יכולה להסב, ברוב המקרים, נזק רב ובלתי הפיך לבית.

עובדי ניקיון של חברת ניקיון מבוטחים מטעם החברה ולכן אין צורך לבטח אותם, לעומת זאת החוק מחייב לבטח כל עוזרת במוסד לביטוח לאומי ולקחת עליה את מלוא האחריות למקרה של פציעה או פגיעה בזמן עבודתה במשק הבית. העדר ביטוח של עוזרת בית יכול להסתיים בתביעה על סכום כסף גדול.

עוזרת הבית שלכם עובדת בלו”ז מסודר  האם היא תבוא מתי שתצטרכו האם תוכלו לקרוא לה במקרה של אירוע מה תעשו אם במקרה והיא חולה בדיוק ביום שאתם צריכים אותה  לעומת זאת חברת ניקיון אינה תלויה בעובד אחד בלבד,  לרוב, מדובר בצוות עובדים  כך שאם משהו חולה או נתקל בפקק לא עלינו. תמיד יהיה עובד אחר שיוכל לבוא. כך שאם עמידה בזמנים חשובה לכם כמו במעבר דירה מתוכן עדיף להשתמש  בשרות של חברת ניקיון  מה עוד שעבודה של עוזרת יכולה להמשך על מספר ימים חברת ניקיון לעומתה שולחת צוות רב של עובדים המסוגל לסיים בית גדול ביום אחד.

יותר משתלם להזמין חברת ניקיון לבית - לצורך ניקוי החלונות

עיון מעמיק מראה שיותר משתלם, נכון ומתאים להשתמש בשירותי ניקיון של חברות ניקיון לביצוע עבודת ניקוי החלונות. חברות ניקיון תשלחנה לביתכם צוות גברי של עובדי ניקיון שהעבודה הזאת מתאימה יותר לכוחו הפיסי ולכישוריו המיוחדים. הצוות של עובדי הניקיון יבצע את העבודה בזמן קצר ועם תוצאות מעולות והסיכוי שהוא ייפגע הוא מועט יותר ובכל מקרה צוות עובדי הניקיון מבוטח על ידי החברה.

מכיוון שעבודת ניקוי החלונות והתריסים איננה נחשבת ברוב הבתים לחלק מן העבודה השוטפת בבית אלא לעבודה תקופתית ומכיוון שהיא דורשת כוח פיזי רב יותר ומיומנות רבה יותר בפירוק החלונות ובהרכבתם מחדש ניתן לומר כי ניקוי החלונות והתריסים הוא דוגמא יפה לעבודת ניקיון שכדאי לחסוך מעוזרת הבית ולהעביר לידיה האמונות של חברת ניקיון, וההחלטה הזאת שהיא כנראה ההחלטה הנכונה לבטח תשמח מאוד גם את חברות הניקיון ולא פחות מכך את עוזרת הבית שלכם.

חברת ניקיון לבית

לסיכום

הסיכון בלקיחת עוזרת בית לא מיומנת הוא קטן מאוד ביחס לנזק הבלתי הפיך שיכולה להסב לנו חברת ניקיון שאיננה חברה מקצועית. חברת ניקיון ופוליש שאיננה חברה מקצועית – יכולה להסב נזק רב לשיש ולרצפה שיכול להיות אף נזק בלתי הפיך. לכן מומלץ מאוד להקפיד יותר על בחירת חברת ניקיון ופוליש מקצועית ורצוי לבקש המלצות ולא להסתמך רק על האינטואיציה ותחושת הלב.
אם יש לכם שאלות נוספות בנושא הזמנת חברת ניקיון לחצו פה ועברו לשאלות נפוצות

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...