שאלות ותשובות

מי אתם דוקטור פוליש

בהחלט כן, זה בעיקר מה שאנחנו עושים כל יום, ואת זה אנחנו יודעים לעשות הכי טוב שרק אפשר. צברנו ידע וניסיון רב בציוד ובחומרים הכי חדשניים, כדי לנקות בסטנדרט הגבוה שלנו: דירות ובתים ריקים לאחר צביעה, שיפוץ או בניה.

יש לנו שלל לקוחות מרוצים אתם מוזמנים להיכנס לעמוד הביקורות של גוגל, תוכלו גם להתקשר אלינו ולקבל ממליצים באזורכם. תוכלו כמובן גם להגיע ולראות עבודות שלנו באזורכם. הננו גאים לספר שנבחרנו מתוך 30 חברות ניקיון לבצע את כל עבודות הניקיון של
שתי תכניות שיפוצים בפריים טיים בטלוויזיה ("הבית שלכם שווה יותר" ו"בא לחדש לכם"). אם זה לא מספיק, תדעו שאתם משלמים רק אחרי שאתם 100% מרוצים מהעבודה שלנו.

למרות הקושי הרב במציאת אנשים טובים לעבודות ניקיון, אנחנו מקפידים על בחירת אנשים איכותיים ומתגמלים אותם בשכר רב. צוות העובדים מורכב מאנשים מקצועיים שעובדים איתנו זמן רב. בכל מקרה הם אינם ילדים בחופש, סטודנטים או עובדים מזדמנים.

נראה שאין ענף שמאכלס יותר שרלטנים כמו ענף הניקיון. חברות רבות מציעות מחירים זולים מידי ולא הגיוניים. וביום העבודה דורשים תוספות למחיר המקורי אם אינכם רוצים שיסחטו אתכם כמו לימון אל תתפתו להצעות מחיר זולות מידיי. הנה לדוגמה טריקים נפוצים שבאמצעותם עובדים עליכם:

  • הקבלן המנקה מגיע אליכם הביתה ללא כלים ומכונת פוליש כשאתם שואלים אותו היכן מכונות הניקוי? הוא מעמיד פני תמים ומסביר לכם שאם אתם רוצים ניקיון יסודי תשלמו הרבה יותר ממה שסיכמתם.
  • אם קבלן הניקיון מציע לכם למרוח "חומר מיוחד" בתוספת תשלום כמובן, כדאי שתזכרו, רוב הסיכויים שאתם לא זקוקים לכך.
  • אל תסתפקו בהצעת מחיר בטלפון לפי גודל הבית שלכם, התעקשו שבעל המקצוע יבוא אליכם וייתן את ההצעה בכתב.

לא מאמינים? חובה לצפות בסרטון הבא

עמידה בזמנים

לצורך ניקיון דירה או בית ממוצע מגיעים צוות של 2 עובדים. בדירות ובבתים גדולים אנחנו מוסיפים עובדים ע"פ הצורך וגודל הבית.

עדיף לשריין הזמנה בלתי מחייבת, כמה שיותר זמן מראש. העדיפות אצלנו היא תמיד למי שהזמין וקבע איתנו קודם. מומלץ לקבוע איתנו 3-4 ימים מראש. במקרים קיצונים ובמידת האפשר נוכל להגיע מהיום למחר.

אין קבלן שמסיים עבודה בזמן – ד"ר פוליש מסיים הכל ביום אחד! הזמן הדרוש לניקיון דירה או בית פרטי הוא ברוב המקרים יום עבודה אחד. הזמן הממוצע הוא 6-8 שעות. זמן זה תלוי בגורמים רבים (גודל הדירה וכמות הלכלוך) והוא עשוי להשתנות. במקרים קיצונים העבודה תימשך יום נוסף או שנצטרך להגיע להשלמת מספר שעות בודדות.
* בכל מקרה התשלום אינו לפי שעות ואם הניקיון נמשך מעל 6-8 שעות לא תחויבו בתשלום נוסף.

אחריות לביצוע העבודה

אנחנו היחידים שמתחייבים לתוצאה מושלמת עם אחריות. בנוסף, אתם משלמים רק בסוף העבודה לאחר שבדקתם וראיתם שהכול בוצע לפי רצונכם. העובדים שלנו לא יעזבו את הדירה עד שתהיו מרוצים ב- 100% מהתוצאה. אין לנו בעיה להתחייב כל עוד לא תהיו מרוצים לא תשלמו אגורה.

יש לנו ניסיון רב בניקיון דירות יוקרה. צברנו קהל ממליצים רב מסביון, הרצלייה פיתוח, כפר שמריהו, קיסריה ועוד. יש לנו ידע רב בכל חומרי הניקוי הנמצאים בארץ ובחו"ל. במקרים רבים עזרנו לחברות ניקיון וללקוחות פרטיים לתקן שריטות או כתמים משימוש בחומרים לא מתאימים. לא סתם אנחנו נחשבים לדוקטורים בתחום. בכל מקרה אנחנו מבוטחים וכל נזק שעלול לקרות הוא באחריותנו המלאה.
נ.ב טפו טפו טפו…!!! לעולם לא נאלצנו להפעיל ביטוח.

מה עדיף חברת ניקיון או עוזרת בית

  • עוזרת בית לא תצליח להתמודד עם הלכלוך הקשה של בית לאחר שיפוץ כשברוב המקרים התוצאה לא תהיה מושלמת.
  • לעובדי חברת ניקיון יש ניסיון גדול יותר בשימוש בחומרי ניקיון, עוזרת בית לעומת זאת עלולה לגרום לנזקים. ועוד שלחברת ניקיון יש ביטוח במקרה שקרתה תקלה או נגרם נזק.
  • לעוזרת בית כדאי מאוד לדאוג לכל הביטוחים במקרה של פציעה בזמן העבודה, לעומת זאת אם תזמינו חברת ניקיון הינכם מכוסים ומוגנים מפני תביעות.
  • חברת ניקיון תסיים את העבודה תוך יום עבודה בודד, עוזרת בית לעומת זאת יכולה לגרור את משך העבודה מספר ימים.
  • לחברת ניקיון אתם יודעים כמה בדיוק אתם משלמים, לעומת זאת לעוזרת בית משלמים לפי שעה מה שעלול לדרבן אותה למשוך ולגרור את זמן העבודה. בנוסף אתם גם צריכים לקנות את כל החומרים, לשלם לה נסיעות והוצאות סוציאליות. יש סיכוי שבסוף תגלו ששילמתם יותר ממה שיכולתם לשלם לחברת הניקיון.

לסיכום: לבית לאחר צביעה, שיפוץ או בניה מומלץ תמיד להזמין חברת ניקיון. לניקיון שוטף של בית שגרים בו מומלץ להזמין עוזרת בית. כל אחד והמקצוע שלו.

מצטערים אבל לא! אנחנו מתמחים בדבר אחד אותו אנחנו יודעים לעשות הכי טוב, והוא ניקיון דירות לפני אכלוס, לאחר שיפוץ או אפילו אם תרצו למבצע ניקיון לפסח. להזמין אותנו לצורך תחזוקה שוטפת על בסיס שבועי זה יקר ולא משתלם. מומלץ לכם להזמין עוזרות בית לצרכים אלו.
נ.ב יום אחד אולי נספק לכם גם עוזרות בית לצורך שירות זה.

פוליש

כן בהחלט, ניתן לבצע פוליש קרצוף לאריחי גרניט פורצלן. אם תרצו להבין איזה סוגי פוליש קימים ומה מתאים למה תוכלו לקרוא עוד כאן

ההבדלים העיקרים הינם:

  • עמידות – פוליש קריסטל מבריק את הרצפה לאורך זמן יותר ארוך מאשר פוליש ווקס ולכן גם ישומו לוקח זמן רב יותר.
  • מראה – לפוליש קריסטל מראה רטוב ומרשים יותר מאשר פוליש ווקס.
  • גרירות – יתרון נוסף של הקריסטל שהוא אינו משאיר סימנים לעומת הפוליש ווקס שבמקרים של גרירת חפץ כמו שולחן כסא וכדומה נשאר לעיתים סימן של הגרירה.

מפני שפוליש מעניק לרצפות מראה מבריק ונוצץ ובנוסף לכך פוליש מגן על הרצפות מפני שחיקה וספיגה של חומרים.

אריחים אשר עברו פוליש קריסטלי יש צורך לשטוף בחומר ייעודי אשר נודע לשמור על ההברקה. ישנם מספר יבואנים שאר מייבאים לארץ חומרים מסוג זה. אם תרצו לקבל המלצה על חומר כזה צרו אתנו קשר. ואם אין לכם חומר מסוג זה מומלץ לשטוף עם מים בלבד.

ניתן לשמור על פוליש ווקס על ידי שימוש ב"סנו סופר פוליש" שהוא תכשיר מעולה המתאים לרוב סוגי הרצפות. תכשיר זה מבריק מעצמו, משאיר את הרצפה נוצצת עם שכבת מגן עמידה, ומצוין לרצפות שעברו פוליש. בטיפול שוטף יום יומי, תתווסף לרצפה שכבת ברק מיקרונית נוספת וכך יגבר הברק של הרצפה בכל שטיפה ושטיפה.

חומרים לניקוי הבית

ממש לא, אנחנו מגיעים עם כל החומרים שלנו: שואב אבק תעשייתי וכמובן מכונה לרצפות.

ישנה חשיבות רבה לבחירת חומרי הנקיון ולאופן השימוש בהם. שימוש בחומרי ניקיון זולים כגון: חומצות או כימיקלים עלול להיות מסוכן, לגרום לנזקים ובסופו של דבר אינו משתלם. בכל אופן אנחנו משתמשים בחומרי ניקיון תקנים בלבד! ועובדים איתם לפי הוראות היצרן.

ברוב הדירות המודרניות יש כיום פרקטים בחדרים, אנו צברנו ניסיון רב באופן הפרקטים. תוך הימנעות ממגע של מים בפרקט.

סילר

סילר הוא חומר אטימה המיועד לשימוש ברצפות רגילות, בשיש טבעי, שיש סינטטי, משטחים העשויים בטון, אבן, רובע ועוד. הסילר אוטם ומונע חדירת נוזלים שונים (כולל מים), אבק וגורמי הכתמה שונים לרצפה. מומלץ מאוד! למרוח סילר נגד הלכלוך והיווצרות כתמים על הרצפה והרובע. סילר ניתן ליישום בגימור מט או מבריק.

רובע ללא איטום עמיד משנה את מראה הרצפה כולה וגורם לרצפות להיראות מוזנחות ולא מטופחות. כאשר אוטמים את הרובע נוצר מחסום הממזער את כמות הלכלוך שמסוגל לחדור לתוך נקבוביות הרובע. הסילר עוזר לך להישאר עם רובע נקייה לאורך זמן. מומלץ ליישם סילר לרובה וניקוי כל 12-18 חודשים.

הדברה חינם

בהחלט כן, לא רק שאנחנו עושים הדברה אפילו, מגיעה לכם הדברה חינם: ג'ל פיתיון לקטילת תיקנים.

ההדברה הנה ג'ל פיתיון לקטילת תיקנים – הדברה ירוקה ללא ריח, הפועלת כנגד ג'וקים בלבד. ההדברה אינה מסוכנת לנשים בהריון, לחיות מחמד והינה ידידותית לסביבה.

ההדברה מתבצעת בסיום הניקיון ולאחר ההדברה אין שום הגבלות וניתן להיכנס מייד.

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...