חברת ניקיון בתים בדרום

צריכים חברת ניקיון בתים בדרום?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

חברת ניקיון בתים בדרום - מומלצת לשנת 2023

דוקטור פוליש חברת ניקיון בתים עם ציוד מתקדם, חומרים טובים וניסיון ניסיון וניסיון זה מה שיש לנו הכי הרבה. כל סוגי השירותים הנחוצים לכם לביצוע ניקיון של: בית, דירה, משרד או כל מקום אחר.
בעיקרון כאן תמצאו מומחים לשירותי ניקיון ופוליש לכל סוגי הרצפות בבית או בחצר. 
למעשה אפשר לבחור בחברת ניקיון בתים מסוימת, שתיקח את הפרויקט שלכם בחוסר סבלנות  ומתוך רצון לסיים אותו כמה שיותר מהר ואפשר גם אחרת. אפשר לבחור בחברת ניקיון בתים שתיקח כל פרויקט כיהלום 💎 שצריך ללטש, עד שהוא מקבל את הצורה המושלמת.
בשבילנו כל פרויקט הוא עולם ומלואו, וכל אריח הוא פנינה. רק תנו לנו הזדמנות להוכיח זאת! 

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

חברת ניקיון בתים בדרום מחירים

מכירים את ההרגשה הזאת שנכנסים למקום נקי, בוהק, מטוקטק ומריח נהדר  רוצים לקבל את הרגשה הנפלאה הזאת בבית שלכם, מבלי לעבוד קשה או לשבור את הגב. כל זאת ועוד במחיר שווה לכל כיס. לחצו כאן ובדקו כמה עולה חבילת הפרימיום שלנו חבילת ניקיון שתהפוך כל  בית ליותר נקי יותר טהור ויותר מזמין ותתפלאו זה לוקח רק יום אחד לעשות את זה.

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

חברת ניקיון בתים עם שפע של המלצות

נכנסים לדירה חדשה באזור הדרום? לכן זה הזמן לפנק את הדירה שלכם בחבילת ניקיון יסודי ובפוליש לרצפה. בעצם לנקות בית חדש זאת לא משימה לא פשוטה צריך מישהו שמבין ניקיון ויודע איך לנקות וכיצד להתאים את חומר הניקוי הנכון… מחפשים ניקיון אחרי שיפוץ באזור הדרום? דוקטור פוליש מספק שירותי ניקיון לאחר שיפוץ כמעט בכל אזור הדרום. ניקיון שלאחר שיפוץ אינו פשוט הלכלוך של השיפוץ מורכב מחומרים הקשים להסרה כגון: צבעים, צמנטים, דבקים וכו'… צריכים ניקיון בתים באזור הדרום? אם אתם מחפשים ניקוי באופן קבוע של הבית? אם כן, אז רצוי לבחור בשרותיה של עוזרת בית או חברה שמספקת עוזרות בית. במקרים אחרים רצוי להשתמש בשרותיה של חברת ניקיון לבית

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

מחפשים חברת ניקיון בדרום? אולי אתם עוברים לדירה באזור הדרום ורוצים חברת ניקיון טובה? ברכות הגעתם למקום הנכון אנחנו נשמח לתת גם לכם שרות בכל אזורים הרשומים בתחתית העמוד למטה. דוקטור פוליש היא חברת הניקיון ותיקה פועלת מ-2006 במתן שירותי ניקיון לבתים לפני אכלוס ולאחר שיפוץ. רק אצלנו תקבלו 100% אחריות על עבודה אשר נבצע עבורכם. דוקטור פוליש מומחה מספר 1 בישראל לפוליש לרצפה. כל זאת בסטנדרטים אירופים ושרות לקוחות בסטנדרט אמריקאי 🙂

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ

אצלנו בדוקטור פוליש תוכלו לקבל את כל מה שאתם צריכים במקום אחד. החל מניקיון בתים לאחר שיפוץ, הברקת רצפות, פינוי תכולה וניקיון לפני כניסה, פוליש קריסטל, ניקוי תריסים וחלונות, חיטוי חדרי מקלחת שירותים, אמבטיות, אסלות והרשימה עוד ארוכה… כך שבסופו של תהליך תוכלו להיכנס לבית ונקי מתמיד. החומרים בהם אנו משתמשים הם חומרים מהסוג הטוב ביותר שמבטיחים תוצאות יפות ונקיות במיוחד. ללא כל צורך בשימוש בחומרים אגרסיביים או מסוכנים אחרים.

 

 

חברת ניקיון בתים בדרום
חברת ניקיון בתים בדרום

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

חדש באתר מחשבון אוטומטי המסוגל לחשב תוך כמה שניות בודדות את המחיר לניקיון ופוליש לבית שלכם.
כנסו לבדוק עכשיו!

הזמן הדרוש לניקיון בית חדש הנו יום עבודה אחד בערך 6 עד 8 שעות עבודה אך זה לא מדע מדויק ועלול להשתנות מבית לבית. רוצים לשמוע עוד כנסו לאתר עכשיו!

מחירים
שרות מספר החדרים שטח הדירה מחיר
חבילת ניקיון פרימיום דירת 2 חדרים עד 50 מ"ר 1200 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 3 חדרים עד 50 מ"ר 1800 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 4 חדרים עד 100 מ"ר 2100 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 5 חדרים עד 130 מ"ר 2300 ש"ח כולל מע"מ
רוצים לדעת כמה יעלה לנקות את הדירה שלכם לחצו כאן
הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...