חברת ניקיון משרדים בראשון לציון
צריכים חברת ניקיון משרדים בראשון לציון?
עוברים למשרד חדש?
לא מרוצים מחברת הניקיון שלכם בשוטף?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון…
קבלו הצעת מחיר
כי רק אצלנו תקבלו:
ניקיון משרדים בראשון לציון - מומלץ 2023
שירותי ניקיון למשרדים היא פעולה שאין להקל בה ראש בעת ניהול משרד. זאת, ללא קשר לשאלה האם מדובר במשרד גדול או קטן. ניקיון המשרד מסייע רבות ביצירת סביבה נעימה עבור עובדי המשרד והלקוחות המבקרים בו במהלך היום. חברה החפצה בשימור רמת ניקיון גבוהה נדרשת להסתייע בשירותיה של חברת ניקיון משרדים בראשון לציון ובשאר ערי המרכז.
אזורי שרות נוספים:
מנקים בכייף - חברת ניקיון משרדים בראשון לציון
ניהול עסק מצריך מתן תשומת לב לפרטים רבים. אחד מהם הוא ניקיון המשרדים. בעל משרד החפץ ביצירת סביבת עבודה נעימה ככל האפשר, נדרש לבסס שגרת ניקיון ביחס לכלל מתקני המשרד בהם בית השימוש של המשרד, פחי האשפה שבו, המטבחון שלו, רצפת המשרד ומכלול הריהוט המשרדי. כמו כן, רצוי לבצע אחת לפרק זמן קבוע ניקיון של חלונות המשרד.
שגרת ניקיון קבועה תמנע יצירת רושם שלילי בקרב לקוחות המשרד. לשם כך יש לוודא כי כל התקשרות מול חברה למתן שירותי ניקיון עבור המשרד, בין עם מדובר בניקיון משרדים בראשון לציון או בכל מקום אחר בארץ, תכלול במסגרת סל שירותיה מענה לכל פרט ופרט במשרד.
אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר
אחד האתגרים בביסוס שגרת ניקיון הוא ביצוע משימות ניקיון בעת שהיית העובדים במשרד. רצוי כי ביצוע ניקוי המשרדים בשעות העבודה יבוצע בשעות קבועות ויתוזמן על פי פרמטרים המבוססים על בדיקה סטטיסטית של אופן היווצרות הלכלוך במשרד. ניתן לבצע בדיקות מסוג זה במסגרת התייעצות עם חברת ניקיון משרדים בראשון לציון.
כך לדוגמה, אין סיבה לפנות את תכולת הפחים בשעות הבוקר, אלא דווקא בשעות הצהריים ובסמוך לאחר הפסקת הצהריים שכן בשלב זה נצבר לכלוך רב יותר הדורש פינוי. כמו כן, רצוי לנקות את תאי השירותים במהלך שעות הבוקר המאוחרות. את החללים המשותפים מוטב לנקות לאחר סיום הפסקת הצהריים בשל פוטנציאל היווצרות הלכלוך בשלב זה של יום העבודה.
גם ניקיון צריך לדעת איך לעשות
ניקיון המשרד לאחר סיום שעות הפעילות בו. ככל שהדבר אפשרי, רצוי לבצע ניקיון יסודי של המשרד דווקא בשעות שלאחר סיום שעות הפעילות במשרד, וזאת בשל האפשרות לבצע ניקיון יסודי בסביבת העבודה של כל אחד מהעובדים כגון שולחנות העבודה, כיסאות העובדים ומקלדות המחשבים.
בעת התקשרות עם חברת ניקיון, ניתן לשלב ביצוע ניקיון בשעות פעילות המשרד לצד ביצוע ניקיון יסודי ומעמיק בשעות הערב לאחר יציאת העובדים מהמשרד או לחילופין בשעות הבוקר המוקדמות טרם הגעת העובדים למשרד.
1. ניקיון מטבחון המשרד | אחד המקומות הדורשים ביצוע פעולות ניקיון באופן שוטף הוא המטבחון המשרדי. בשל החומרים המצויים במטבחון בהם מים, אבקת קפה, סוכר ומזונות נוספים, פוטנציאל הצטברות הלכלוך באגף זה הוא גבוה במיוחד. על כן, רצוי להיעזר בנו חברת ניקיון משרדים בראשון לציון אשר תוודא כי הניקיון באזור המטבחון יישמר במהלך יום העבודה. |
---|---|
2. ניקיון המקרר המשרדי | השימוש במקרר המשרדי נעשה על ידי כלל עובדי המשרד המאחסנים בו קופסאות מזון המכילות רטבים מסוגים שונים, מעדני חלב ושאר נוזלים ומוצקים הדורשים קירור. מסיבה זו, רצוי לבצע ניקיון של המקרר המשרדי לפחות אחת לשבוע על ידי חברת ניקיון משרדים בראשון לציון. |
3. ניקיון בית השימוש המשרדי | בית השימוש המשרדי הוא אזור הדורש ניקיון על ידי חומרי חיטוי. השימוש התדיר בבית השימוש, סביבתו הלחה והיותו כר פורה להתבססות חיידקים ובקטריות, מצריך ביסוס שגרת ניקוי יומית. ניתן לעשות זאת על ידי התקשרות עם חברת ניקיון שהינה בעלת ניסיון בניקיון בתי שימוש באמצעות חומרי חיטוי איכותיים. |
4. ניקיון חלונות המשרד | אחת ההשפעות של שמירה על חלונות משרד נקיים היא כניסת אור צלול אל המשרד בכל שעות היום. על כן, רצוי לנקות את חלונות המשרד באופן שטחי מדי שבוע, לצד ניקיון יסודי יותר אחד לחודש. על כן, במסגרת התקשרות עם חברת ניקיון משרדים בראשון לציון, רצוי לקבוע כי שגרת הניקיון תכלול גם את ניקוי חלונות המשרד. |
5. ניקיון לפני יציאת עובדי המשרד לחופשה | לעיתים, במיוחד לפני חגים, עשוי המשרד לעמוד ללא שימוש למשך מספר ימים. רצוי לערוך ניקוי ייעודי של המשרד בסמוך ליציאת העובדים לחופשה ולוודא כי לא נותרה בפחי האשפה פסולת מכל סוג אשר עשויה למשוך חרקים במהלך ימי החופשה. בעת התקשרות עם חברת ניקיון, רצוי לעדכן את החברה בדבר יציאת עובדי המשרד לחופשה. |
6. ניקיון משרד – משימה למקצוענים | תחזוקת ניקיון המשרד היא משימה לחברת שירותי ניקיון בעלת ניסיון וכלים מתקדמים. דוקטור פוליש היא חברה המספקת שירותי ניקיון משרדים בראשון לציון ויתר ערי המרכז ומעניקה שירות מקצועי ואדיב לכלל לקוחותיה. |