חברת ניקיון בתים ביהוד

צריכים חברת ניקיון בתים ביהוד?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
תבורכו הגעתם למקום הנכון.

חברת ניקיון בתים ביהוד - מומלצת לשנת 2023

דוקטור פוליש מקפידים על איכויות וסטנדרטים גבוהים במיוחד, ככה שכל חלל וחלל מקבל את היחס הראוי לו. בין אם מדובר על דירה קטנה, בית גדול, דירה לפני אכלוס, ניקיון אחרי שיפוץ או ניקיון של בית חדש – דוקטור פוליש נמצא כאן בדיוק בשבילכם. אז קדימה, אתם עוד כאן? הפסיקו לחפש אחר חברת ניקיון בתים ביהוד – הגעתם בדיוק למקום הנכון!

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

חברת ניקיון בתים ביהוד מחירים

דוקטור פוליש היא חברת ניקיון בתים מהמובילות ביותר בארץ. עם הכלים הכי מתקדמים בתחום הניקיון והפוליש. אצל דוקטור פוליש אתם יכולים ליהנות מרצפות ממורקות, תוך הקפדה על עבודה מקצועית ויסודית, מחירים הוגנים ושירות שעוד לא יצא לכם להכיר בשום מקום בהבטחה. כל מה שנשאר זה לבדוק מחיר עכשיו ולהתקשר 🙂

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

חברת ניקיון בתים עם שפע של המלצות

נכנסים לדירה חדשה ביהוד? רוצים להזמין חברת ניקיון לדירה חדשה, רוצים בית נקי מבריק ובוהק מניקיון, כאן הפתרון המושלם. הזמינו חבילת ניקיון לבית חדש וגם הבית שלכם יראה כמו בית מלון כנסו לבדוק. מחפשים ניקיון אחרי שיפוץ לבית ביהוד? בזכות הניסיון ואהבה שלנו לתחום: הפוליש והניקיון תוכלו לקבל בית מטוקתק מבריק ובוהק מניקיון וכל זאת ביום אחד. כי ניקיון לאחר שיפוץ זאת משימה לא פשוטה. צריכים ניקיון בתים ביהוד? רוצים להזמין ניקיון בתים הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לבדוק הוא ניסיון. בניקיון ניסיון וידע בסוגי החומרים השונים והשימוש בהם הוא ידע נרכש. דוקטור פוליש מאז 2006.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

חיפשתם חברת ניקיון בתים ביהוד? נכנסים לדירה חדשה ביהוד? אל תשברו לעצמם את הגב. הזמינו חברת ניקיון מקצועית. אנחנו נעזור לכם להיכנס בכייף הביתה. הבית שלכם יראה נקי רענן ומריח נהדר. תקבלו ניקיון חזק הכולל הסרת שאריות צבע, אבק שנדבק לרצפה, שאריות של רובה ועוד… בנוסף לכל ניתן לכם 100% אחריות בעבור כל עבודה אשר נבצע עבורכם. כי ניקיון עושים רק אצל מומחה לניקיון. דוקטור פוליש מהוותיקים בתחום. אם אתם מתעניינים בנושא בקרו בדף השאלות הנפוצות ותמצאו שם תשובות לשאלות אשר נשאלות לרוב.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ

ניקיון דירה ואפילו משרד לאחר שיפוץ זאת משימה לא פשוטה. המשימה הזאת מצריכה הרבה כוחות שאין לכם בהכרח. אבל, המציאות היא שהשיפוץ יכול להשאיר מאחוריו הרבה בלגן. להבריק בתים לאחר שיפוץ זאת בהחלט משימה למקצוענים. האנשים שלנו רגילים לנקות כל לכלוך קשה יש להם את כל הכישורים והציוד הנדרש לשם כך. אם הזמן שלכם יקר ולא בא לכם לשבור לעצמכם את הגב, הזמינו אותנו. אנחנו נבריק נצחצח ונביא אתכם אל החיים שאחרי השיפוץ. 

 

חברת ניקיון בתים ביהוד
חברת ניקיון בתים ביהוד

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

המחיר משתנה בהתאם לאופי וסוג העבודה. למעשה הוא מופיע באתר בדרך ייחודית.
תוכנה אשר מסוגלת לתת לכם הצעת מחיר במהירות מדהימה, כנסו עכשיו לבדוק!

צוות העובדים שלנו מגיע לכל עבודה עם מכונת הפוליש המסירה את כל כתמי הצבע מרצפה. רוצים לדעת עוד כנסו לאתר!

מחירים
שרות מספר החדרים שטח הדירה מחיר
חבילת ניקיון פרימיום דירת 2 חדרים עד 50 מ"ר 1200 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 3 חדרים עד 50 מ"ר 1800 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 4 חדרים עד 100 מ"ר 2100 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 5 חדרים עד 130 מ"ר 2300 ש"ח כולל מע"מ
רוצים לדעת כמה יעלה לנקות את הדירה שלכם לחצו כאן
הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...