שירותי ניקיון ופוליש

צריכים שירותי ניקיון ופוליש?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

שירותי ניקיון ופוליש - דוקטור פוליש מומלץ לשנת 2023

כאשר אתם מחליטים להזמין שירותי ניקיון ופוליש לביצוע עבודות ניקיון בבית שלכם, אתם וודאי מקבלים החלטה נכונה. למה? מכמה סיבות,  ראשית חברת ניקיון מגיעה עם ציוד מקצועי שמאפשר ניקיון בסטנדרטים שאליהם יהיה לכם מאוד קשה להגיע על ידי ניקיון עצמאי של הבית. שנתי אתם מבטיחים לעצמכם שתקבלו את התוצאה הטובה ביותר שכן לא בטוח שתוכלו להגיע לתוצאה כזאת בעצמכם.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

תחזוקה נכונה תשמור על האריחים שלכם.

מרצפות הבית זה דבר יקר. אתם משקיעים עשרות אלפי שקלים בריצוף הבית, ניקוי לא נכון של מרצפות הבית יכול להסב לכם נזק משמעותי לאריחים. לכל אריח ואריח יש את הפוליש שלו. אריחי גרניט פורצלן וקרמיקה יטופלו על ידי פוליש קרצוף. אריחי שיש וטרצו יטופלו על ידי פוליש ליטוש או פוליש קרצוף. לא מומלץ ללטש אריחי גרניט פורצלן הדבר עלול לגרום נזק בלתי הפיך למרצפות אלה. חברה מקצועית  תוכל להסיר לכלוך עקשן, ליישם חומרי הגנה שישמרו על האריחים שלכם ואולי הדבר הכי חשוב לתת לכם הדרכה נכונה כיצד יש לתחזק ולשמור על האריחים שלכם.

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

שירותי ניקיון ופוליש מחיר

אומרים: "אם כבר אז כבר…" כאשר אתם מזמינים פוליש לבית זאת הזדמנות מצוינת גם לטפל בעוד אלמנטים בבית: חלונות, חדרי מקלחת, שירותים, מטבח וכו'. מומלץ מאוד להזמין חבילת ניקיון יסודי עם הפוליש כי זה ישתלם לכם מאוד. מבחינת חברת הפוליש זה עוד מאמץ קטן לעיתים מדובר בלהוסיף עוד עובד אחד ואז שאתם מקבלים עם הפוליש גם את הניקיון. מהניסיון שלי בתחום והכרות טובה  של הענף כמעט תמיד זה ישתלם לכם מאוד.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

חיפשתם שירותי ניקיון ופוליש לבית? ברכות הגעתם למקום הנכון. כי אצלנו לא רק שתקבלו מחיר טוב. אנחנו גם מתחייבים שתצאו מרוצים ב 100% עם אחריות. אנו נתאים את סוג הפוליש המתאים ביותר לרצפה שלכם. (כן, ישנם כמה סוגים של פוליש).  נסביר לכם בפרוט מה אמור להיות כלול בשירותי הניקיון. איך תוכלו לחסוך כאשר אתם מזמינים שירותי ניקיון ופוליש ועוד המון מידע שיעזרו לכם להחליט ולבחור חברת ניקיון טובה ומקצועית.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

מומלץ לתאם 3-4 עד ימיים מראש לפני המודע בו תרצו להזמין את השרות לפני חג הפסח מומלץ לקבוע שבוע לפני.
מידע נוסף נמצא באתר כנסו!

התהליך נמשך בסביבות ה-6 עד-8 שעות עבודה תלוי בסוג הנכס ובמצבו.
לעיתים נדירות התהליך עלול להימשך יותר מיום עבודה אחד. מידע נוסף תמצאו באתר כנסו…

שירותי ניקיון ופוליש לבית

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...