פינוי דירה ניקיון לפני מעבר

צריכים פינוי דירה ניקיון לפני מעבר?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון…

פינוי דירה ניקיון לפני מעבר - דוקטור פוליש מומלץ 2023

אז מה בעצם אתם צריכים כדי לבצע ניקיון בית לפני מעבר דירה בצורה יעילה ומוצלחת?

  • פינוי של תכולת הדירה
  • חברת הובלות להעברת החפצים
  • ניקיון הדירה הישנה שאותה אתם מפנים
  • ניקיון הדירה החדשה שאליה אתם נכנסים
יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

פינוי תכולת הדירה

כדי לבצע כניסה לבית חדש חייבים לפנות את הבית הישן. פשוט ודי ברור.  וכאשר ישנם רהיטים שאתם לא מעוניינים להעביר יחד אתכם לדירה החדשה ואתם צריכים לפנות אותם לאנשהו. את שלב האריזות רוב האנשים מעדיפים לעשות בעצמם, כך הם מוצאים הזדמנות נהדרת לעשות סינון ולהיפטר מחפצים שסיימו את תפקידם. ישנם מקרים, למשל כאשר ישנו מצב בו מקבלים דירה בירושה, אך בדירה יש חפצים רבים שכוללים ריהוט, ספרים, ועוד.. ובנוסף לזה כל הסיפור מלווה גם בהמון לכלוך ואי סדר. ישנם גם מקרים בהם אנשים עוברים לבית יותר קטן וחלק מהתכולה שלהם לא יכולה לעבור יחד איתם, אך הם מעוניינים לפנות אותם למקום מבטחים ולשמור אותם לעתיד הקרוב. לרוב אלו מקרים של מעבר דירה לתקופה זמנית בעת בנייה של בית חדש או שיפוץ בית מאסיבי.

איפה נכנס עניין הניקיון בכל הסיפור של פינוי תכולת דירה? בסימנים שנשארים , , צצים ומתגלים במלא כיעורם. ואיזה חומר ניקיון חזק. מדובר בכתמים קשים שנוצרו  מאוד וחלקם אף כוללים נזק שנוצר בריצוף או בקירות.

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

חברת הובלות

לאחר שסיימתם לארוז והכל מוכן לקראת מעבר הדירה, אתם כמובן זקוקים לשירות של חברת הובלות כדי לנייד את תכולת הדירה ליעד החדש. יש המון ספקים שמציעים שירות של חברת הובלות, אבל משום מה התחום הזה הפך בעיני הציבור הרחב לחשוד ובלתי אמין. היום אנשים סומכים יותר על המוסכניק שלהם, מאשר על חברת הובלות שמבטיחה הבטחות גדולות או מחירים זולים. עניין הניקיון הוא פרט קטן בנושא של הובלת הדברים, מטבע הדברים העמסת התכולה ופריקת התכולה יוצרת בלגאן ואי סדר, אבל מדובר ברמת לכלוך קטנה ולא משמעותית.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

אז איך זה בכל זאת קשור אלינו ? חברות ניקיון שמעניקות שירות של ניקיון דירה לפני מעבר, פוגשות המון חברות הובלה ויודעות בדיוק מי מהן טובות וממי כדאי להתרחק.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

ניקיון דירה לפני מעבר או כניסה לבית חדש זו משימה לא פשוטה, משימה שכדאי להשאיר עבור חברת ניקיון מקצועית עם ציוד מקצועי מתאים! ניקיון בתים פרטיים, ובכלל שירותי ניקיון לבית, זו משימה פיזית קשה ומייגעת, ובנוסף למאמץ הפיזי – אנשים פרטיים לעולם לא יצליחו להגיע לאותן תוצאות ניקוי בית אליהן יגיעו חברות ניקיון שמשתמשות בציוד מותאם, בחומרים מקצועיים, ובאנשי צוות למודי ניסיון וידע מקצועי בנושא של ניקיון בתים או ניקיון דירות.

ניקיון הדירה שעוזבים

את הדירה שאתם עוזבים אתם חייבים לנקות. אתם וודאי חתומים על זה בחוזה מול בעל הדירה, וגם אם לא.. זה הדבר הנכון לעשות. כמו שאתם הייתם רוצים לקבל דירה חדשה ונקייה כשאתם מבצעים כניסה לבית חדש, כך גם הדיירים שנכנסים לבית שאותו אתם עוזבים. מעבר לכך, מאחר ואנחנו מעניקים שירות של ניקיון דירה לפני מעבר, ויש לנו ניסיון רב לאורך שנות פעילות פוריות, נתקלנו המון פעמים בדיירים מבוהלים שקיבלו איום מבעל הבית שאותו הם עוזבים, שהוא לא מתכוון לתת להם את הצ'ק ביטחון בחזרה ושהוא הולך להזמין חברת ניקיון לבית ושאת העלות הוא יקזז מצ'ק הביטחון. אותם דיירים מיד מתקשרים אלינו ומבקשים שירות ניקיון דירה לפני מעבר במחיר זול, כך יוכלו להימנע מהוצאה בלתי מבוקרת, כאשר בעל הבית יזמין חברת ניקיון ואין לדעת על מי הוא יפול וכמה הוא (ליתר דיוק, אתם) ישלם.

ניקיון דירה חדשה לפני מעבר

מעבר לכל מה שכרוך בדירה שאותה אתם עוזבים, יש לכם גם בית חדש שצריך להתכונן לקראת הכניסה אליו! בתקווה והדיירים הקודמים ניקוי את הבית לפני שהם עזבו, זה עדיין לא מספיק. יש דברים נוספים שאתם יכולים וכדאי לכם לעשות. לדוגמא: הדברה וניקיון בתים. ולאלו שמעוניינים להתפנק, אתם יכולים לעשות פוליש לרצפה, או לעשות ליטוש אבן לשבילי החצר של הבית..

יש המון דברים שניתן לבצע כדי לשדרג את הבית החדש לפני שעוברים לגור בו! רק צריך לרצות..

נשמע כמו בלגאן אחד גדול? יש פתרון

כניסה לבית חדש לא חייבת להיות סיפור מורכב! בשביל זה יש חברות ניקיון, והן מעניקות שירות כולל לכל הדברים שאתם צריכים כדי לעבור דירה.

זה לא מתחיל ונגמר רק עם ניקיון דירה לפני מעבר, תוכלו לקבל את כל השירותים במקום אחד. שירות של פינוי דירה וניקיון כולל גם חברת הובלות לתכולת הבית, גם ניקיון של הבית שאותו אתם עוזבים, וגם ניקיון של בית חדש לפי איזה שדרוגים ופינוקים שתחליטו להזמין.

ואפילו תקבלו הדברת מזיקים לבית החדש כחלק מהשירות!

צריכים פינוי דירה, פינוי דירות וניקיון?

מדוע להזמין חברת ניקיון לשירות ?

פינוי תכולת דירה יכול להתגלות כמשימה מייגעת ביותר. אנשים משאירם מאחוריהם רכוש שהם צוברים במשך זמן רב, במקרים רבים אפילו עשרות שנים. במספר רב של דירות עזובות צריך לפנות מהן ריהוט, ואף ריהוט כבד כמו ארונות ופסנתר. זהו מבצע לוגיסטי לא פשוט. צריך למצוא זמן וכוחות רבים כדי לפנות דירה שלמה. ואמנם, ישנם גופים שמספקים שירותים של פינוי תכולת דירה. עם זאת גופים אלה לא עוסקים בשאלה של מה שקורה אחרי הפינוי – הדירה נשארת ריקה אבל היא עדיין מזוהמת. במקרים כאלה כדאי לדעת כי קיים שירות פינוי דירה וניקיון המשלים את המלאכה עד תומה: בתום המלאכה הדירה עומדת נקייה ומבריקה, מוכנה לדיירים הבאים שיגיעו.

לדאוג לכל התהליך..

חברה שמציעה שירות פינוי דירה וניקיון תדאג לכל התהליך של הכנת הדירה: מפינוי מלא של תכולת הדירה כולל ההובלה ועד לניקיון יסודי של כל חלקי הבית. חברה שמציעה שירות פינוי דירה וניקיון תציע לכם מחיר גלובלי עבור כל השירות כך שלא תצטרכו להתנהל מול שני ספקי שירות שונים, מה שעלול לא רק לגרום לכאב ראש אלא גם לעלות לכם יותר בכסף ובזמן. משך התהליך תלוי כמובן בגודלה של הדירה ובכמות התכולה המדוברת ובטיב שלה. פינוי דירה וניקיון יכול להימשך כמה שעות ועד יום שלם של עבודה. במקרים של בתים מוזנחים וצפופים לעיתים נדרשת עבודה רבה בעזרת ציוד ניקיון מיוחד וכן אוורור הדירה מאבק ועובש.

פינוי דירה וניקיון מי מציע שירות כזה?

פינוי דירה וניקיון על ידי אנשי מקצוע יבטיח לכם ראש שקט, בקבלת דירה ריקה ונקייה לחלוטין. הם ידאגו לכל מה שצריך: לארגזים, אריזת התכולה, פינוי הדורש לעיתים ציוד הובלה מיוחד, ולניקיון יסודי בעזרת חומרי ניקוי מקצועיים, פוליש של המרצפות, ניקיון יסודי של החלונות מאבק וכתמים ועוד. אנשי ניקיון מקצועיים יכולים להחזיר גם דירה מוזנחת לקדמותה ולשוות לה מראה חדש. כאמור חלק מחברות הניקיון המקצועיות מציעות פינוי דירה וניקיון שמשאיר את הדירה ריקה ומצוחצחת. גם אם דירה הולכת לעמוד ריקה במשך זמן ממושך עדיף שהיא תהיה ריקה ונקייה כדי שלא יצטבר בה לכלוך עובש ומפגעים אחרים.

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...