פוליש לרצפה ישנה

רוצים פוליש לרצפה ישנה?
מעוניינים לרענן ולפנק את הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

פוליש לרצפה ישנה - דוקטור פוליש מומלץ לשנת 2023

מה זה בכלל פוליש? כדי לפשט את הדברים אפשר לחלק את סוגי הפוליש השונים לשני משפחות: פוליש למטרת הברקה ופוליש למטרת ניקוי או חידוש מרצפות. תחילה נסביר על מטרת ההברקה נעשה זאת באמצעות דוגמה: אם ברשותכם רצפת שיש או רצפת טרצו ישנה הרצפה נראית במצב מצוין אבל היא כבר איבדה את הברק שהיה. הפוליש שאתם צריכים הוא פוליש ממשפחת ההברקות. ישנם כמה סוגים של פוליש שמשמים למטרה הזאת הנפוצים הם: פוליש ווקס ופוליש קריסטל. אבל כאן אני רוצה לסייג את דברי, אם ברשותכם רצפת קרמיקה או רצפת גרניט פורצלן והברק נשחק אין הרבה מה לעשות לא ניתן להבריק את סוג האריחים האלה. המטרה השנייה שנרצה לבצע פוליש היא למטרת ניקוי כתמים עקשנים או חידוש הרצפה. אם תרצו לדעת עוד על סוגי הפוליש לחצו פה.

העלמת שריטות מהריצוף

מצב נוסף בו נרצה לבצע פוליש לרצפה, הוא הסרת שריטות. ישנם מספר סיבות שיכולות לגרום לשריטות, זה מאוד תלוי בסוג הרצפה. מכיוון שהדף הזה מתייחס לרצפה ישנה וברוב הבתים הישנים קיימת רצפה מסוג: טרצו, אבן, שיש ואריחי בטון לא נסביר איך לטפל בשריטות על גרניט פורצלן וקרמיקה אם ברשותכם רצפה מסוג קרמיקה או רצפת גרניט פורצלן ויש לכם שריטות לחצו כאן

ישנם שני סיבות להיווצרותם של שריטות על רצפה ישנה. סיבה ראשונה: היא כתוצאה מגרירתם של רהיטים כבדים בתוך הבית, העלולים לגרום לחריטה של האריחים. במצב הזה נצטרך לבצע פוליש ליטוש. הורדת שכבות מהאריחים עד למצב שהאריח חלק וללא הסימנים של החריטה. גם כאן נרצה להסתייג ולומר שיש מצבים שהשריטה עמוקה מידיי ולא ניתן להסירה באופן מוחלט. סיבה השנייה היא כתוצאה משימוש בחומרי שטיפה המכילים ווקס. חומים אלה יוצרים שכבות ציפוי על הרצפה. גם כאן כתוצאה מגרירה של רהיטים הווקס יוצא ונשאר הסימן של הגרירה. במצב הזה נבצע פוליש קרצוף עם חומר מסיר ווקס ונוריד את כל שכבות הווקס הישנות מהאריחים.

פוליש לרצפה ישנה

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

1. פוליש לרצפה ישנה - המטרה הברקה

פוליש למטרת הברקה כפי שכבר ציינו ישנם שני דרכים להשיג מטרה זו: באמצעות פוליש קריסטל או באמצעות פוליש ווקס. בגדול פוליש קריסטל הוא יותר טוב לכן אם זאת דירה שלכם מומלץ שתעשו פוליש קריסטל. למה? כי הוא מחזיק יותר זמן ונראה הרבה יותר יפה. אם זאת דירה ששכרתם לא כדאי לכם להשקיע יותר מידי, תוכלו להסתפק בפוליש ווקס. אלה אם שכרתם את הדירה לתווך ארוך ואתם יודעים שאתם הולכים להישאר בדירה תקופה ארוכה.

2. פוליש לרצפה ישנה - המטרה חידוש הרצפה

חידוש רצפה ישנה מתבצע באמצעות ליטוש. ליטוש הכוונה הורדת שכבה וחשיפה של שכבה חדשה של האבן. ממש כמו שעושים פילינג לפנים. ליטוש יכול התבצע רק במרצפות אבן, שיש, טרצו, ואריחי בטון. לא ניתן לבצע ליטוש לאריחי גרניט פורצלן או קרמיקה כפי שכבר ציינו. ישנם סוגים או דרכים שונות ללטש אריחים ההבדל ביניהם הוא בעומק השכבה שמורידים מהאריחים ורמת הגימור ניתן גם להבריק אריחים באמצעות ליטוש.

חיפשתם פוליש לרצפה ישנה? כנראה שהסתכלתם על הרצפה שלכם ואתם כבר לא מרוצים מהמראה. אם הגעתם לעמוד הזה, סימן שכבר הגיע הזמן. לחדש, להבריק להסיר כתמים עקשנים שריטות ולרענן את הרצפה שלכם. שטיפה כבר לא מספיקה. רק פוליש יכול לעזור, אבל איזה פוליש אתם צריכים? כמה זה אמור לעלות? ננסה לתת לכם את כל תשובות 🙂

נו חפרתם מה המחיר...

דוקטור פוליש נמצא בחזית הטכנולוגיה ומאפשר לכם לקבל הצעת מחיר אונליין. כן, תוכלו לקבל הצעת מחיר עכשיו! מבלי להתקשר. כל מה שתצטרכו לעשות זה ללחוץ על הקישור למטה, להזין כמה פרטים ותוך כמה שלבים פשוטים תדעו כמה זה עולה לכם.

לצורך חידוש והסרת כתמים והשחרה מרצפה ישנה, מומלץ לעשות פוליש קרצוף.
במקרים מסוימים יש צורך לעשות פעולה יותר אגרסיבית כגון פוליש ליטוש.
אך הדבר תלוי בסוג האריחים, מידע נוסף תמצאו באתר שלנו כנסו עכשיו… 

פוליש היא מילה כללתי הכוללת בתוכה מספר פעולות אותם ניתן ליישם על מרצפות ואריחים מסוגים שונים.
הסבר מקים ומפורט יותר תמצאו באתר כנסו עכשיו…

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...