פוליש ווקס לרצפה

צריכים פוליש ווקס לרצפה?
רוצים לרענן ולפנק את הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

פוליש ווקס לרצפה - דוקטור פוליש מומלץ לשנת 2023

השימוש בפוליש ווקס לבתים פרטיים או דירות מגורים נפוץ מאוד בישראל, זאת מאחר ובהרבה בתים קיימות מרצפות מסוג טרצו. פוליש ווקס נותן מראה מרשים מאוד למרצפות טרצו. באמצעות שכבת הווקס שמצפה את מרצפות הבית יוצרים מראה מבריק לרצפה ויחד עם זאת מגנים על הרצפה באמצעות שכבת הווקס. מאחר וכל המהות של פוליש ווקס מבוססת על ציפוי הרצפה בשכבות ווקס שגורמות למראה מבריק, הוא גם סוג הפוליש שמחזק את ההגנה על האריחים באמצעות שכבת הציפוי. קשה להעריך כמה זמן פוליש ווקס מחזיק מכיוון שהדבר משתנה בהתאם לרמת השימוש והשחיקה הטבעית במקום. בכל מקרה תמיד ניתן לחזק את רמת הברק ע"י מריחה של שכבה נוספת אבל שוב זכרו שימוש מרובה יגרום להשחרה של הרצפה.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

איך עושים פוליש ווקס לרצפה באופן עצמאי

ניתן גם לעשות פוליש ווקס לרצפה באמצעות שימוש בחומרי שטיפה המכילים ווקס לדוגמה: סנו סופר פוליש, פוליויקס וכדומה… פשוט מוסיפים לדלי השטיפה או לאחר השטיפה כאשר הרצפה נקיה מורחים את הווקס ומחכים ליבוש חשוב לזכור כי לאחר המריחה לא לדרוך על מרצפות עד שהווקס מתייבש במידה ולא עושים זאת יישארו סימנים של צעדים. אין צורך להבריק את הווקס שבחומרי השטיפה הנ"ל עם מכונת פוליש. חומרים אלה מבריקים מעצמם רק שרמת הברק לא מתקרבת לרמה של פוליש ווקס שנעשה עם מכונת פוליש. אפשר לחזור על פעולת המריחה על מנת לחזק את השכבה אבל יש לזכור שימוש מרובה במריחות של שכבות ווקס עלול לגרום להשחרת הרצפה. במצב כזה צריך לאפס את הרצפה ע"י הסרת כל שכבות הווקס הישנות ולמרוח שכבה חדשה. 

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

פוליש ווקס לרצפה - התהליך

ראשית, יש לנקות את הרצפה מלכלוך שומנים ושכבות ווקס ישנות, פעולה זה מתבצעת בעזרת פוליש קרצוף עם חומר מסיר ווקס או ע"י פוליש ליטוש. רק לאחר שהרצפה יבשה ונקיה אפשר להתחיל בתהליך ההברקה. תהליך ההברקה מתחיל עם מריחה של שכבת ווקס נדיבה על המרצפות. לאחר מריחת הווקס יש להמתין כחצי שעה לייבוש של שכבת הווקס. כשזו מתייבשת מבריקים את הרצפה בעזרת מכונת פוליש וסקוטש ברייט המשלימים את תהליך ההברקה. לאחר שהברקנו את הרצפה, יש להמשיך ולתחזק אותה. חומרי שטיפה המכילים ווקס. באופן תקופתי מסירים את שכבת הפוליש ומצפים מחדש, פעולה שמתבצעת בדרך כלל על ידי חברת פוליש.

פוליש ווקס לאחר שיפוץ

חסרונות בשימוש בפוליש ווקס

  • שכבת הווקס יוצרת שכבת ציפוי לרצפה העלולה להיות מחליקה בשילוב עם מים. עם זאת, כיום בתעשיית הפוליש מפתחים חומרי פוליש מתקדמים המונעים את התופעה הזאת.
  • פוליש ווקס אינו מחזיק מעמד זמן רב לעומת סוגי פוליש אחרים המשמשים להברקת מרצפות.
  • ההברקה אינה צלולה במיוחד נוצרים בתהליך ההברקה סימנים הדומים לגלים הנגרמים מהסיבובים של המכונה, אבל אל דאגה סביר להניח שאתם לא תבחינו בתופעה הזאת, רק בעלי מקצוע חדי עין ישימו לב. ניתן להקטין את ההשפעה עם עוברים עם המכונה בצורה של שתי וערב.
  • חיסרון נוסף בפוליש ווקס מתגלה כאשר מזיזים רהיטים כבדים, דבר שמשאיר סימני גרירה ושריטה על הרצפה. כיוון שבעת הגרירה של חפץ החומר יוצא ונשאר סימן. תופעה זאת ניתן לתקן על ידי מריחה של שכבה נוספת.
פוליש ווקס

יתרונות בשימוש בפוליש ווקס

  • מחיר מבין כל סוגי הפוליש להברקה, פוליש ווקס הוא הזול ביותר.
  • מדובר בסוג הפוליש המהיר והקל ביותר ליישום.
  • תוצאה טובה מאוד ביחס לתועלת מול מחיר.
פוליש ווקס לרצפה

פוליש ווקס הינו סוג של הברקה לרצפה המקנה לרצפה מראה מבריק, מראה רטוב ומרשים טכניקת הברקה הזאת מתאימה לרצפות אבן, רצפות שיש, טרצו, רצפת ויניל ופרקט. מומלץ לא ליישם טכניקת זאת ברצפות מסוג גרניט פורצלן וקרמיקה. מכוון שיישום פוליש ווקס על רצפות האלה עלול לגרום להיווצרותם של סימנים אשר מאוד בולטים על אריחי גרניט פורצלן וקרמיקה. 

השיטה בפוליש ווקס מתבססת על מריחת המרצפות בשכבת הברקה המכילה שעווה (ווקס באנגלית), המעניקה להן מראה חלק ומבריק. שעווה היא חומר שומני נפוץ המגיע מן הטבע. לאחר מריחת הווקס על הרצפה מצחצחים את הרצפה עם מכונה וסקוצ' ברייט עדין ויבש. הליך הצחצוח חייב להתבצע שהרצפה ייבשה לגמרי כלומר יש להמתין לאחר מריחת הווקס לייבוש מוחלט של הרצפה.

פוליש ווקס לק ליישום ומתבצע תוך מספר שעות בודדות. מידע נוסף כגון חסרות השימוש בפוליש ווקס תמצאו באתר כנסו לאתר…

פוליש ווקס נודע להבריק את הרצפה ולא נועד על מנת לחדש את הרצפה. לצורך חידוש הרצפה יש לבצע פוליש ליטוש או פוליש קרצוף, מידע נוסף תמצאו באתר כנסו עכשיו…

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...