פוליש וקס אחרי שיפוץ דירה

צריכים פוליש וקס אחרי שיפוץ דירה?
רוצים לרענן ולפנק את הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

פוליש וקס אחרי שיפוץ דירה - דוקטור פוליש מומלץ לשנת 2023

ניקיון אחרי שיפוץ כולל גם ניקיון של שאריות חומרי העבודה מהליך שיפוץ הדירה, חומרים שברוב המקרים כבר הספיקו להתייבש ולהתקשות, והניקיון שלהם הוא לא ניקיון בתים סטנדרטי. כתמי צבע יבשים, שאריות של בטון וסיד, אבק ועוד המון לכלוכים קשים שצריך לנקות כדי להחזיר את הבית למצבו התקין. אז במה שונה פוליש אחרי שיפוץ מפוליש רצפות רגיל? פוליש אחרי שיפוץ מחייב ניקיון של הדירה באופן כזה שיאפשר את ביצוע פעולות הפוליש מבלי שיגרם נזק לרצפת הבית. חברות ניקיון רבות לא מודעות לעובדה שכאשר משתמשים במכונת פוליש ומבצעים את קרצוף המשטח (אחד מהשלבים של הפוליש), חומרים כמו בטון, סיד, וצבע יבש, נדבקים לסקוטץ' של המכונה וגורמים לו לפעולת קרצוף הרבה יותר אגרסיבית ממה שצריך, דבר שעלול לגרום נזק בלתי הפיך לרצפת הבית.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

תוצאה מקצועית ואיכותית

מעבר לעובדה הפשוטה שעבודת ניקיון אחרי שיפוץ היא עבודה פיזית שעדיף להימנע ממנה ולהזמין חברת ניקיון שתגיע עם ציוד מתאים ותבצע את המשימה. תוצאות הניקיון שאליהם יגיעו חברות ניקיון מקצועיות יהיו טובות הרבה יותר ממה שאתם תצליחו לעשות לבד. אז אתם גם חוסכים זמן יקר ומאמץ רב, וגם מקבלים תמורה איכותית שתשלים את פעולת השיפוץ ותיתן לבית שלכם מראה מבריק ונוצץ במיוחד.

יש פוליש ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

לא רק, פוליש וקס אחרי שיפוץ דירה...

ניקיון בתים לאחר שיפוץ יכול להקנות לכם את האקסטרה טאץ' שיגרום לבית שלכם באמת להיראות חדש ומושקע. ישנה אפשרות לבצע ליטוש אבן לשבילי הגישה בחצר, דבר שלא הרבה אנשים יודעים אבל ליטוש אבן יגרום לאורחים שלכם לחשוב שכחלק מעבודת השיפוץ החלפתם גם את מרצפות האבן באותו שביל גישה. ישנם שירותי ניקיון רבים ומגוונים שניתן לבצע במהלך ניקיון אחרי שיפוץ, הכל כמובן בהתאמה לבית ולתקציב שעומד לרשותכם.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

מאחר וישנן לא מעט חברות ניקיון בתחום, המציעות שירותים של פוליש ווקס אחרי שיפוץ, חשוב לבחור רק את אלו שמציעות שירותי ניקיון איכותיים ויעילים ורק את החברות המבוססות על ניסיון רב שנים. רק אצלנו תוכלו לקבל את השירותים הטובים ביותר עם 100% אחריות והתחייבות לשביעות רצון. הניקיון שלנו מבוסס על ניסיון ועל אהבה למקצוע. למעשה כל אחד מהעובדים שלנו נבחר בקפידה. אנחנו מתגמלים את העובדים על כל לקוח מרוצה. לכן כל עובד שלנו עושה את המרב שביכולתו על מנת שאתם תהיו מרוצים.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

בגמר השיפוץ לאחר שכל העבודות מומלץ ליישם פוליש ווקס,
על מנת להבריק ולשמור על המרצפות שלנו.
מידע נוסף תמצאו באתר בקרו אותנו…

המחיר הוא למטר מרובע ותלוי בגודל השטח אותו יש לפלש,
ככל שיש יותר מטרים המחיר למ"ר יהיה נמוך יותר מידע נוסף תמצאו באתר כנסו עכשיו…

פוליש וקס אחרי שיפוץ

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...