פוליש אחרי שיפוץ

צריכים פוליש אחרי שיפוץ?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

חברת פוליש אחרי שיפוץ - מומלצת לשנת 2023

כל אחד יכול לעשות פוליש, אם יש לכם זמן וכייף ללמוד איך עושים פוליש לרצפה אחרי שיפוץ תדעו שזה קל וכל אחד יכול ללמוד. ראשית כנסו לערוץ יוטיוב שלי ולמדו איך להפעיל מכונת פוליש. לאחר מכאן תצטרכו מכונה. אתם לא חייבים לקנות אפשר ואפילו מומלץ להשכיר מכונה בשביל כוס חלב לא קונים פרה. התליך הוא חד פעמי ואמור לעזור לכם להסיר את כל הלכלוך שנוצר כתוצאה מהשיפוץ אין טעם לקנות מכונת פוליש אלה אם אתם עושים שיפוץ בבית כל חודש בערך…

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

איזה פוליש אחרי שיפוץ אתם צריכים

בסוף כל שיפוץ נשאר לכלוך קשה וחזק כמו טפטופי צבע, שפכטל, דבקים למיניהם, סיליקון וכו'… אחד הלכלוכים הקשים במיוחד לניקיון הם שאריות של רובה זה נפוץ בעיקר בבתים שעושים שיפוץ כללי הכולל החלפת ריצפה או הדבקה של אריחים מסוג גרניט פורצלן או קרמיקה. התופעה נראית כאילו יש אבק על הרצפה וכאשר שוטפים את הרצפה כל עוד הרצפה רטובה הכל נראה נהדר עד ש… הרצפה מתייבשת ואז באורך פלא כל האבק חוזר. הסיבה שזה קורה היא בעצם שהאבק הזה רק נראה כמו אבק ובעצם אלה שאריות רובה ורובה המורכבת מצמנט חומר דביק וחזק שלא אמור לצאת בקלות. הדרך הטובה ביותר להיפתר מהאבק הזה היא בעזרת פוליש קרצוף ובעזרת חומר מתאים התלוי בסוג הרצפה. פעולה זאת דומה מאוד למצב בו תיקחו סקוצ ברייט ותשפשפו ידנית אריח אריח עד שכל שאריות הרובה יעלמו. רק שפעולה מכנית עם מכונה היא הרבה יותר קלה ויעילה.

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

ואם בא לכם להתפנק 🙂

אם בא לכם להתפנק ואתם גם לא רוצים לשבור לעצמכם את הגב. תזמינו לעצמכם את חבילת הפרימיום שלנו חבילת ניקיון לבית הכוללת חוץ מפוליש קרצוף לריצפה גם ניקיון כללי לכל הבית הכלול כל מה שאתם צריכים: חלונות, חדר מקלחת, שירותים, ארונות ועוד…  

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

שיפצתם את הבית? הרצפה נראית זוועה? זקוקים לפוליש אחרי שיפוץ?  זה הזמן הנכון ביותר לעשות פוליש לרצפה. אם התרשלתם ולא דאגתם לכסות את הרצפה בזמן השיפוץ לא תהיה לכם ברירה, אתם תהיו חייבים לעשות פוליש לרצפה עם מכונה. רק אצלנו מתחייבים שאתם תצאו מרוצים וכל זה עם 100% אחריות כמה כל זה אמור לעלות לחצו כאן.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

ריכזנו עבורכם טבלת פוליש בהתאם לסוגי האריחים:
סוג האריח הפוליש המתאים
1. גרניט פורצלן מבריק פוליש קרצוף.
2. גרניט פורצלן מט פוליש קרצוף.
3. גרניט פורצלן דמוי עץ פוליש הברשה.
4. גרניט פורצלן לאפטו פוליש קרצוף.
5. אריחי אבן ושיש פוליש ליטוש או פוליש קרצוף.
6. קרמיקה פוליש קרצוף.

התשובה היא כן ולא. כלומר תלוי איזה סוג פוליש אתם רוצים ליישם. ישנם כמה סוגי פוליש אשר אינם מתאימים לאריחי גרניט פורצלן. מידע מדויק תמצאו באתר שלנו כנסו עכשיו….

כן בהחלט, אנו מומחים לניקיון בתים לאחר שיפוצים, בעצם זה בעיקר מה שאנחנו עושים כל יום.
ולכן יש לנו ניסיון רב בסוג זה של ניקיון. רוצים לדעת עוד בקרו באתר…

פוליש אחרי שיפוצים

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...