סילר לרובה

עם השנים הרובה תמיד תכהה, מהסיבה שפני הרובה נמוכים מפני האריחים. בעת שטיפת הרצפות מים נקווים על פני הרובה. כתוצאה ממחזורי הרטבה וייבוש, הרובה משנה את הגוון לכהה יותר. סילר אומנם מפחית את ההשפעה אבל אינו יכול למנוע באופן אבסולוטי ומוחלט את הלכלוך המצטבר על הרובה וגם הוא לא מונע את הנזק היכול להיגרם לרובה אם תנוקה בחומרי ניקוי אגרסיביים. למרות כל זאת מומלץ ליישם סילר לרובה כדי לתת לה הגנה מסוימת ולהפחית את ההשפעה של הצטברות לכלוך בין האריחים. 

סילר לרובה דוגמה

מדוע יש צורך בסילר לרובה

תפקידו של הסילר להפחית ולדחות משמעותית ספיגה של מים מלוכלכים, יין, מיץ, שומנים וסוגי מזון שונים אשר גורמים לשינויים לא רצויים בצבע הרובה אך לעיתים השימוש בסילר נעשה על מנת דווקא לשנות את צבע הרובה ולתת חיזוק לצבע הרובה. הסילר מגיע בצורת נוזל, התהליך מתבצע במספר שלבים פשוטים: ניקוי, מריחה וייבוש.

סילר הוא חומר המשלים את עבודת הרובה ומוסיף לה יכולת איטום וציפוי דק שמונע מעבר מים והצטברות כתמים לאורך זמן. שכבת רובה שנאטמה וצופתה בסילר תחזיק מעמד זמן רב יותר מבלי להתפורר או להיסדק ולא ייווצרו בה כתמים שאנחנו מכירים מרובה שאינה מצופה.

כיצד מיישמים סילר לרובה

 

  • ראשית יש לנקות את הרובה באמצעות מברשת עם שערות קשות עד לניקוי מלא מכל שיירי לכלוך לשטוף ולהמתין לייבוש מוחלט
  • לאחר שהרובה התייבשה מורחים את הסילר בעזרת מכחול שמאפשר כניסה מדויקת של הסילר אל בין הרצפות יש לעבוד עם מטלית לניקוי זליגת סילר ועודפים על האריחים. המריחה צריכה להיעשות באופן אחיד ומוקפד.
  • בתום ההליך יש להמתין להתייבשות מלאה של הסילר לפי הוראות היצרן של הסילר, לפני ששבים להשתמש בחדר 
  • אחרי תום האיטום והציפוי באמצעות סילר אין לשטוף את הרצפות במשך 24 שעות
סילר

אילו סוגי סילר קיימים?

  1. על בסיס מים
  2. על בסיס סולבנט 
  3. על בסיס ננוטכנולוגיה

סילר על בסיס סולבנט נחשב לעמיד יותר אבל מכוון שהעבודה על הרובה צריכה להיות מדויקת (לפעמיים הסילר זולג לאריח), מומלץ להשתמש בסילר על בסיס מים לרובה אותו קל יותר לנקות במקרה של זליגה.

סילר לרובה

מהם סוגי הגימור של הסילר?

  1. מבריק – מגדיש גוון
  2. מט – באמצע בין מבריק לנטרלי
  3. נטרלי משפיע על צבע הרובה

הבחירה בין סוגי הגימור השונים היא עניין של טעם אישי. השימוש בסילר לרובה משמש לעיתים כדאי לחזק צבע של רובה בהירה. במקרה כזה נשתמש בגימור מבריק שבנוסף להגנה מדגיש את צבע הרובה.

מומלץ ליישם סילר לרובה מכוון שהרובה סופגת והופכת להיות שחורה עם הזמן. מידע נוסף תמצאו באתר כנסו עכשיו…

מומלץ לחדש את הסילר אחת לכמה שנים. מידע נוסף תמצאו באתר שלנו כנסו עכשיו…

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...