ניקיון עם אלכוהול

עם חומרי הניקוי הנכון אפשר ליצור הבדל עצום. שימוש בחומר ניקוי על בסיס אלכוהול ומים יכול להסיר שומנים בצורה יעילה. אלכוהול מסייע לחומר הניקוי להיכנס לנקבוביות. יעיל מאוד לחיטוי והשמדת: חיידקים, פטריות ווירוסים. נוסף לכל זאת אלכוהול הוא ממס עדין מעולה להסרת מדבקות ודבקים לעומת אציטון או טינר שהנו ממס אגרסיבי העלול לפגוע במשטח אותו נרצה לנקות

מדוע מומלץ להשתמש בחומר ניקוי מבוסס על אלכוהול

אלכוהול הוא חומר חיטוי הטוב ביותר. הוא נפוץ מאוד בתחום הרפואה והניקוי. ריכוזים שונים מניבים תכונות ניקיון וחיטוי מועילות כאשר הם מיושמים בצורה נכונה. בריכוז מעל 50% הוא יעיל מאוד נגד חיידקים, פטריות ווירוסים.  ברגע שריכוז האלכוהול יורד מתחת ל -50%, התועלת בחיטוי יורדת בצורה חדה. ניקיון עם אלכוהול  מצוין לפרוק שומנים ולכן אנו אוהבים להשתמש לניקוי מטבחים בחומר ניקוי המבוסס על אלכוהול ומשיגים כך שתי פעולות הראשונה פירוק שומנים והשנייה חיטוי של הארונות הוא גם נחשב לחומר ניקוי לא אגרסיבי ואין חשש שיגרם נזק לארונות.

סימנים על גרניט פורצלן

ניקוי מרצפות גרניט פורצלן בתכשיר על בסיס אלכוהול

מומלץ מאוד להשתמש בתכשיריי ניקוי מרצפות ובמיוחד לגרניט פורצלן מבריק. בחומר ניקוי המבוסס על אלכוהול. למה? מכוון שהוא מתנדף ולא מותיר משקעים על האריחים. לעומת זאת תכשירי ניקוי אחרים המבוססים על פולימר למשל. משאירים שכבה שומנית על האריחים שכבה זו גורמת לתופעה נפוצה מאוד סימני תביעות רגליים או נעליים באריחי גרניט פורצלן.

ניקיון עם אלכוהול
ניקוי עם אלכוהול

חומרי ניקיון עם אלכוהול

אלכוהול לבדו, לא יעיל בניקיון. בדומה למים, הוא עוזר להרטיב ולפרק חומרים מסוימים, הוא מתאדה במהירות ומאיץ את תהליך הייבוש. למעשה לאלכוהול יש את היכולת היעילה של האצת התייבשות פני המשטח. כשצריך להוריד שמן מנקבוביות של אבן טבעית, לאלכוהול אין יתרון אמיתי. בעוד שאלכוהול יכול להרוג חיידקים, חלק מהחיידקים נשארים אחרי שהוא מתייבש.

לעומת זאת, כשאלכוהול מעורבב עם מים וחומרים נוספים אפשר להגיע לתוצאות מעולות. כאשר תכשיר ניקוי מעורבב עם אלכוהול בצורה נכונה, הוא יאיץ את ההתאדות וההתייבשות של חומר הניקוי. החומרים הנוספים עוזרים לשבור את מתח המים מה שמאפשר חדירה טובה יותר אל החומר. כמובן שרבים מאתנו חושבים על סוג האלכוהול ששותים, אם זה הרעל שלכם כדאי תחשבו על זה שוב 🙂

הניקיון שלך - הדוקטורט שלנו

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...