ניקיון חידוש גרנוליט

חיפשתם  ניקיון חידוש גרנוליט?
רוצים לרענן, לפנק ולחדש?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון…

ניקיון חידוש גרנוליט - דוקטור פוליש מומלץ 2023

משטחי גרנוליט מהווים סוג נפוץ של ריצוף חיצוני המגיע במגוון צבעים, ומורכב מהרבה אבנים קטנות וצפופות הנוצקות למשטח אחד. המשטחים האסתטיים משמשים בין היתר עבור שבילי גישה, חצרות ואזורי חנייה, ועבור מדרגות וכניסות לבניינים. חשוב לדעת כי משטחים אלו נוטים לצבור הרבה לכלוך, כתמים ואבק, והינם קשים ובעייתיים מאוד לניקיון. למעשה, פעולות של שטיפה וטאטוא אינן מספיקות על מנת לנקותם, ויש צורך בהזמנת שירותי ניקיון מקצועיים, בדיוק כמו אלו שמוצעים בחברת דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

ניקוי משטחי גרנוליט מורכב משלושה שלבים עיקריים

משטחי גרנוליט נוטים לצבור הרבה לכלוך, כתמים ואבק… אין כל אפשרות לצפות את משטח הגרנוליט, אך גם אין צורך בכך מכיוון שאבני הגרנוליט עצמן מאוד חזקות ועמידות, ואינן סוחפות לתוכן לכלכוך. למעשה, כל הלכלוך מצטבר רק בחריצים שבין האבנים הקטנות, אך מדובר בלכלוך רב שנאחז בעקשנות במשטח. על מנת לנקות את המשטחים הללו יש צורך בפעולות ניקיון מקצועיות, הכוללות את קרצוף הגרנוליט בעזרת מברשות מיוחדות, ניקוי המשטח עם חומצות מלח, ולבסוף שטיפת המשטח בלחץ מים. חשוב להדגיש כי כל פעולות הניקוי הללו הינן הכרחיות, ואם רוצים להגיע לתוצאות משביעות רצון יש לבצען במלואן.

יש פוליש ויש דוקטור פוליש

תהליך ניקוי משטחי גרנוליט

⊗⇐ קרצוף המשטחים – מבוצע בעזרת מכונות קרצוף בעלות מברשות מיוחדות, החודרות בין אבני הריצוף ומסירות את הלכלוך שהצטבר.

⊗⇐ ניקוי המשטח עם חומצות מלח – מדובר בחומר חזק מאוד ומדולל בריכוז של 50%, אשר מסוגל להסיר את שכבות הלכלוך העקשניות והקשות ביותר.

⊗⇐ שטיפת הגרנוליט בלחץ מים – מבוצעת בעזרת מכונות רבות עוצמה השוטפות את המשטח בלחץ מים אדיר. השטיפה מסירה כתמים ולכלוך קשה ביותר, ומעניקה למשטח מראה מחודש ורענן.

חידוש גרנוליט - ניקיון מרצפות מקצועי

חשוב לדעת כי ניקוי מקצועי של גרנוליט משפר כל סוג של משטח – ישן ומלכלוך ככל שיהיה. את הטיפול מומלץ לבצע פעם בשנתיים או שלוש שנים, ועלותו הממוצעת עומדת על 1000₪ עבור משטחים בגודל הנע בין 20 ל- 30 מ"ר. התקשרו עכשיו לד"ר פוליש ותיהנו מניקוי מקצועי ואמין, שיעניק ברק חדש לביתכם.

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...