ניקיון דירה לאחר שיפוץ

צריכים ניקיון דירה לאחר שיפוץ?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

חברת ניקיון דירה לאחר שיפוץ - דוקטור פוליש מומלץ לשנת 2023

יש דברים שאסור לוותר עליהם ברור שאתם יכולים לנקות בעצמכם ולשמור את הכסף לקניה של משהו נוסף או לחיסכון. אבל האמת היא, שדווקא כשמדובר בניקיון בתים אחר שיפוץ, אנו ממליצים מאוד לפרגן לעצמכם ולקחת חברת ניקיון מקצועית, כזו שמתמחה בניקיון לאחר שיפוץ, שתקרצף עבורכם את הבית. זה ישדרג את החיים שלכם פלאים. מכמה סיבות.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

מדוע כדאי לכם לקחת חברת ניקיון מקצועית?

קחו בחשבון שבית חדש או לאחר שיפוץ בדרך כלל מכוסה אבק ופזורים בו כתמי צבע וסיד, שייקח לכם שעות להוריד. לעומת זאת אם תשכרו את שירותיה של חברת ניקיון, שתגיע עם הציוד הנחוץ. לא רק שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר, זה גם יקרה במהירות וביסודיות. ניקיון איכותי ויעיל, יגרום לדירה שלכם לחייך 🙂 ולהיראות לא רק יפה ומטופחת לאחר השיפוץ, אלא גם מצוחצחת ומבריקה כמו  יהלום 💎.

 

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

סיבה נוספת היא שבאמת מדובר בעבודה קשה, שדורשת במקומות מסוימים מאמץ פיזי. לעומת זאת, חברות הניקיון מגיעות עם מספיק כוח אדם לביצוע העבודות. וזהו גם כוח אדם מיומן ומנוסה, שמכיר את המשימות ויודע מה לעשות, ושבמקרה הצורך יכול להיעזר בציוד המתאים שמגיע עימו.

וסיבה אחרונה היא העובדה שלא רק שהניקיון שלכם יהיה הרבה יותר איטי, פחות מקצועי ויגבה מכם מחיר פיזי, אתם גם יכולים לגרום נזק ממשי לבית המשופץ שלכם. יש חומרי ניקוי ששימוש שגוי בהם עלול ממש לפגוע במשטח אותו אתם מנקים, בין אם בשיש, בקרמיקה או בקירות. לעומת זאת, גם כאן באה המקצועיות של בחרת הניקיון לעזר עבורה, כשהיא יודעת בדיוק באיזה חומרים להשתמש ומה ניתן לנקות עימם.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

מדוע כדאי לכם להעסיק חברת ניקיון מקצועית? כיוון שכשמה כן היא מקצועית. זה נשמע דבר כל כך טריוויאלי, ומסתבר, שזה ממש לא. אנחנו שומעים הרבה סיפורים על אנשים שנהרס להם הבית בידי אנשי ניקיון לא מקצועיים. לכן וכדי שאתם תרגישו במאה אחוז בטוחים לעבוד איתנו. אנו תיתן לכם 100% אחריות על כל עבודה שנבצע לכם. כל זה יקרה במהירות וביסודיות.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

איך מתבצע ניקיון דירה לאחר שיפוץ?

כשמישהו נכנס אליכם הביתה ומתחיל להשליט את הסדר שלו, יש בכם את הדחף להתערב ולהראות כיצד בדיוק אתם אוהבים שדברים נעשים. אבל במקרה של חברות ניקיון בתים לאחר שיפוץ, אין לכם איך ממש להשפיע. בדרך כלל החברות האלה כבר כל כך מנוסות, שהן יודעות בדיוק מה לעשות.

  • זה מתחיל בפינוי של פסולת מהבית, כזו שהושארה על ידי בעלי המקצוע ששיפצו אותו. כאן המקום לציין שלא מדובר בפסולת בניין (שחובת הפינוי שלה חלה על קבלן השיפוצים), אלא על פסולת כגון חוטי חשמל, ארגזים וקופסאות.
  • השלב הבא כולל סדר וארגון של הבית באופן כזה שיהיה נוח לעבודה.
  • ואז הניקיון מתחיל מלמעלה למטה: קודם כל החלונות, עם עדיפות לחלונות גבוהים תחילה. ניקיון החלונות כולל כמובן פנים וחוץ ואת התריסים.
  • אם יש גופי תאורה שכבר מותקנים בבית, זהו השלב שבו מנקים גם אותם.
  • לאחר מכן ניקוי של כל הכתמים והלכלוכים מהמשטחים השונים שיש בבית.
  • ואז ניקיון של כל מה שנמצא בגובה יד, כולל הארונות בחדרי הבית ובמטבח, השיש והכלים הסניטריים בחדר האמבטיה.
  • ולבסוף מגיעים לרצפה, כשכאן הבחירה היא שלכם – האם שטיפה יסודית מספיקה או שאולי נדרש לעשות פוליש וליטוש לרצפות על מנת להחזיר להן את הברק.

זמן ומחיר

זמן ניקיון בית ממוצע של 4 חדרים לאחר שיפוץ עומד על 6-8 שעות, בהנחה שזמן ניקיון ממוצע של חדר אחד הוא כשעתיים. המחיר שגובות חברות ניקיון בתים לאחר שיפוץ משתנה בהתאם למספר פרמטרים ומתייחס לשטח הבית, למספר החדרים שיש בו, לרמת הלכלוך ולמורכבות העבודה – האם מדובר בבית ריק או בבית שיש בו ריהוט או מיכשור שדורש תשומת לב, לעלות חומרי הניקיון ולמספר האנשים שהגיעו לנקות. בכל מקרה, מחיר בסיס לניקיון בית כזה של 4 חדרים לאחר שיפוץ מתחיל מ-1700₪, לא כולל פוליש, כשכל שתבקשו דרישות מיוחדות, המחיר כמובן יעלה.

ניקיון דירה לאחר שיפוץ

צריכים ניקיון דירה לאחר שיפוץ? לאחר שיפוץ, אתם בדרך כלל מוצאים את עצמכם בסיטואציה שבה אתם מקבלים את הבית (הרבה) אחרי התאריך שהוסכם עליו, כשאתם כבר מותשים מריצות ותיזוזים כדי להספיק ולקנות את כל מה שאתם רוצים, ובין לבין מנסים לתאם בין אנשי מקצוע שצריכים להגיע כל אחד בתורו כדי ולהתקין או להפעיל תשתיות ומכשירי חשמל. ומעל כל אלה מרחף הצל של הניקיון. מישהו צריך לנקות את הבית, הוא הרי לא יתנקה מעצמו. ואתם מסתכלים על כל הבלגן ואומרים לעצמכם – "רגע… זה דווקא משהו שאני יכול לעשות לבד, חבל לשלם על משהו כל כך בסיסי, אני יכול לחסוך את הכסף לדברים אחרים".

ולסיום

יש חברות לניקיון בתים לאחר שיפוץ שתוכלו לשכור את שירותיהן "בגלים". כלומר, להזמין חלק מהשירותים שלהם עוד בזמן עבודות הגמר של השיפוץ ואת החלק האחר, של הניקיון הסופי, בתום השיפוץ. כך תוכלו לקצר את משך הניקיון ולחזור לבית שלכם ביתר מהירות.

מומלץ מאוד לבצע סקר שוק כדי לתאם ציפיות עם עצמכם, לראות מה ההיצע ולדייק את דרישותיכם. שימו לב, חברות הניקיון הטובות תפוסות לפעמים זמן רב קדימה, במיוחד בחודשי הקיץ שבהם נערכות מרבית עבודות השיפוץ והבנייה. לכן, הבטיחו לשריין מספיק זמן מראש את חברת הניקיון הרצויה לכם.

רצוי גם לתאם מראש עם חברת הניקיון שברצונכם לעבוד עימה ולבקש מנציג שלה לבוא ולראות את הבית, בכדי שיוכל לתת לכם אומדן למחיר הניקיון. כך תוכלו לקבוע מראש את מהות העבודה, את לוח הזמנים שלה, מה בדיוק היא כוללת ובאילו חומרים ייעשה שימוש, ותימנעו מאי נעימויות.

והכי חשוב – תהנו מהבית החדש שלכם!

 

ניקיון דירות

ניקיון דירות צריכים ניקיון דירות? רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון. חברת ניקיון דירות מומלצת לשנת 2023 חיפשתם ניקיון דירות? לא

קרא עוד »

ניקיון דירה חדשה

ניקיון דירה חדשה צריכים ניקיון דירה חדשה? רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון. חברת ניקיון דירה חדשה – דוקטור פוליש מומלץ

קרא עוד »

האם נכון להזמין ניקיון אחרי התקנת פרקט ? לפני בתקנת מטבח? את כל התשובות נמצאות באתר בעמוד שאלות נפוצות… כנסו עכשיו!

בקלות! אתם משלמים רק אחרי שאתם רוצים את העבודה ומאשרים שהכל בוצע לשביעות רצונכם המלאה. פרטים נוספים באתר!

ניקיון לאחר שיפוץ

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...