ניקיון דירה חדשה

צריכים ניקיון דירה חדשה?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

חברת ניקיון דירה חדשה - דוקטור פוליש מומלץ לשנת 2023

כאשר מזמינים ניקיון דירה לפני מעבר, הכי משתלם זה להזמין חבילת ניקיון יסודי הכוללת: ניקיון יסודי של החלונות והמסילות מסגרות שלהם, ניקוי ארונות מטבח מבפנים ומבחוץ, ניקוי חדר מקלחת ושירותים, ניקיון של כל הדלתות והמשקופים, פוליש קרצוף לרצפה. אם תזמינו ניקוי רק לחלק מהדברים המחיר יהיה יקר ולא משתלם. תהליך הניקיון מתבצע מלמעלה למטה כלומר מה שנמצא למעלה החלונות למשל ינוקו תחילה. מה שנמצא למטה הרצפה לדוגמה תנוקה רק בסוף התהליך. דוקטור פוליש יעזרו לכם לעבור דירה בקלות, במהירות וביעילות.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

מה הם שלבי העבודה ומה כוללת העבודה

כדאי לטפל בניקיון של הדירה לפני שחבלת ההובלה מגיעה ופורקת את כל הציוד והרהיטים שלכם. מכיוון שאם כל הרהיטים וארגזים בדירה הרבה יותר קשה לעשות ניקיון יסודי. מה גם שמחיר הניקיון יעלה יותר. ניקיון של דירה ממוצעת לוקח יום עבודה של 6-8 שעות לערך. בכל מקרה אנו ממליצים לכם לא להזמין חברת ניקיון יום לפני ההובלה תזמינו יומיים לפני ההובלה (אם זה מתאפשר כמובן). תשאירו יום נוסף לבלת"ם. חשוב גם לסיים את העבודות השיפוץ והצבע לפני שחברת הניקיון מגיעה. לא ניתן גם לנקות וגם לצבוע דירה באותו יום במקביל.

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

מחפשים ניקיון דירה חדשה? לפני שאתם מתחילים להתרגש מההתחלה החדשה שבפתח, ולפני שאתם מתחילים להתפזר בין עשרות מטלות שעליכם לבצע בתכנון והוצאה לפועל של מעבר הדירה. קחו בחשבון – יש לכם שני בתים שאתם צריכים לנקות: זה שאליו אתם עוברים, וזה שאותו אתם עוזבים. בעלי בית רבים נוטים להזמין חברת ניקיון לאחר מעבר דירה של דיירים שלא ניקו את הבית כשעזבו. את החשבון בעבור ניקיון הבית, הם מקזזים לדיירים, שעזבו מבלי לנקות, מצ'ק הביטחון שהפקידו ביום חתימת החוזה. עם הדירה שאתם עוזבים אולי תוכלו להתמודד בעצמכם. אבל לדירה שבה אתם הולכים לגור אל תחסכו. בטח תרצו להרגיש שהכל חדש נקי ומחוטא לכו תדעו מי גר שם לפניכם.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

חברת דוקטור פוליש היא החברה המובילה כיום בענף ניקיון הבתים בישראל. לאחר שנים רבות של עבודה ומתן שירותי ניקיון לבתים פרטיים, חברת דוקטור פוליש ביססה את מוניטין החברה כאחת מחברות הניקיון המובילות והמומלצות ביותר בישראל. לכן החלטנו לתת לכם 100% אחריות עבור כל עבודה אשר נבצע עבורכם. יחד עם זאת מהניסיון שצברנו פיתחנו כלי אוטומטית המסוגל לתת לכם מחיר אונליין. אם אתם עומדים לקראת מעבר דירה ואתם רוצים לדעת מה המחיר לחצו כאן.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

ניקיון דירות

ניקיון דירות צריכים ניקיון דירות? רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון. חברת ניקיון דירות מומלצת לשנת 2023 חיפשתם ניקיון דירות? לא

קרא עוד »

ניקיון דירה לאחר שיפוץ

ניקיון דירה לאחר שיפוץ צריכים ניקיון דירה לאחר שיפוץ? רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון. חברת ניקיון דירה לאחר שיפוץ –

קרא עוד »
חברת ניקיון דירה חדשה

על מנת למצוא חברת ניקיון טובה, כזאת שמצד אחד תעשה עבורכם את העבודה.
ומאידך תשמור לכם על הבית ולא תגרום לכם נזק ועוגמת נפש, כנסו לכאן עכשיו…!

 

כן בהחלט, את חומרי הניקיון שלנו אנו קונים מהיבואנים הטובים בארץ כל החומרים עם תקנים אירופאיים מחמירים.
למעשה באמצעות חומרים איכותיים נוכל לתת לכם עבודה יוצאת מן הכלל.
יתרה מכך פרטיים נוספים על החומרים נמצאים באתר כנסו…

ניקיון דירה חדשה

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...