חברת ניקיון לבית חדש

צריכים חברת ניקיון לבית חדש?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

חברת ניקיון לבית חדש - דוקטור פוליש מומלץ לשנת 2023

הזמנת חברת ניקיון לבית חדש כוללת: ניקיון יסודי של כל המשטחים בבית, חיטוי כל המשטחים החלקים, רצפה, קרמיקה, חדר אמבטיה, חדר שירותים, מטבח, והכל באמצעות מכונת קיטור מקצועית. פוליש לרצפה, ניגוב יסודי של כל המשטחים בבית, והעלמת כל סימני האבק מהבית. ניקוי יסודי של החלונות והתריסים עד רמת החריץ הקטן ביותר של התריס. את כל השירותים האלה, אנחנו,חברת ניקיון לבית חדש,מעניקים למאות לקוחות בכל שנה בכל רחבי הארץ, ובאחריות מלאה על העבודה.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

צוות שלם עובד על הבית שלכם

דקה לפני שאתם נכנסים לבית, תחשבו האם יש לכם כוח באמת להתמודד עם כתמי הצבע שממלאים ומקשטים את הרצפה שלכם. האם יש לכם כוח לפנות את ערימות החול והעפר שהשאיר הקבלן בבית שלכם. האם יש לכם את האנרגיה לנקות את ארונות המטבח, להבריק את הרצפה, והאם יש לכם בכלל את היכולת להעניק לרצפה את הברק שאנחנו יכולים להעניק לה באמצעות מכונת פוליש מקצועית. ובכן, במרבית המקרים התשובה שלכם תהיה שלא, אין לכם את הכוח לזה, ואתם מעדיפים לחכות עוד יומיים כדי שמישהו יבצע עבורכם את הניקיון.  

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

חברת ניקיון לבית חדש מחיר

אז כמה עולה להזמין חברת ניקיון לבית חדש? דוקטור פוליש היא חברת ניקיון לבתים ודירות חדשים. דוקטור פוליש פעיל בשוק הניקיון כבר מספר רב של שנים ואוהב להעניק את שירותיו לשורה של אנשים הנכנסים לראשונה לבתיהם החדשים. אנו יודעים בהחלט עד כמה אתם להוטים להיכנס לבית, ואנחנו מבינים עד כמה חשוב שהבית יהיה נקי, אבל באמת נקי. נקי, מבריק וריחני. וזאת בדיוק הסיבה שאנחנו משקיעים יום שלם עם צוות של עובדים, בניקוי הבית החדש שלכם.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

מחפשים חברת ניקיון לבית חדש? ראשית כל מזל טוב. בית חדש זה עניין לא קטן במהלך החיים, ואולי אפילו אחד העניינים החשובים ביותר שאנו חווים. בית חדש מצריך מאתנו המון אנרגיות והמון המון כסף שבדרך כלל אנחנו משלמים עוד הרבה שנים אחרי שכבר נכנסנו לגור בבית. בדיוק בגלל הסיבה הזאת, אנחנו נותנים לכם 100% אחריות על כל עבודה שנבצע עבורכם. אצלנו תקבלו ניקיון יסודי שייתן לכם נקודת פתיחה מעולה. אם הרגשה נפלאה.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

הזמן המתאים ביותר לבצע את ניקוי לבית שלכם הוא:
יום או יומיים שאתם מזמינים הובלה של כל הרהיטים שלכם.
כמה זמן לוקח לבצע ניקיון לדירה ותשובות לשאלות נוספות תמצאו באתר שלנו כנסו עכשיו…

ניקיון דירה ממוצעת לוקח 6-8 שעות ולכן אנו ממליצים להתחיל את העבודות הניקיון הינן בבוקר בלבד.
כאשר העובדים ערניים ורעננים.
מידע נוסף נמצא באתר כנסו… 

חברת ניקיון לבית חדש

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...