ניקיון משרדים לאחר שיפוץ

חיפשתם ניקיון משרדים לאחר שיפוץ?

עוברים למשרד חדש?
לא מרוצים מחברת הניקיון שלכם בשוטף?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון…

קבלו הצעת מחיר 

איש חברת ניקיון

כי רק אצלנו תקבלו:

מחיר אטרקטיבי
100% אחריות
ניצוץ

חברת ניקיון משרדים לאחר שיפוץ - מומלצת 2023

בשביל מה צריך ניקיון מקצועי? עבודות שיפוץ משאירות אחריהן הרבה מאוד בלאגן ולכלוך, בין היתר כתמי צבע, אבק, שאריות טיח ועוד, אותם הקבלן שיפוצים אינו מנקה אחריו. ניקיון משרדים לאחר שיפוץ הכרחי על מנת שתוכלו להחזיר את המשרד שלכם לתפקוד. מאחר ומדובר בלכלוך רב, לא תוכלו להשתלט על הניקיון בעצמכם, או באמצעות העובדים שלכם (שאינם מוכשרים לביצוע משימה זו, וככל הנראה יסרבו לעבודה כזאת), והדבר הנכון יהיה להזמין חברת ניקיון מקצועית שתהפוך את המשרד שלכם למבריק, כדי שתוכלו לחזור לפעילות.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

מנקים בכייף - ניקיון ואחזקת משרדים

ניקיון משרדים לאחר שיפוץ על ידי חברת ניקיון יכלול ניקוי של כל כתמי הבנייה, כגון רובה שנמרחה מחוץ לקווים וכתמי צבע סוררים. בנוסף, מלבד ניקיון יסודי של החלונות, הפאנלים, וכל פריט שנמצא במשרד לאחר השיפוץ (משקעי החשמל ועד לגופי התאורה), חברת ניקיון תבריק לכם את הרצפה והמשרד כולו מכל האבק והלכלוך, ואם תבחרו, גם תבצע פוליש לרצפה כך שתקבלו חלל מצוחצח למשעי.

ניקיון משרדים לאחר שיפוץ

מנקים ונהנים

אחת הסיבות בגללן נהוג לעשות פוליש לרצפה, היא בעקבות שיפוץ הגורם לכלוך רב. באמצעות הפוליש מקבלים מראה רענן ונקי. מלבד התאמת סוג הפוליש למטרה אותה נרצה להשיג – ניקוי וריענון הרצפה לאחר שיפוץ (ולא הברקת הרצפה בלבד), חשוב לדעת להתאים את סוג הפוליש שמבצעים לסוג הרצפה. בין אריחי הרצפה הנפוצים ביותר כיום ניתן למצוא את אריחי הגרניט פורצלן, להם בדרך כלל מתאים לבצע פוליש ליטוש.

חברת ניקיון משרדים בתל אביב

אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר

ניקוי מקצועי כולל שימוש בחומרים חזקים ומותאמים יותר לניקוי שלאחר שיפוץ, שלא כמו חומרי הניקוי הסטנדרטיים בהם אנו משתמשים ביום יום. זוהי אחת הסיבות שכדאי שתבחרו חברת ניקיון עליה תוכלו לסמוך שתעשה שימוש בחומרים המותרים לשימוש בלבד, הן מבחינה בריאותית והן על מנת שלא יגרם נזק. בנוסף, רק חברת ניקיון בעלת שם ומוניטין תעניק לכם 100% אחריות ללא תנאים כך שאתם יכולים להיות רגועים שלא היו לקויים בעקבות הניקיון.

ניקיון משרדים פוליש

מחיר ניקיון מקצועי

מחיר הניקיון שתזמינו משתנה בהתאם להיקף השיפוץ ועבודת הניקיון שתידרש לאחריו. אם שיפצתם את כל המשרד, תידרש יותר עבודת ניקיון מאשר במשרד משופץ חלקית. גורמים נוספים המשפיעים על מחיר הניקיון הם גודל המשרד, אם הוא ריק מריהוט או לא, אם אתם זקוקים לניקיון גם של מרפסת, וכמובן – אם אתם מעוניינים בפוליש או לא.

ניקיון משרדים בנתניה

מתי קובעים עם חברת הניקיון?

על אף שחברת הניקיון נכנסת לתמונה רק לאחר שהשיפוץ נגמר, רצוי לקבוע עם חברת הניקיון כבר כמה ימים מראש. כמובן שאם השיפוץ הסתיים ועוד לא קבעתם עם חברת ניקיון תמיד תוכלו לנסות ולבדוק אם ישנה אפשרות לקביעת ניקיון מהיום למחר. עם זאת, אם אתם רוצים להחזיר את המשרד שלכם לפעילות כמה שיותר מהר, רצוי שיהיה לכם הזמנה מראש לניקוי של המשרד לאחר סיום השיפוצים.

חברת ניקיון משרדים בראשון לציון

דוקטור פוליש – איכות ושירות מעל הכול

חברת דוקטור פוליש הינה חברה ותיקה ומקצועית, המתמחה בניקיון של מבנים לאחר שיפוץ, כולל ניקיון משרדים לאחר שיפוץ. בחירה שלכם בשירות של דוקטור פוליש תהפוך את המשרד שלכם תוך ימים בודדים לנקי בסטנדרט הגבוה ביותר, תוך שימוש בחומרים הכי איכותיים ובשיטות ניקוי הכי חדשניות שקיימות כיום. בדוקטור פוליש תקבלו שירות מהיר עם אחריות, כך שאתם יכולים להיות רגועים שאתם בידיים טובות.

חברת ניקיון למשרדים

גם ניקיון צריך לדעת איך לעשות

שיפוץ המשרד הוא בטח קפיצת מדרגה בשבילכם, אך לפני שתוכלו לקצור את הפירות עליכם לדאוג לניקיון כולל של החלל משאריות השיפוץ והבנייה, מהרצפה, מהחלונות ומכל מקום שבו הצטבר טיח ואבק. היעזרות בחברת ניקיון תזרז עבורכם את התהליך, כיוון שחברת ניקיון מבצעת את העבודה בצורה מקצועית וזריזה, בעזרת חומרים מיוחדים ומספר אנשי צוות. יתרונה של חברת הניקיון ברור – בעיקר במשרדים בהם קיים הצורך לחזור לשגרה מהר ככל האפשר. מהרו לשריין לכם תאריך עוד לפני שעבודות השיפוץ מסתיימות.

חברת ניקיון משרדים בבני ברק
חבילת ניקוי למשרדים לאחר שיפוץ:
אלמנט הניקיון כולל
1. חלונות ניקיו החלונות מסילות והמסגרת של החלון.
2. מחיצות זכוכית הברקה וניקוי מחיצות זכוכית.
3. שולחנות וארונות ניקוי שולחנות עבודה, ארונות ומדפים.
4. מטבחון ניקוי ארונות מטבח פנים וחוץ.
5. שירותים ניקוי וחיטוי חדר שירותים.
6. רצפה פוליש קרצוף וניקוי פרקטים או שטיחים.

הזמן הדרוש לניקיון משרדים לאחר שיפוץ תלוי בגודל המשרדים ובהיקף העבודה אותה יש לבצע… מידע נוסף תמצאו באתר כנסו עכשיו…

מומלץ לבחור חברה בעלת וותק וניסיון רב ככל האפשר גם המלצות לא יזיקו רוצים חברה כזאת כנסו לכאן…

הצג צ'ט
1
כתוב לנו משהו...