ניקוי חלונות טיפים המלצות

אני לא אומר שקל לנקות חלונות – נהפוך הוא, כל חלון יודע אם מנקים אותו באהבה או לא. עם זאת, כדוקטור לניקוי כללי ובפרט לניקוי חלונות, אספנו לכם כמה טיפים שיעזרו לקבל חלון נקי באמת. אז בין אם יש לנקות את חלונות המשרד, או את חלונות הבית – הנה כל מה שאתם צריכים לדעת, על מנת להשיג חלון שאנשים עוד עלולים לנסות לעבור דרכו. ומבלי לשבור לעצמכם את הגב.

הניקיון שלך - הדוקטורט שלנו

מה אתם צריכים? ניקוי חלונות המלצות

לניקוי של חלון בגודל סטנדרטי, השתמשו בערך בחצי דלי של מים. רצוי שהמים יהיו פושרים – לא קרים ולא רותחים.

עוד, תצטרכו כמות קטנה ממש של סבון (אחרת נורא קשה להוריד את הסבון מהזגוגית והוא מותיר אחריו סימנים).

כלי הניקוי יהיו מטלית ומגב המיועד לניקוי חלונות. בחרו ציוד ניקיון מקצועי המיועד לניקוי חלונות! אחרת יש סיכוי שזה לא יעבוד לכם 100% חלק לגמרי.

ניקוי חלונות

לא לעבוד עם ספריי ועיתון

הטכניקה הטובה ביותר לניקוי נכון של החלונות שלכם, היא באמצעות מגב חלונות למה? כי בשיטה הישנה הלכלוך נמרך על החלון ולא באמת יוצא. הטיפ הוא לשים מעט מאוד חומר ניקוי, כך שהניקוי מתבצע בעיקר במים. ובאמצעות מגב החלונות. רוצים ללמוד איך המקצוענים מנקים חלונות? רוצים לראות איך לנקות את המעקה זכוכית שלכם בקלות וביעילות? צפו בסרטון שלי ותראו איך עושים זאת נכון וללא צורך בסיכון מיותר. 

שלוש ארבע - לעבודה!

ערבבו את הסבון במים, ובעזרת המטלית פזרו את המים לאורך ולרוחב החלון. אתם מוזמנים לקרצף מקומות שבהם תראו לכלוך עקשן. בסוף שלב זה, החלון אמור להיות נקי אך רטוב

כעת, ייבשו את החלון באמצעות העברת המגב הייעודי שלכם לגובה החלון מלמעלה למטה בתנועות ישרות. אחרי השימוש במגב יש לעזוב את החלון להתייבש מעצמו.

אחרי שתתרגלו לשיטה זה אמור לקחת לא יותר מ-3 דקות לנקות חלון.

עוד כמה טיפים לתוצאה מושלמת

לא, לא מנגבים את השמשה עם עיתון, אין שום סיבה. נסו ניקוי שמשות בשיטה שלנו וספרו לנו אחר כך, אם אתם חושבים שאנחנו טועים.

רצוי לנקות את החלונות כשלא חם מדי בחוץ – אם מי הניקוי יתייבשו מהר יותר מקצב הניגוב שלכם את החלון, הסבון ישאיר בכל זאת סימנים על השמשה. לכן, בימי הקיץ החמים, השתדלו להתחיל את ניקוי הבית או המשרד בחלונות, עוד לפני שממש חם בחוץ.

סיליקון לחלונות – חומר המספק שכבת הגנה דוחה לכלוך על שמשת החלון. אם אתם מנקים חלונות רק לעיתים רחוקות – אתם מוזמנים לשקול מריחת שכבת סיליקון על החלון לאחר הניקוי, כך שהחלון יישאר נקי זמן רב יותר.

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...