מדריך לניקוי כתמים

לא משנה כמה אנו נזהרים, כתמים עקשניים טורדניים תמיד ממשיכים להופיע. כתם, גם אם קטן יחסית, יכול להרוס לנו ריפוד יוקרתי בבית, חולצה שאנו מאד אוהבים או את השטיח בסלון ביתנו. בעיית הכתמים חמורה במיוחד בבתים בהם יש ילדים קטנים או חיות מחמד. כתם יכול להיות תוצאה של משקה שנשפך כמו יין או משקה מומתק, כתמי אוכל, כתם שומני ועוד…

בחירת מסיר כתמים מתאים

קיימים בשוק מגוון של חומרים להסרת כתמים, חלק עובדים היטב וחלק פחות! לעיתים, טעות מצידנו בטיפול בכתם יכולה להקשות על הסרתו ואז יש להיעזר באנשי מקצוע. זה לא חכמה לשים מסיר כתמים על הכתם וזהו, צריך להבין מהו סוג המשטח ואיך הפעולה שלנו עלולה להסיר את הכתם או אולי חלילה לגרום לו להתקבע יותר חזק במשטח.

לפני שבוחרים חומר ניקוי להסרת כתמים מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע הבקיא בנושא זה.

טיפים יעילים לטיפול בכתמים

קיימים מספר טיפים יעילים לטיפול נכון בכתמים. הטיפ הכי שימושי בהסרת כתמים שנוכל לתת לכם, ואנו מדברים על כל סוג של כתם הוא : נקו את הכתם מייד ובמהירות. בכל סוג של כתם ובכל מקום טיפול מהיר הוא התשובה.

גם אם לא הצלחתם להגיע לכתם במהירות, עדיין ישנם כמה פעולות מועילות שנוכל לבצע! שימו לב להמשך ההסבר…

עדיף לנסות כשהכתם טרי

ראשית, תמיד כדאי לנסות להסיר כתם כשהוא טרי או אם מדובר בנוזל – לטפל בכתם לפני שהוא מתייבש או נספג בסיבים. בשלב הראשון, החומר עוד לא נספג בסיבים ולכן ניתן לנקות אותו יותר בקלות מאשר בחומר שהתייבש. בדרך כלל, ככל שעובר יותר זמן, כך הסרת הכתם נעשית קשה יותר. אם התלכלכו לכם בגדים, לפני שאתם נוקטים בפעולות ניקיון, שימו לב להוראות הניקיון בתג הבגד כדי למנוע פעולה שתפגע באיכות הבגד או אף תהרוס אותו.

לבדוק לפני שמשתמשים בחומר

אם יש ברשותכם מסיר כתמים – מצוין. אבל כשאתם מעוניינים להסיר את הכתם, אל תנסו את החומר בנדיבות לפני שאתם בודקים את התגובה של הבד או השטיח אליו. נסו את מסיר הכתמים על אזור קטן ומוסתר, לבדוק שהחומר אכן מתאים. לעיתים חומר ניקוי אינו מתאים לכל הבדים באותה צורה ואז אפשר לגרום נזק.

טיפ חשוב

חשוב לדעת, בהסרת כתמים טכניקת הניקוי צריכה להיות ספיגה ולא שפשוף. כאשר אתם סופגים כתם, השתמשו בספוג או מוצר מנייר כדי לספוג את הנוזל. כאשר אנו משפשפים כתם, אנו רק מחמירים את המצב. אם נשפך נוזל על השטיח למשל, ספגו בעזרת מטלית לבנה ונקייה, הפעילו מעט לחץ ואז הפכו את המטלית וחיזרו על הפעולה מצדה השני. אם הכתם בשטיח מסרב להיעלם ואינכם בטוחים כיצד להמשיך, קראו לאיש מקצוע.

השקעה בעזרה מקצועית יכולה לחסוך לכם את הצורך להחליף את השטיח בגלל כתם אחד קטן ועקשן! איש מקצוע ידע להדריך אתכם נכון..

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...