חברת ניקיון משרדים

חיפשתם חברת ניקיון משרדים?

עוברים למשרד חדש?
לא מרוצים מחברת הניקיון שלכם בשוטף?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון…

קבלו הצעת מחיר 

איש חברת ניקיון

כי רק אצלנו תקבלו:

מחיר אטרקטיבי
100% אחריות
ניצוץ

חברת ניקיון משרדים - מומלץ 2023

הוצאות ניקיון הן חלק אינטגרלי מרשימת ההוצאות החודשית של ניהול כל משרד, אלא אם כן, אתם מעסיקים חתולי רחוב כעובדי החברה, שכן עובדים אנושיים חייבים תנאי ניקיון מינימליים ותחזוקת משרד תקנית כדי שיוכלו לעבוד בשטחו. מחפשים חברת ניקיון משרדים אמינה עבור המשרד שלכם? לפניכם טיפים לבחירת חברת ניקיון שתעשה את העבודה היטב, וגם כמה זה עולה? הכל בכתבה שלפניכם.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

מנקים בכייף - חברת ניקיון משרדים

אנו משערים שהמשרד שלכם מכיל גם ציוד יקר וייתכן שאתם מחזיקים במאגרי מידע רגישים, כיצד תוכלו לבחור בחברת ניקיון שאפשר לסמוך עליה?
תוכלו לברר על שירותי ניקיון למשרד מחברה ידועה העובדת כבר עם משרדים דומים לשלכם, חשוב לשמוע המלצות מבעלי חברות שהשתמשו ומשתמשים בשירות והאם הם מרוצים.
בתחילה, טבעי שתרצו לפקח על העבודה מקרוב, ולכן תעדיפו לקבוע שירותי הניקיון משרדים בתוך שעות העבודה. בהמשך, לאחר שקשר של אימון יירקם ביניכם, תוכלו להעסיקם גם כשעיניכם אינה פקוחה עליהם, לאחר שעות העבודה הרשמיות.
כאשר אתם מחפשים חברות ניקיון למשרדים חשוב לוודא שעובדי הניקיון הינם קבועים, כך שתוכלו לבטוח בהם, ובהיכרות שלהם עם תנאי השטח וצרכי המקום.

 

חברת ניקיון משרדים

מנקים ונהנים

השאיפה שלכם בתור מנהלי משרד אנושיים, היא לאפשר לכל העובדים במקום לקבל את התנאים הסוציאליים שלהם כנדרש בחוק. בתור אנשים מהוגנים אינכם רוצים לתת יד לפשע, ולתמוך בחברות ניקיון המנצלות אוכלוסיות חלשות ומעסיקות עובדי ניקיון בתת-שכר ובתנאים לא ראויים. כיצד תוכלו לדעת שאתם מתעסקים עם חברת ניקיון הגונה, המעניקה לעובדים לפות שכר מינימום ושאר תנאים סוציאליים הקבועים בחוק?

חפשו חברת ניקיון משרדים עם רישיון ממשרד התמ"ת, במידה וחברת הניקיון שמצאתם מחזיקה בתעודה כזאת, תוכלו להיות רגועים ובטוחים שאינכם נותנים יד לפגיעה באנשים במצוקה.

ניקיון משרדים
עלות שירותי הניקיון משתנה על פי פרמטרים שונים, ביניהם:
מספר העובדים במשרד גודל השטח של המשרד כמות עובדי הניקיון הנדרשת
עלותם של מוצרי הניקיון תדירות הניקיון שירותים מיוחדים
תמחור של מ"ר במשרד תמחור עבודות ניקיון לפי שעה מחיר גלובלי לחודש עבודה

גם ניקיון צריך לדעת איך לעשות

חשוב שתדעו מה הדרישות הבסיסיות להן תצפו מחברת ניקיון שלכם: ניגוב שולחנות המשרד, ריקון פחי אשפה, ניקוי המטבחון כולל קרצוף הכיורים, משטחי העבודה והשולחן, טאטוא המרדים ושאיבת השטיחים, וכן, ניקיון יסודי של חדרי השירותים. בנוסף, אחת לכמה ימים או אחת ליום, תלוי בצורך, חייבת להתבצע שטיפה של רצפת המשרד. אחת לכמה שבועות וחודשים יש לעשות ניקוי יסודי של מקרר, דלתות חלונות וכדומה. יש לתאם ולקבוע מראש עם חברת ניקיון שלכם במידה ואתם מעוניינים בשירותים נוספים שאינם כלולים בתוכנית הבסיסית

ניקיון משרדים בנתניה
הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...