חברת ניקיון לפסח

צריכים חברת ניקיון לפסח?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון…

חברת ניקיון לפסח - דוקטור פוליש מומלץ לשנת 2023

לקבלת ייעוץ חינם בנוגע לכמות העובדים שנדרשים לביצוע העבודה בבית שלכם, ולקבלת המלצות בנוגע לסוגי השירותים שאותם תרצו לקבל – החל מפוליש לרצפה ועד לניקוי תנורים, שטיחים ומה שרק תרצו – חייגו אלינו. נציגי השירות שלנו ישמחו להעניק לכם שירות מקצועי בסטנדרטים שטרם היכרתם בענף ניקיון הבתים.

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מה השירות כולל ?

  • העיקרון פשוט – מזמינים כמות עובדי ניקיון לפי כמות העבודה שצריך לבצע בבית, בהתאם לגודל הבית ומצבו.
  • משלמים מחיר קבוע עבור כל עובד ניקיון לפסח – פר יום עבודה.
  • המחיר לכל עובד ניקיון לפסח הוא 1200 ש"ח.
  • ההגדרה של יום עבודה היא 7 שעות עבודה רציפות.
  • ניתן להזמין מינימום של 2 עובדי ניקיון, כמובן שאפשר להזמין יותר בהתאם לצורך.
  • העובדים יגיעו עם ציוד ניקיון חדיש ומתקדם כשכל חומרי הניקיון שנדרשים לביצוע העבודה – כלולים במחיר!

הציוד שאיתו עובדי הניקיון מגיעים, זה – מכונת פוליש לרצפה להברקה וקרצוף כל שכבת הלכלוך העליונה במרצפות של הבית, שואב תעשייתי לניקוי יסודי ועמוק של כל אזורי הבית, ציוד וחומרי ניקיון מיוחדים לחלונות, ובתוך מסגרת זמן העבודה – ננקה כל מה שתבקשו.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

חברת ד"ר פוליש - ניקיון דירות במחיר משתלם!

חברת ד"ר פוליש מציעה מגוון שירותי ניקיון דירות ובתים פרטיים ברמה הכי מקצועית שניתן למצוא כיום. לאחר שנים של פעילות בענף הניקיון בארץ, חברת דוקטור פוליש הפכה לשם דבר – בזכות אלפי לקוחות מרוצים שניסו את שירותי הניקיון שלנו והפכו לעדות חיה לגבי רמת השירות והמקצועיות שאנו מציעים לקהל לקוחותינו. כל העובדים בחברה עוברים הכשרות מקצועיות בכל החידושים שענף הניקיון מציע, וכל הציוד שאנו מחזיקים מתחדש מידי שנה לפי האיכות והרמה הכי מתקדמת שקיימת בענף הניקיון.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

כשמנסים לדחוס עבודה של שנה בחודש אחד

ניקיון הוא מטלה לא קלה כלל וכלל וחלק מהחרדה הגדולה קשורה גם לעצלנות טבעית ולקושי לשנס מותניים ולהתחיל לעבוד : לקרצף, לשפשף, לטפס, למרק ולהתעסק בהרבה פרטים הדורשים סבלנות ואנרגיות שאין לכל אחד. יש עוד סיבה מובהקת המביאה את קהל הנושא אל חברות ניקיון. מי שלא טיפח ולא תחזק כל השנה ורק מרח וכיבה שריפות בדירה, מוצא עצמו בבת אחת עם המון החללים שקשה למלא בבת אחת וחוסר האונים עלול להכניס ללחץ אדיר.

כל אחת בטוחה שהבלגן שלה הוא הכי גדול המתח המוגזם סביב הניקיונות והארגונים נובע מהצורך האישי של כל עקרת בית ואשה עובדת להפגין שלימות בכל המערכות, מגידול הילדים, הבית, העבודה ועד לבישולים ולניקיונות, בלי לעגל פינות באף תחום. קשה להשלים עם העובדה שבזירה מסוימת איננו פרפקט ובעיקר שהבית הוא זה שמשלם את המחיר. משימת הפסח טופחת על פנינו ומציגה את הכשלים לאורך השנה, את כל מה שדחקנו לפינה ודחינו עוד ועוד.

הביקושים עולים ב-300% - עדיף לשריין עכשיו..

יש המון חברות ניקיון המציפות את השווקים גוזרות קופונים נאים מהלחץ הגובר ומתפקדות על תקן פסיכולוגים ויועצי שטח ללקוחות המבולבלים. הללו לא רק מעוניינים בשרות מהיר וחותך אלא בטיפים מבוססי הניסיון והוותק שלהם, שישמרו את התהליך וימנעו מהם את הקטסטרופה לשנה הבאה. מדובר על זינוק חד בהזמנות לקראת הפסח בסדר גודל של 300%. המטבח הוא זירת המאבק העיקרית. הצטברות של שומנים דחוסים בסדקים, בכיריים של המטבח, באריחים ובפאנלים של הרצפה, נראית כמו משימה שקשה להתמודד איתה ולשם מתנקז עיקר המלאכה.

בנוסף, עבודה גדולה מתרכזת בפרק זמן קצר, ולא כל אחד בנוי לבצע מטלות ניקיון רבות כאלו. לכן אנשים מעדיפים, במקום להתכונן נפשית לעבודת הנמלים המתישה של מספר שבועות, לסיים עם הכל ביום אחד. זה שווה להם את הזמן וגם את הכסף (תעריף ממוצע לבית של 3 חדרים נע בין 1500 ל-2000 ליום עבודה עם צוות של 3 עובדים). חברות ניקיון מציעות מגוון שירותי ניקיון בתים שונים ומגוונים, ואתם יכולים בקלות רבה לראות את המחירים והתעריפים של כל אחד ואחד מאותם שירותי ניקיון.

  • למידע על מחירים, לחצו כאן – מחיר שירותי ניקיון לבית

יש אנשים שלא יודעים לנקות נכון והתוצאות מדברות בעד עצמן. הם משתמשים בחומרים לא נכונים, שמזיקים יותר משהם מועילים, למשל מנקים רצפת קרמיקה עם חומרים המכילים וקס, שיוצרים שכבת שומן עקשנית המצטברת בין חריצי האריחים, או משתמשים בחומצת מלח המייצרת כתמים שקשה להיפטר מהם.

הדחיינים משלמים פעמיים

האנדרלמוסיה הכי גדולה שוררת בבתים של דחיינים או של אוגרי חפצים אובססיביים. אלו שדוחים משימות ממחר לעוד חודשיים, לאחרי החופשה, אחרי החגים, אחרי המבחנים, אחרי החתונה, בר מצווה סיום הלימודים ועוד ועוד. גם כשתתפנה משבצת ריקה, או חלל פנוי ואטרקטיבי בסדר היום, הם לא ינוצלו לארגון וניקיון וידחו שוב ושוב ליום "פנוי" יותר, לשעה של "יישוב בדעת" ולזמן שבו מצב הרוח יהיה "מתאים".

אותם דחיינים, שלא במפתיע יזכרו בשעת האפס כשהם צריכים עזרה וישלמו פי כמה על מה שיכלו לקבל חודש קודם במחיר סביר. הרבה אנשים של הרגע האחרון יזמינו חברת ניקיון מרגע לרגע, יומיים שלשה לפני הפסח כשהמחיר בהתאם. לזכותם של חלק מהם יאמר שהם דווקא ניסו להתמודד בעצמם עם הניקיון, ואפילו רכשו מוצרים מתאימים והצטיידו כנדרש. ואז בשיא העבודות, הם חטפו פיק ברכיים והגיעו למסקנה שבלי עזרה הם לא ישתלטו. אחרי שבזבזו כסף וכוח הם משלמים שוב כדי שחברת ניקיון תסיים מהמקום שנעצרו. זה קורה כמעט תמיד מאוחר מדי כשהמחירים קופצים במאות אחוזים.

כן בהחלט, ניתן להזמין דרכנו ניקיון לפסח.
איך בדיוק זה עובד וכמה זה עולה כל התשובות לשאלות האלה תמצאו באתר…

המחיר תלוי במספר העובדים שאתם מזמינים. כל המידע על השרות נמצא באתר כנסו עכשיו…

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...