פוליש לרצפה

רוצים פוליש לרצפה?
מעוניינים לרענן ולפנק את הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

חברת פוליש לרצפה מומלצת לשנת 2023

פוליש היא מילה כללית המתארת מגוון פעולות אשר אותם מבצעים באמצעות מכונת פוליש לדוגמה: פוליש ווקס, פוליש קריסטל, פוליש קרצוף ועוד… קיים בלבול רב סביב הנושא לכן החלטתי להרים את הכפפה ולתת לכם הסבר פשוט ברור ומקיף: מה זה בעצם פוליש? איזה פוליש מתאים לכל רצפה וכמובן איזה פוליש אתם צריכים. תחילה נסביר באיזה מצבים תזדקקו לעשות פוליש לרצפה.

יש פוליש ויש דוקטור פוליש

תהליך הפוליש לרצפות נועד לשתי מטרות:

  1. המטרה הראשונה היא במידה ונרצה להקנות לרצפה שלנו מראה משי או מראה מבריק ומרשים כמו בבית מלון. תהליך ההברקה מקנה לרצפה “מראה רטוב” (מראה של השתקפות) הנותן תחושה של רצפה שטופה ונקייה לארוך זמן.
  2. המטרה השנייה לשמה נרצה לעשות פוליש היא במידה ויש צורך לנקות את המרצפות מלכלוך של בנייה חדשה, לאחר שיפוצים, לכלוך או שומנים שהצטברו במשך השנים וגם על מנת לחדש ולרענן את המרצפות או את האריחים בבית או בעסק שלנו.
חברת פוליש

במילים פשוטות ניקוי גורם לרצפה להראות יותר נקיה והברקה גורמת לרצפה להראות יותר מבריקה. רצפה מבריקה היא לא בהכרח יותר נקייה. תאורטית אפשר גם להבריק רצפה לא נקייה עם כתמים, אך הדבר אינו מומלץ.

כאמור אפשר לחלק את כל סוגי הפוליש הקיימים לשתי קטגוריות: קטגוריה אחת של פוליש נועדה לטפל בהברקת מרצפות והקטגוריה השנייה של פוליש נועדה לניקוי וחידוש של מרצפות והאריחים. במקרים מסוימים נרצה לבצע רק סוג פוליש אחד מאחת משתי הקבוצות, כלומר או לחדש בלבד או להבריק בלבד. במקרים אחרים נרצה סוג פוליש אחד מכל קבוצה, כלומר גם להבריק וגם לחדש את המרצפות.

פוליש לרצפה

1. פוליש למטרת הברקה

כפי שכבר אמרנו קיימות שתי קבוצות של פוליש קבוצה אחת נועדה לחידוש הרצפה והקבוצה השנייה נועדה להבריק. יחד עם זאת חשוב שתדעו לא כל רצפה ניתן להבריק. הדוגמה הטובה ביותר לצורך העניין היא רצפת גרניט פורצלן מט לרצפה כזאת לא נוכל להקנות  מראה מבריק ולבצע בה פוליש למטרת הברקה. רצפה מסוג זה תישאר לעולם במראה מט. אבל נוכל לבצע בה פוליש למטרת ניקוי וחידוש כלומר הקבוצה השניה של סוגי הפוליש . ישנן ארבעה סוגי פוליש שנועדו להברקת מרצפות אלו הם ארבעת הסוגים:

  1. פוליש ליטוש
  2. פוליש קריטסל
  3. פוליש ווקס
  4. פוליש אקרילי
פוליש הברקה

2. פוליש למטרת ניקוי

הקבוצה השנייה של סוגי הפוליש מתאימה לכל סוגי המרצפות יחד עם זאת לכל רצפה נתאים סוג אחר של פוליש מקבוצה זאת בהתאם לאופי האריח. פוליש ליטוש מתאים לאריחי אבן, שייש ומנרלים בעיקר. הברשה מתאימה לאריחים בעלי טקסטורה מחוספסת השערות של המברשת חודרים לכל החריצים באריח. פוליש קרצוף הוא אחד מסוגי הפוליש הפופולריים ביותר והוא מתאים לכל סוגי המרצפות: גרניט פורצלן, קרמיקה, שייש, אבן ועוד…אולי שמתם לב שפוליש ליטוש מופיע בשתי המטרות שהגדרנו, זאת לא טעות באמצעות ליטוש ניתן גם לחדש אריחים וגם להבריק אותם. להלן רשימה של שלושת סוגי הפוליש המשמשים למטרת ניקוי וחידוש מרצפות:

  1. פוליש קרצוף
  2. פוליש ליטוש
  3. פוליש הברשה 
פוליש ניקוי

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

את התשובות לכל השאלות האלה ועוד תמצאו באתר. כנסו עכשיו…

פוליש היא מילה כללית מתארת מספר תהליכים אותם ניתן ליישם, חלקם אף ניתן ליישם על רצפת גרניט פורצלן.
הסבר מפורט יותר תמצאו באתר בעמוד על פוליש כנסו…

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...