ניקיון לאחר שריפה

צריכים ניקיון לאחר שריפה?
רוצים ניקיון חזק לבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון…

ניקיון לאחר שריפה - דוקטור פוליש מומלץ 2023

מחפשים חברת ניקיון לאחר שריפה של בית פרטי או דירה? הבית נמצא במצב הרוס וזה נראה לכם כאילו שלא ניתן להציל אותו ולשחזר את מצבו הקודם? במאמר זה נפרוש לפניכם מידע שנוגע בנושא של ניקיון אחרי שריפה. מידע זה יעזור לכם להבין כיצד לבצע את הליך הניקיון של הבית כמו שצריך. שריפה בבית זו ללא ספק חוויה מטלטלת, אבדן של רכוש וזיכרונות של שנים זה דבר נורא שהוא בגדר אסון של ממש. לאחר השלמה עם המציאות והתאוששות מההלם הראשוני, מגיע השלב בו חייבים להסתכל קדימה כדי לראות מה אפשר לשקם ואיך יוצרים התחלה חדשה.

שיקום בית אחרי שריפה מורכב מכמה שלבים:

הצעד הראשון הוא ניקיון הבית, ברגע שהבית יהיה נקי תוכלו לראות את תמונת המצב בצורה יותר בהירה.

ניקוי פיח מקירות ורהיטים

בית לאחר שריפה יכול להימצא בכמה מצבי חומרה שונים. ברוב המקרים של הזמנת ניקוי פיח מקירות ע"י חברת ניקיון מקצועית, יהיה מדובר בשריפה שלא כילתה את כל החפצים בבית, דבר שמאפשר את שיחזור החפצים והבאתם שוב למצב שמיש. המפגעים העיקריים לרכוש בבית זה הפיח והעשן. מעבר לעובדה שריח עשן ופיח חודר לחפצים ורהיטים בדירה, הריח חודר גם אל תוך קירות המבנה עצמו. חומרת המצב של ריח פיח בקירות הבית תשתנה בהתאם לסוג הקירות ולרמת השריפה שהתרחשה במקום.

ריח רע לא סטנדרטי

ריח רגיל שנתפס בדירה או בית פרטי הוא דבר שניקיון מקצועי סטנדרטי אמור להסיר בקלות. במקרה של ניקיון פיח מקירות ורהיטים, מדובר בריח בעל אופי עקשן שנתפס בתוך הקירות והרהיטים וממש חודר לתוכם. העשן מאפשר לפיח לחדור כמו אוויר אל תוך החריצים. לאחר התקררות הפיח מתיישב ומתקשה בתוך החריצים, אז קשה מאוד להוציא אותו ואת הריח שהוא יוצר.

אנשים רבים עלולים לחשוב שמצבים מסוג זה אבודים, שלא ניתן להחזיר את המקום לשימוש חוזר – אך הם טועים. חברת ניקיון מקצועית תדע לבצע ניקיון פיח מקירות באופן מוצלח ואיכותי מאוד.

ניתן לבצע ניקיון ריח עשן ושאריות פיח לאחר שריפה באופן מוצלח, כאשר הדבר נעשה באמצעות ציוד מקצועי מותאם.

ציוד ניקיון מקצועי

לא כל ציוד ניקיון בתים יאפשר ניקיון בית אחרי שריפה! וודאו שחברת הניקיון אליה פניתם מחזיקה את הציוד הנדרש. פיח ועשן לא מייצרים ריח רע רגיל. באמצעות מכשירי ניקיון חדשניים ניתן להוציא את הריח השרוף מהרהיטים והקירות. חברות ניקיון לבתי אחרי שריפה מחזיקות ציוד ניקיון מקצועי שמאפשר פעולות ייחודיות שישאירו אתכם מופתעים לנוכח התוצאות.

לאחר הסרת הפיח והריח השרוף תוכלו לחזור לשימוש תקין כפי שהיה לפני השריפה.

הערכת נזקים אחרי שריפה

את הערכת הנזק שנגרם לבית אחרי שריפה תבצע חברת הביטוח. חברות הביטוח ישלחו מהנדס שיעריך את הנזק, אך מאחר ומהנדס מטעם חברות הביטוח אמור לשרת את האינטרסים שלהן – מומלץ להזמין גם מהנדס פרטי שיעריך עבורכם את הנזק. ברגע שיש בידיכם שתי הערכות נזק לבית אחרי שריפה, תוכלו להתמקח בנוגע לחומרת הנזקים ובהתאם לכך להתמקח גם על גובה הפיצוי שתקבלו. חברות הביטוח יהיו מעוניינות בהערכת נזקים נמוכה ככל האפשר, כך הפקת דוח הנזקים יצביע על אומדן נזק נמוך וחברת הביטוח תוכל להתחמק מתשלום גבוה עבור הנזקים שנגרמו לבית.

נזקי ניקיון לבית אחרי שריפה

כאשר בנוסף להערכת הנזקים ע"י מהנדס של חברת הביטוח, תזמינו גם חברת ניקיון לאחר שריפה, תוכלו לקבל הערכה מקצועית נוספת. הערכת נזקי ניקיון לבית אחרי שריפה, תתווסף להוצאות שנגרמו לבית כתוצאה מהשריפה ותגדיל את חישוב הערכת הנזקים שחברת הביטוח אמורה לשלם. חברת ניקיון לאחר שריפה תוכל לספק לכם נתונים נוספים שמהנדס חברות הביטוח לא ממש ייקח בחשבון בהערכת הנזק שלו. את התשלום עבור ניקיון הבית תוכלו להכניס לכלל ההוצאות שנדרשו לשיקום הבית, לכן מומלץ שלא יחלוף זמן רב מידי מרגע השריפה ועד לרגע הזמנת חברת הניקיון.

מה כולל ניקיון לאחר שריפה ?

ניקיון מקצועי של בית לאחר שריפה יתחיל בהעלמת סממני השריפה הראשוניים – הוצאת הריח השרוף מהקירות ומהרהיטים, וניקיון ראשוני שכולל הסרת פיח מהמקומות בהם הוא דבק. לאחר ביצוע פעולות אלו, נוכל להתחיל ביישום פעולות ניקיון לאחר שריפה נוספות, שיכללו צביעה מחודשת של הקירות והרהיטים, תיקון סדקים שנפערו במהלך השריפה, איטום חריצים שעלולים להביא לחדירת חרקים או לגרום לנזילות בהמשך. עבודת הניקיון תכלול גם חיזוק האזורים שנפגעו בצורה קשה ועלולים להוות מפגע בטיחותי בעתיד. ניקיון בית לאחר שריפה מחייב עבודה זהירה, בשילוב ותיאום עם מפקח או מהנדס בטיחות. בסופו של תהליך לא תקבלו רק בית נקי שאין בו זכר לשריפה, אלא גם בית בטוח וחזק שאין בו כל סיכונים עתידיים לדיירים שמתגוררים בו.

מניעת נזקים עתידיים

המשך שימוש בשגרת חיים שוטפת ורגילה בבית לאחר שריפה מחייב ניקיון ושיקום על פי כל התקנים הבטיחותיים הנדרשים על פי החוק. זו לא משימה שאפשר להפקיד בידי חובבנים, זו משימה לאנשי מקצוע בעלי ניסיון ומוניטין, שיודעים מה נדרש לבצע במקום. אחד הדגשים החשובים בעת ביצוע ניקיון לבית אחרי שריפה זה הסרת כל המכשולים שעלולים לגרום לנזק עתידי. לדוגמה: בתוך מסילות התריסים של החלונות עלול להצטבר פיח, דבר שעלול לגרום לנזקים חמורים למסגרת החלונות ואף לחלונות עצמם. שאריות פסולת כתוצאה משריפה יכולים להימצא גם בצירי הדלתות או על הרצפה, דבר שיגרום נזקים חמורים בעת הזזת הדלת.

את הנזקים הללו אפשר למנוע בקלות ע"י הזמנת חברת ניקיון לאחר שריפה.

שחזור רצפה לאחר שריפה

הדבר שנפגע באופן הקשה ביותר בבית שעבר שריפה, זו ללא ספק הרצפה. שחזור של רצפה לאחר שריפה זו משימה שמחייבת ציוד מקצועי שתואם את ביצוע המשימה. חברות ניקיון רבות יציעו לכם פוליש לרצפה ויבטיחו שע"י ביצוע הפוליש תוכלו להחזיר לרצפה את המראה המבריק שלה, אך לא תמיד זה נכון לעשות. השלב הראשון בביצוע פוליש לרצפה הוא ניקיון השכבות החיצוניות של המרצפות, כך חומרי הפוליש יוכלו להיספג בצורה טובה ויביאו להברקה.

פוליש לרצפה או ליטוש אבן?

במקרה של פוליש לרצפה אחרי שריפה לא ניתן להעריך את אופי התהליך במבט אחד חטוף, כדי להעריך את הפעולות שנדרשות לביצוע חייבים קודם כל לנקות את הריצוף באמצעות קיטור, ולאחר ששכבת הפיח והלכלוך הוסרה ניתן לקבוע את המשך פעולות הניקיון שנדרשות. במקרים רבים יהיה נדרש ליטוש אבן לפני הטמעת חומרי הפוליש ברצפה, דבר שבלעדיו תוצאות הפוליש יהיו חלשות ולא יחזיקו מעמד יותר מכמה שבועות בודדים. כדי לקבל תוצאות חידוש רצפה אחרי שריפה באופן מקצועי ואיכותי – עליכם לפנות לקבלת השירות רק אצל חברת ניקיון מומלצת שמתמחה בביצוע ניקיון בתים אחרי שריפה.

שימו ב

מעבר להוצאת ריח השריפה, לעתים יידרש גם שיקום של השלד, משימה שדורשת זהירות וידע מקצועי מתאים.

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.
הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...