ניקיון טיפול בהצפות

טיפול בהצפות ע”י צוות המומחים של דוקטור פוליש, ייבש את מוקד ההצפה במקצועיות ובמיומנות באמצעות ציוד טכנולוגי חדיש ומשוכלל, ידאג למזעור נזקי ההצפה ולהרחקת ריחות לא נעימים ויפעל למניעת עובש כך שתוכלו לנשום לרווחה, לחזור לשגרת החיים אליה הורגלתם, ליהנות מבית ומשרד יבשים ולשכוח מהסיוט שעבר עליכם כמה שיותר מהר.

טיפול בהצפות ושאיבת מים

שאיבת הצפות במהירות ויעילות – אין ספק, הצפות של מים זה עסק ביש מפחיד ומעיק שיכול להסב נזקים כבדים ולשבש את שגרת החיים, בין אם ההצפה נוצרה בגלל בעיות בצנרת עקב שיטפון מי הגשמים או בשל כיבוי של שרפה כך או כך מדובר בבעיה שמחייבת פתרון מהיר ואיכותי ליניקת המים, לייבוש מוקד ההצפה ולמזעור כל נזק אפשרי.

טיפול בהצפה מיידי, מהיר והגעה לכל הארץ (תוך פחות משעה)

טיפול בהצפות בתוך פחות משעה – חברת דוקטור פוליש מומחית בתחום של טיפול בהצפות, אז אם אתם צריכים חברה לטיפול בהצפות – ד”ר פוליש מספקת שירות מהיר, מתקדם ואיכותי לטיפול בבעיות של הצפות ושאיבת מים מבתי עסק ובתים פרטיים. החברה מחזיקה בכל הידע המקצועי הנדרש בתחום של טיפול ראשוני בהצפות ומפעילה צוותי שירותי חירום לטיפול בהצפות הפועלים 24 שעות ביממה.

מהירות – שירותי חירום 24 שעות ביממה תוך 1 שעה אנחנו אצלכם.

 ציוד חדש ומשוכלל – משאבות לשאיבת מים.

 ניסיון רב ומומחיות – בתחום של שיקום נזקי מים.

שאיבת הצפות 24 שעות ביממה!

שאיבת הצפות מקצועית

טיפול בהצפות - תנו למומחים לעשות זאת עבורכם!

שאיבת הצפות תוך שעה מהרגע שתתקשרו – אז חייגו עכשיו לחברת דוקטור פוליש בכל שעה משעות היממה וצוות מומחי החברה יגיע אליכם, לבית או למשרד, בכל מקום בארץ תוך פחות משעה ויבצע עבורכם שאיבת הצפות מקצועית. שאיבה ויניקה של המים מהרצפה, מהשטיחים, מהריפודים ומכל מקום שאליו הם הגיעו בסטנדרטים הכי מקצועיים שיש כיום בענף

 טיפול מיידי בהצפות

טיפול בהצפות נוגע בפינוי מיידי של כמויות המים מהמקום המוצף, דבר שנעשה בעיקר על ידי מכונות שאיבה שמופעלות על ידי קבלני ביוב או דרך חברות ניקיון המתמחות בכך. מכונות השאיבה שואבות את המים ומעבירות אותם בחזרה למערכת הביוב. הבעיה המידית טופלה וכעת יש צורך לטפל בשלל הנזקים שגרמה לבית או לסביבתו ולא פחות חשוב. כאשר מתבצע טיפול בהצפות חשוב לטפל בליקוי שגרם להצפה להתרחש מלכתחילה.

טיפול ושיקום שטיחים אחרי הצפות

 שיקום מרצפות לאחר הצפה

 טיפול להסרת ריחות לאחר הצפה

 משאבות שואבים מייבשים

האם החלום הרטוב שלכם עכשיו הוא בית או משרד יבשים?

טיפול בהצפות והניקיון שאחריהן

ניקיון וטיפול בהצפות

טיפול בהצפות זה שירות נדרש מדי חורף עם בוא הגשמים. השילוב של צנרת ישנה ותשתית ביוב לקויה יחד עם שימוש רשלני הופכות אותן לחוויה שכיחה והצפה בבית היא ללא ספק חוויה בלתי נעימה במיוחד שעלולה לגרום לנזק ברכוש ואף לסכן חיים ללא טיפול מיידי.

באזורים מסוימים, שסובלים מתשתית מיושנת שלא טופלה כראוי, דירות קרקע ובתים נמוכים צפויים לחוות הצפות מידי חורף, בייחוד לאחר ירידה של כמויות משקעים גדולות בפרק זמן קצר. במקרים רבים מערכת ביוב לא מסוגלת להתמודד עם המתקפה המסיבית הזאת של נוזלים וחשוב מאוד להבין שהצפות טומנות בחובן סכנה לחיי אדם ולאורך זמן ממושך ללא טיפול גם סכנה תברואתית. וזה עוד לפני שנגענו בנזקים שנגרמים למבנה עצמו ולרכוש הקיים בו, נזק שיכול להגיע להיקף עצום במידה ולא פונים באופן מיידי לרשות המקומית כדי לטפל בנזקי ההצפה, או במידה ולא פונים לחברת ניקיון מקצועית המתמחה במתן שירותי ניקיון לאחר הצפה.

תיקון ליקויים הגורמים להצפות

הצפות יכולות להיגרם כתוצאה מסתימה במערכת הביוב או בבור הניקוז המוביל אליה מצנרת הבניין, בנוסף הן יכולות לנבוע מצינור ישן שהתפוצץ. במסגרת טיפול בהצפות במקרים מסוג זה לעיתים נדרשת החלפה של חלקים מהצינור והתשתית גם במחיר של שבירת קירות בבניין כדי להגיע לחלקי צנרת השקועים בקיר.

לצערנו, חלק ניכר מההצפות בארץ נובעות מתשתיות לקויות, הן ברמת הבניין והן ברמה העירונית של טיפול מהיר ומקצועי למקום שחווה הצפה ונגרמו בו נזקים לאחר ההצפה. כדי למזער את הסיכוי להישנות חוזרת של הצפות בעתיד יש צורך במקרים רבים להשקיע סכומי כסף גדולים ולחדש חלק ניכר מצנרת הבניין ומערכת הביוב הצמודה לה, אך במידה והטיפול לאחר ההצפה ייעשה בצורה נכונה ומקצועית תוכלו להימנע מהוצאה כספית חוזרת בכל שנה עם הגעת ההצפה שוב.

השלב האחרון של טיפול בהצפות - ניקיון בעקבות הצפה

ניקיון בעקבות הצפה

הטיפול בבית בעקבות הצפה כרוך קודם כל בטיפול בקירות שניזוקו, אך גם בחפצים וציוד שנפגעו, חלק מהם יפגעו ללא תקנה, אבל את הרוב ניתן להציל בעזרת שירותים של חברות ניקיון המתמחות בטיפול בנזקי מים וביוב. הזמנת חברה מקצועית במהירות וניקוי מיומן במסגרת טיפול בהצפות יכול להציל גם שטיחים מקיר לקיר או פרקט שנרטבו והוכתמו על ידי מי ביוב.

טיפול בהצפות ונזקים למבנה

ברוב המקרים לאחר שטופל המטרד המידי של ההצפה עצמה, הנזק הגדול ביותר יהיה מה שההצפה גרמה למבנה עצמו ולרכוש שהיה בו בעת ההצפה. בשונה מגגות ומאזורים מסוימים בבית שמתוחזקים באופן שוטף בחומרי איטום שונים, קירות הבתים לא עומדים היטב מול הצפות ממושכות של מים או ביוב. ההצפות מחלחלות אל הקירות או אל סדקים שבהם וגורמות לנזילות או שהמים נספגים בקירות ומשאירים כתמי רטיבות וטחב.

בחלק מהמקרים שכבות הצבע והסיד על הקירות יתנפחו וידרשו עבודת שפכטל מעמיקה וצביעה מחודשת של קירות שלמים משכבת היסוד, מי שינסה להתעלם מסימני רטיבות קלים יגלה במהרה כי מהריח שנוצר כעבור כמה ימים קשה להתעלם. רוב פוליסות ביטוח המבנה אמורות לכסות נזקים מהסוג הזה ובלבד שלא נגרמו כתוצאה מרשלנות והזנחה של בני הבית לאחר שההצפה התרחשה.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...