חברת ניקיון בתים חדשים

צריכים חברת ניקיון בתים חדשים?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

חברת ניקיון בתים חדשים - דוקטור פוליש מומלץ לשנת 2023

שומרים לכם על הבית החדש. העובדים המובחרים והטובים שלנו יעניקו לכם את השרות הטוב ביותר שתוכלו לבקש. במה זה נמדד? בירידה לפרטים קטנים, שימוש נכון בחומרים, הבנה מלאה של עולם הניקיון. כל זה נותן לכם שקט נפשי והרגשת ביטחון שלא רק מנקים לכם את הבית אלה גם שומרים עליו. עולם הניקיון הוא עולם רחב צריך להכיר מגוון רחב של חומרים והכי חשוב הוא לדעת בדיוק איזה חומר מתאים למה וכיצד להשתמש בו. מקצוענים כבר אמרנו?

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

למה דוקטור פוליש

השקעתם כל כך הרבה כסף, זמן ואנרגיה בבית החדש שלכם. אחרי חודשים של ריצות ומאמצים אל תזלזלו בתהליך הניקיון הוא דורש ידע ומיומנות כמו כל מקצוע. כדי לנקות בית חדש צריך יכולות, כלים, פוליש לרצפה וחומרים שונים לחלוטין מאלו המאפיינים ניקיון  רגיל בשגרה. תנו למקצוענים לעשות את העבודה עבורכם. תנו לנו יום אחד שלם ואנחנו מכינים לכם את הבית שייראה כמו שהוא לעולם לא נראה, ואולי גם לא ייראה לעולם. לא כולם מודעים לעובדה כי ניקיון הוא תהליך הדורש מומחיות, מקצועיות וגם כלים ייעודיים שיש לנו.

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

ניקיון בתים חדשים מחיר

רוצים לדעת כמה עולה לנקות בית חדש? תוכלו לדעת כאן ועכשיו מה המחיר. אין צורך יותר להתקשר על מנת לדעת מה המחיר תוכלו בכמה לחיצות כפתור לדעת כמה זה עולה אונליין. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להזין מספר נתונים על הדירה שלכם כמו: כמה מטר הדירה, כמה חדרים ותוך מספר שניות תדעו כמה זה עולה בדיוק! אז למה אתם מחכים לחצו על הכפתור מתחת וקבלו הצעת מחיר עכשיו.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

החוויה הזאת לא יכולה להיות מושלמת בלי ניקיון מקצועי. איזה כייף להיכנס לדירה חדשה הכל חדש חדש, אבל בשביל שהחוויה הזאת תהיה באמת מושלמת והכל יהיה נקי ומדוגם כמו בבית מלון אתם זקוקים לחברת ניקיון שתבצע ניקיון חזק ומדוקדק. אומנם הקבלן ניקה עבורכם אבל זה לא מושלם. כמעט תמיד זה לא מספיק וזאת גם הזדמנות שחבל להפסיד כל עוד הדירה ריקה ופנויה מריהוט. אנו ניתן לכם ניקיון מושלם עם 100% אחריות לשביעות רצון, לכן אתם משלמים רק אחרי שאתם מרוצים במאה אחוז.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

מה אם המעקה זכוכית

ברוב הבית החדשים כיום יש מרפסת שמש. רבים שואלים אותנו האם אנו מנקים את המעקה זכוכית משני הצדדים. כלומר האם אנו מסוגלים לנקות את המעקה זכוכית מבצד החיצוני? אז התשובה היא כן, בהחלט. אם אתם מעוניינים לדעת איך אנו עושים זאת אתם מוזמנים לצפות בסרטון פה. תוכלו גם ללמוד איך לנקות את המעקה בעצמכם.

ניקיון בתים חדשים - מתי הזמן הנכון להזמין

באיזה שלב מומלץ להזמין חברת ניקיון לדירה חדשה? כמעט אין יום שאנו לא נתקלים בשאלה הזאת.
האמת זאת שאלה קצת מורכבת ואינדיבידואלית אבל בכל זאת ננסה להסביר מה כדאי ומתי הכי נכון להזמין חברת ניקיון לדירה חדשה.
ראשית הכי מומלץ לעשות זאת לפני שאתם מכניסים את כל הריהוט שלכם. בכל זאת יש מצבים שאין ברירה אחרת. למידע נוסף בקרו בדף שאלות נפוצות

ניקיון בית חדש

חיפשתם ניקיון בתים חדשים? בא לכם להיכנס לדירה מדוגמת כמו בז'ורנל. תדעו שיש דברים שאם אתם לא עושים אותם בזמן אז לא תעשו אותם לעולם. אם אתם נכנסים לדירה חדשה ולא תטפלו בכל מיני גירודים זליגות של צבע ולכלוכי בניה קשים שרק חברות ניקיון יודעות כיצד לטפל בהם, סביר להניח שהם יישארו אתכם לעולמים. הזמינו את חבילת הפרימיום שלנו חבילת ניקיון שלמה ומשתלמת במיוחד ואנחנו נדאג שתהיה לכם חוויה שקטה ונעימה לפני שאתם נכנסים לדירה החדשה שלכם.

שאלות נפוצות בנושא ניקיון בתים חדשים
שאלה תשובה אולי יעניין אותך גם
1. כמה זמן מראש עלי להזמין את השרות? רצוי להזמין כמה שיותר זמן מראש. אך לעיתים קשה לדעת מתי בדיוק השיפוץ יסתיים אנחנו מבינים ומכירים זאת טוב מאוד לכן אם תודיעו לנו 3-4 ימיים מראש זה בד"כ יספיק לנו להערך לניקיון הבית שלכם. הדברה וניקיון בתים
2. אם איזה ציוד אתם מגיעים? הציוד איתו אנו מגיעים כולל את כל תכשירי הניקוי הטובים ביותר מכונת פוליש שואב תעשיתי ובקיצור כל מה שבצעם אנו צריכים על מנת למרק את הבית שלכם. ניקיון בתים עם רצפת פרקט
3. כמה זמן לוקח לכם לנקות דירה? ניקוי דירה ב-80% מהמקרים לוקח לנו יום עבודה אחד. אלה אם מדובר בבית ממש גדול אז זה יכול לקחת מספר ימים. שירותי ניקיון בתים
4. האם אפשר להיות בבית בזמן העבודה? כן בהחלט, רק שתצטרכו לשמור על כמה כללי בטיחות להגיע עם נעליים סגורות. ניקיון בתים לאחר שיפוץ
5. האם יש אחריות על העבודה? כן בהחלט, אנחנו היחידים שמתחייבים שתהיו מרוצים ב-100% ניקיון בתים פרטיים

מומלץ להתקין ארונות בגדים לאחר ניקיון יסודי של הדירה. התקנת הארונות היא התקנה נקייה יחסית שאינה מלכלכת בצורה משמעותית ולכן כדאי לעשות אותה לאחר שהדירה נקייה. עם זאת יש מקרים שכבר הזמנתם את ארונות הבגדים, המתנתם כמה שבעות במקרה הטוב ואין לכם ברירה הארונות כבר בדרך אליכם ואתם צריכים להתקין אותם למרות שהדירה לא מוכנה. המצב האידאלי הוא לנקות קודם את כל הרצפה ואז להתקין את הארונות על שטח נקי. אבל אם אין ברירה זה לא נורא. הארון יושב על שטח מת שלא תראו לעולם, כל עוד הארון שם. במצב כזה תטאטאו קצת את השטח שעליו אמור לשבת הארון נקו כפי יכולתכם ותזכרו שזה לא סוף העולם. 

מוצרי חשמל מגיעים ארוזים בקרטון בקלקר הדואג שהם יהיו מוגבהים מעל פני הרצפה, דבר העוזר מהחשש שהם יירטבו בד"כ מוצרי החשמל קלים ואין בעיה להזיז אותם מצד לצד. בגדול זאת לא אמורה להוות בעיה לנקות דירה שיש בה מספר מוצרי חשמל.

כמובן שלנקות דירה מלאה בקרטונים וציוד זה אתגר קשה ומורכב יותר מניקוי דירה שהיא ריקה מכל תכולה אבל אם אין לכם ברירה ואתם חייבים להעביר את הציוד שלכם לדירה בטרם היא מוכנה, כדאי לכם לרכז הכל בחדר אחד אותו תנקו בעצמכם או שתזמינו לחדר הזה ניקיון בפעם נוספת. רק מה לעשות? השרות הזה כרוך בתשלום נוסף. 

האם כדאי להזמין ניקיון לפני התקנה של פרקט או אחרי התקנה של פרקט? המהדרין ירצו להתקין את הפרקט על שטח נקי מאבק למרות שלדעתנו אין לזה שום צורך הכרחי אבל זאת רק דעתנו. בכל מקרה התקנת פרקט לא אמורה להוות בעיה ולא אמורה להפריע לתהליך הניקיון כל עוד בחרתם חברת ניקיון מקצועית. העבודה צריכה להתבצע בזהירות תוך התחשבות שאסור להרטיב את הפרקט במים.

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

ניקיון בתים חדשים
ניקיון בתים חדשים מחיר
הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...