חברת ניקיון בתים ברעננה

צריכים חברת ניקיון בתים ברעננה?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

חברת ניקיון בתים ברעננה - מומלצת לשנת 2023

בזכות ניסיון של שנים, ציוד חדיש ומתקדם, חומרי ניקוי איכותיים וידע מקצועי עשיר. אין לנו ספק שנוכל לספק לכם שירותי ניקיון בתים ברעננה באיכות חסרת פשרות. צוות עובדי הניקיון שלנו מוכן לכל אתגר. מאחר ששביעות הרצון שלכם היא הדבר החשוב ביותר עבורנו. את התשלום תעבירו רק ברגע שאתם מרוצים. אנחנו חברת הניקיון בתים היחידה שמוכנה להתחייב לתוצאות ב 100% אחריות, עד שתהיו מרוצים. רק ברגע שאתם מרוצים אנחנו יכולים לומר שעמדנו במשימה והצלחנו שוב.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

חברת ניקיון בתים ברעננה מחירים

שכירת שירות ניקיון מקצועי עשויה להיות יקרה. עם זאת, ישנן דרכים לחסוך כסף כאשר שוכרים שירות ניקיון. אל תזמינו חברת ניקיון מהיום להיום אם אתם לא רוצים שיסחטו אתכם כמו לימון. הכינו את הבית ופנו אותו מחפצים זה עולה פחות לנקות בית פנוי וריק. הניסיון והמיומנות שלנו, יחד עם הציוד המקצועי וחומרי הניקוי האיכותיים, מאפשרים לנו לבצע את העבודה בצורה מהירה וקלה יותר. למעשה כך גם המחיר שתקבלו יכול להפוך לאטרקטיבי ומשתלם יותר. אתם מוזמנים לבדוק את חבילת הפרימיום שלנו, או לקבל הצעת מחיר אוטומטית בהתאמה אישית…

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

חברת ניקיון בתים עם שפע של המלצות

תושבים המבקשים לשכור את שירותיה של חברת פוליש ברעננה מצפים (ובצדק..) לרמת עבודה שתעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק. בין אם הצורך בשירותיה של חברת פוליש ברעננה הוא עבור פוליש לרצפה חדשה. ובין אם זה עבור פוליש אחרי שיפוץ. אין שום סיבה להתפשר על פחות מהטוב ביותר. פוליש מקצועי חייב להיעשות על ידי חברת פוליש שפועלת בתחום שנים רבות ויש לה את הידע המקצועי ואת הציוד הנדרש. כדי לבצע לכם: פוליש לרצפה, חידוש מרצפות ישנות, ליטוש, או כל שירות פוליש מקצועי אחר.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

עוברים לדירה חדשה רוצים ניקיון חזק לבית? ברכות הגעתם למקום הנכון. אצלנו תוכלו לפרגן לבית שלכם בפינוקי ניקיון שיהפכו את הבית שלכם לבית מלון. חבילת הניקיון שלנו היא הדבר הטוב ביותר שתוכלו להעניק לבית שלכם. למעשה תוכלו לקבל את הניקיון שלנו עם 100% אחריות. כן, כן שמעתם נכון אנחנו היחידים שנותנים לכם אחריות מלאה עבור כל עבודה אשר נבצע עבורכם. דוקטור פוליש חברת ניקיון בתים מקצועית אשר מעניקה שירותי ניקיון: לבתים אחרי שיפוץ, לפני אכלוס ובתים חדשים.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ

חברתנו מספקת שירותי ניקיון לבתים לאחר שיפוץ כבר שנים רבות. למעשה אנחנו חברת ניקיון הוותיקה ביותר בענף הניקיון בישראל. יש לנו ניסיון רב בביצוע מגוון שירותי ניקיון לבתים פרטיים, דירות או עסקים. אנו מחזיקים ציוד ניקיון חדיש ומתקדם. החל ממכונות שטיפה לקרצוף או פוליש לרצפה. בין שירותי הניקיון שאנו מציעים תמצאו: ניקיון אחרי שיפוץ, ניקיון בית חדש מקבלן, ניקיון יסודי לקראת החגים, ועוד מגוון רחב של שירותי ניקיון בתים. ברמה גבוהה וסטנדרט בלתי מתפשר.

חברת ניקיון בתים ברעננה
חברת ניקיון בתים ברעננה

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

אתם יכולים לקבל הצעת כתובה עכשיו. והכל בכמה קליקים פשוטים כנסו לאתר ותראו!
מעולם לא היה פשוט יותר לקבל מחיר!

אם ברגעים אלה אתם בתוך תהליך של שיפוץ או מתכוונים לעבור לדירה חדשה,
מומלץ לבדוק את האשרות של הזמנת חברת ניקיון בתים.
מידע נוסף תמצאו באתר של דוקטור פוליש כנסו עכשיו! 

מחירים
שרות מספר החדרים שטח הדירה מחיר
חבילת ניקיון פרימיום דירת 2 חדרים עד 50 מ"ר 1200 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 3 חדרים עד 50 מ"ר 1800 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 4 חדרים עד 100 מ"ר 2100 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 5 חדרים עד 130 מ"ר 2300 ש"ח כולל מע"מ
רוצים לדעת כמה יעלה לנקות את הדירה שלכם לחצו כאן
הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...