חברת ניקיון בתים ברחובות

צריכים חברת ניקיון בתים ברחובות?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

חברת ניקיון בתים ברחובות - מומלצת לשנת 2023

אז רגע לפני שאתם נכנסים לבית החדש, תדאגו שדוקטור פוליש הוא הראשון שנכנס אליו לפניכם. דוקטור פוליש חברת ניקיון מספר 1 בישראל. אנחנו מצוידים בכל האמצעים החדשניים ביותר, המקצועיים ביותר והמשוכללים ביותר על מנת לדאוג שהבית שלכם יאיר לכם פנים בכל פעם שתיכנסו אליו. עם שירות מדהים ומקצועי, מקצועיות ללא פשרות וחיוך רחב על הפנים. דוקטור פוליש היא ללא ספק הבחירה הנכונה בשבילכם.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

חברת ניקיון בתים ברחובות מחירים

המחיר של הזמנת חברת ניקיון ברחובות מושפע מגודל השטח במטרים מצב הנכס עוד מספר משתנים. רוצים לדעת כמה זה יעלה לכם לחצו כאן ותוכלו לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד בשבילכם. העיר רחובות ידועה בחשיבותה ותרומתה למדע ולחקלאות בזכות מכון וייצמן אשר שוכן בכניסה לעיר ומושך אליו צעירים רבים. למעשה סידרנו לכם מחירים נוחים אשר שווים לכל כיס. דוקטור פוליש מעניקה שירותי ניקיון כבר שנים רבות, אלפי לקוחות מרוצים יעידו שצריכים ניקיון פונים רק לדוקטור פוליש.  

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

חברת ניקיון בתים עם שפע של המלצות

נכנסים לדירה חדשה ברחובות? השקעה בדירה חדשה כוללת בתוכה הוצאות רבות והרבה תיאומים אל תעמיסו על עצמכם ותנסו לנקות את הדירה החדשה שלכם לעצמכם. הזמינו חברת ניקיון טובה. מחפשים ניקיון אחרי שיפוץ לבית ברחובות? בשביל לנקות בית לאחר שיפוץ צריך כלים מתאימים וחומרים טובים. ניקיון לאחר שיפוץ זאת משימה תפורה עלינו בדקו על חבילת הפוליש וניקיון שלנו. צריכים ניקיון בתים ברחובות? בית שעבר הזנחה ודורש ניקיון חזק, ישמח לקבל מאיתנו את חבילת הפרימיום שלנו. חבילת הניקוי המפנקת ביותר. כוללת בתוכה ניקוי של כל החלונות, חדר מקלחת, ארונות, רצפה ועוד…

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

מחפשים חברת ניקיון בתים ברחובות? חלק מהאנשים מוכנים להתפשר על בית שלא נותן להם הרגשה ביתית. הסיטואציה הזו מאפיינת בעיקר אנשים שגרים בדירות שכורות, ולא מעוניינים להשקיע ממיטב כספם על מנת לקבל חלל מבריק, מצוחצח ומושקע. לעומת זאת, אנשים רבים שכבר עושים את הצעד הבא ונכנסים לדירת חלומותיהם, ממש לא רוצים להתפשר על העניין הזה. חברת ניקיון טובה תוכל לדאוג למראה קלאסי לבית שלכם, הכולל רצפות נוצצות, נקיות ועמידות לאורך זמן. את כל זה תוכלו לקבל אצלנו עם 100% אחריות כן, כן, שמעתם נכון מאה אחוז אחריות עבור כל עבודה אשר נבצע עבורכם.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ

דוקטור פוליש חברה אשר מתמחה בניקוי בתים לאחר שיפוץ. במידה ואתם נמצאים במעבר דירה או אחרי שיפוץ, דוקטור פוליש תבצע עבורכם את העבודה הקשה. אנחנו יודעים להתאים עבורכם את הטיפול המתאים ביותר. נבצע זאת במקצועיות ובאדיבות רבה. בנוסף, חשוב שתדעו כי אנחנו מציעים אחריות מלאה לכל עבודה. ואף נותנים לכם את  האפשרות לשלם רק לאחר שאתם תהיו מרוצים מהניקיון שבוצע. לסיכום, עשו סקר שוק וחפשו איזו עוד חברה נותנת לכם את השירות הטוב ביותר, במחיר המשתלם ביותר.

חברת ניקיון בתים ברחובות
חברת ניקיון בתים ברחובות

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

המחיר המיוחד שלנו לניקיון ופוליש, תלוי בעיקר בנכס שלכם.
על מנת שנוכל לתת לכם הצעת מחיר תצטרכו קודם לספר לנו קצת על הנכס שלכם.
באתר שלנו נמצאת מחשבון שתוך מספר שניות יחשב לכם את המחיר כנסו!

חברות ניקיון רבות נוהגות לבקש תשלום נוסף על דברים שלא סוכמו מראש.
ולכן אנו ממליצים לכם לבקש הצעת מחיר כתובה ומפורטת.
באתר שלנו תוכלו לראות הצעת כזאת לדוגמה, חפשו את חבילת הניקיון פרימיום שלנו ותראו מה כוללת הצעת המחיר שלנו.

מחירים
שרות מספר החדרים שטח הדירה מחיר
חבילת ניקיון פרימיום דירת 2 חדרים עד 50 מ"ר 1200 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 3 חדרים עד 50 מ"ר 1800 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 4 חדרים עד 100 מ"ר 2100 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 5 חדרים עד 130 מ"ר 2300 ש"ח כולל מע"מ
רוצים לדעת כמה יעלה לנקות את הדירה שלכם לחצו כאן
הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...