חברת ניקיון בתים במודיעין

צריכים חברת ניקיון בתים במודיעין?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

חברת ניקיון בתים במודיעין - מומלצת לשנת 2023

אם כבר אתם מחפשים חברת ניקיון. חפשו חברת ניקיון בעלת מוניטין וותק בתחום. אל תפקירו את הבית שלכם בידיים לא מקצועיות. בשביל זה אנחנו פה, בשבילכם – ד"ר פוליש מתאימה את שירותי הניקיון לכל לקוח בהתאמה אישית ולפי צרכיו. אנו מעניקים מגוון רחב של שירותי ניקיון במודיעין, לרבות סוגים שונים של פוליש לרצפה, ניקיון חדרי מדרגות, ליטוש אבן או חידוש מרצפות אבן מסוגים שונים, ניקיון משרדים ותחזוקה שוטפת לעסקים ומוסדות ציבור, ניקיון דירות אחרי שיפוץ במודיעין, ועוד שירותים רבים נוספים.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

חברת ניקיון בתים במודיעין מחירים

ישנם גורמים רבים שמשפיעים על כמה תוציאו על שירותי ניקיון. שירותי ניקיון אחרי שיפוץ לבית יהיו שונים לגמרי משירותי ניקיון לעסק גדול. אנחנו דואגים לספק לכם חבילת ניקיון במחיר אטרקטיבי במיוחד. לכן, כדאי להבין מה בדיוק אתם מקבלים לחצו כאן. עסקים וגופים מסחריים יזמינו שירותים של חברת ניקיון בעיקר בעבור תחזוקה שוטפת. טיפולי תחזוקה מסוג זה לרוב לא מצריכים שימוש במכונות מיוחדות, אלא אם כן מדובר בגוף תעשייתי גדול ובמקרה זה כן יהיה שימוש במכונות וציוד מקצועי, אך מדובר בציוד שונה לגמרי מזה שמשתמשים בו כאשר מזמינים חברת ניקיון לבית פרטי או לדירה.

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

חברת ניקיון בתים עם שפע של המלצות

נכנסים לדירה חדשה במודיעין? הזימנו חבילת ניקיון ופוליש לדירה שלכם ולא תאמינו למראה עייניכם. הבית שלכם יהיה אסיר תודה. כי הידע והניסיון שיש לנו בניקיון דירות חדשות הוא ממש דוקטורט. מחפשים ניקיון אחרי שיפוץ לבית במודיעין? למה להזמין חברת ניקיון לבית לאחר שיפוץ? כי לחברת ניקיון יש ציוד, חומרים מתאימים, ידע וניסיון שכנראה שלכם אין. ולמה בכלל שתשברו לעצמכם את הגב. צריכים ניקיון בתים במודיעין? ניקיון בתים נחלק שתי מצבים ניקוי שבשיגרה ובוסט של ניקיון. אם אתם זקוקים לבוסט של ניקיון לבית בדקו על חבילת הפרימיום שלנו – חבילת ניקוי יסודי לבית הכוללת פוליש.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

דוקטור פוליש מספק לכם שירותי ניקיון עם תוצאות שלעולם לא תצליחו להגיע אליכם לבד. בזכות מכונות פוליש, חומרי ניקיון שלא ניתן למצוא בשוק הפרטי, צוות מיומן ומנוסה, והמון ידע מקצועי. תוצאות הניקיון שלנו צריכות להשאיר אתכם המומים בהשוואה למצב של לפני ואחרי. נוסף לכך תקבלו 100% אחריות בעבור כל עבודה אשר נבצע עבורכם וגם במחיר משתלם במיוחד.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ

ניקיון לאחר שיפוץ הוא שלב חיוני בהכנת הבית לשלב הבא… משך הזמן הנדרש לניקיון הבית תלוי בכמה קריטריונים כאשר בראש ובראשונה נמדד גודלו של הבית וכמובן סוג העבודה הנדרש, לרוב משך הזמן לדירה ממוצעת ייקח בין 6-8 שעות. העלות גם היא נמדדת בכמה קריטריונים, גודל הבית, כמות החדרים, מה מצב הדירה לפני העבודה, והאם מדובר בדירה בבניין משותף או בבית פרטי. כמובן שגם ניקוי של ריצוף חוץ או מרפסת יכולים להעלות את המחיר ואת זמן העבודה, כמובן שאם יש דרישות מיוחדות אלו יעלו את המחיר ובהתאם את משך זמן העבודה.

חברת ניקיון בתים במודיעין
חברת ניקיון בתים במודיעין

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

המחיר אינו קבוע הוא נקבע בתאמה לבית שלכם.
אבל מה שבאמת מדהים הוא שתוך מספר שניות תוכלו לדעת מה המחיר כנסו לאתר לראות!

רוב החומרים בהם אנו משתמשים מיוצרים באירופה. את החומרים עצמם אנו קונים מהספקים המובילים בארץ.
כל החומרים בעלי תקנים אירופאיים מחמירים.
מידע נוסף על חומרי הניקיון שלנו נמצא באתר כנסו עכשיו!

מחירים
שרות מספר החדרים שטח הדירה מחיר
חבילת ניקיון פרימיום דירת 2 חדרים עד 50 מ"ר 1200 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 3 חדרים עד 50 מ"ר 1800 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 4 חדרים עד 100 מ"ר 2100 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 5 חדרים עד 130 מ"ר 2300 ש"ח כולל מע"מ
רוצים לדעת כמה יעלה לנקות את הדירה שלכם לחצו כאן
הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...