חברת ניקיון בתים בכרמיאל

צריכים חברת ניקיון בתים בכרמיאל?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

חברת ניקיון בתים בכרמיאל - מומלצת לשנת 2023

מעוניינים לברר מחיר לניקיון בית בכרמיאל? יש לנו כמה חבילות ניקיון שיכולות להתאים עבורכם, בדקו את חבילת הפרימיום שלנו, החבילה הכי משתלמת לניקיון בתים בכרמיאל. לבדיקת מחיר ניקיון וקבלת הצעת מחיר ספציפית לפי פרטי הבית שלכם ומצבו, לחצו כאן – הצעת מחיר אוטומטית

חברת ניקיון בתים בכרמיאל היא הפתרון האופטימלי בעבור משקי בית שרוצים להעסיק עובדים משק בית אולם לא מעוניינים לשלם את כל התוספות במחיר. חברת ניקיון מעסיקה את העובדים ודואגת לשלם להם את כל התשלומים הנלווים כחוק. יש לנו את הציוד המקצועי המתקדם והחדשני ביותר. בנוסף לחברת ניקיון יש כמובן את הידע והניסיון בביצוע העבודה לפי הסטנדרטים הגבוהים ביותר. בשביל זה אנחנו פה.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

חברת ניקיון בתים בכרמיאל מחירים

רק אצלנו מחירים אטרקטיביים במיוחד עם התחייבות לתוצאות. למעשה עד לשביעות רצונכם המלאה. וזה לא הכול, תקבלו שרות מדהים מאנשים שאוהבים מאוד את מה שהם עושים והם עושים זאת נהדר. אז אם אתם מחפשים חברת ניקיון בתים בכרמיאל? כדאי שתדעו, רק אצלנו אתם משלמים רק אחרי שאתם מאה אחוז מרוצים. ברגע שאתם תהיו מרוצים, אנחנו נהיה שמחים שהצלחנו שוב לעשות את זה. לבדיקת מחירים אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולראות כמה זה עולה עכשיו.

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

חברת ניקיון בתים עם שפע של המלצות

דוקטור פוליש חברת ניקיון בתים בכרמיאל מספקת שירותי ניקיון לבתים אחרי שיפוץ. משקי בית רבים מבינים שהעסקה של עוזרת בית יכולה לעלות הרבה יותר מהתשלום בעבור הניקיון החודשי. חוקי התעסוקה הישראליים מחייבים את בעלי הבית המעסיקים עובדי משק בית להוסיף לתשלום של עובדי הניקיון גם תשלומים נוספים כמו תשלומי ביטוח לאומי, הפרשות לפנסיה ותשלום ביטוח למקרה של תאונה או פציעה בבית.

נוסף על זה במקרה של פיטורין של עובדי משק הבית, חייבים המעסיקים לשלם לעובד פיצויים כחוק. בחישוב כולל של כל התשלומים שחייב לשלם לעובדי משק הבית, ניתן להגיע למסקנה שהעסקה עצמאית של עובדים אינה משתלמת. מהסיבה הזו לעיתים מומלץ להזמין חברת ניקיון. במיוחד לדירה לאחר שיפוצים משמעותיים.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

נכנסים לדירה חדשה בכרמיאל? אל תשברו לעצמכם את הגב. אנחנו נארגן לכם מעבר חלק ונקי. הזמינו את חבילת הפרימיום שלנו חבילת ניקיון איכותית לדירה חדשה ותיהנו מחוויה מושלמת. אם המכשירים העובדים והציוד שיש לנו הבית שלכם יעבור מהפך וביום אחד אתם לא תכירו את הבית שלכם, לאחר הניקיון והפוליש שהוא יעבור. יתר על כך אנחנו ניתן לכם 100% אחריות על כל עבודה אשר נבצע עבורכם. הכול יתבצע במהירות ויעילות תוך יום אחד בלבד ואתם מקבלים בית חדש מריח טוב מושלם. כי דוקטור פוליש לא רק מבטיח לכם ניקיון ברמה אחרת הוא גם מתחייב.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ

אנו בחברת דוקטור פוליש חברת ניקיון מספקים שפע של אפשרויות טובות עבורכם: ניקיון לאחר שיפוץ, ניקיון לעסקים, ניקיון דירות, שירותי הברקה ופוליש למרצפות. היות ואנחנו לא רק חושבים שאנחנו הכי טובים, אנו בטוחים בכך ולכן אתם משלמים בסוף רק אחרי שאתם מרוצים לגמרי מהעבודה שלנו. כדאי לכם להתקשר עוד היום ונשמח להעניק לכם מידע על שירות ניקיון הטובים עבורכם והצעת מחיר הוגנת. מכל חברות הניקיון חברת הניקיון דוקטור פוליש היא הטובה מבין כולם.

חברת ניקיון בתים בכרמיאל
חברת ניקיון בתים בכרמיאל

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

המחיר נקבע באמצעות מערכת ייחודית שפיתחנו.
למעשה כל מה שנשאר לכם לעשות זה להיכנס לאתר ולהשוות מחירים עכשיו!

ממש לא, אתם יכולים להשאיר אותנו לבד ולחזור אחרי שהכל יהיה מוכן ונקי.
אבל אנו ממליצים לכם להישאר וללמוד מאתנו כיצד מנקים המקצוענים אפילו אם זה לא יעזור לכם בטוח שזה לא יזיק ללמוד דבר חדש. רוצים לדעת עוד כנסו לאתר!   

מחירים
שרות מספר החדרים שטח הדירה מחיר
חבילת ניקיון פרימיום דירת 2 חדרים עד 50 מ"ר 1200 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 3 חדרים עד 50 מ"ר 1800 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 4 חדרים עד 100 מ"ר 2100 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 5 חדרים עד 130 מ"ר 2300 ש"ח כולל מע"מ
רוצים לדעת כמה יעלה לנקות את הדירה שלכם לחצו כאן
הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...