חברת ניקיון בתים בירושלים

צריכים חברת ניקיון בתים בירושלים?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון…

חברת ניקיון בתים בירושלים - מומלצת לשנת 2023

שוק הניקיון מציע לכם לא מעט חברות שיכולות להעניק לכם שירותי ניקיון שונים. לעומת זאת הבחירה בחברת ניקיון בתים שתהיה מספיק מקצועית ומספיק טובה בשבילכם, זאת כבר בחירה עם בסטנדרט שונה לגמרי. אם אתם זקוקים לחברת ניקיון בירושלים. שימו לב, לא בהכרח שכל מי שמציע לכם שירות ניקיון הכוללים דלי, מגב וסמרטוט יוכל לספק לכם את השרות ברמה עליה חלמתם. על מנת להגיע לתוצאה שאתם רוצים נדרשים שלושה דברים: אחד זה ניסיון, שתיים זה צוות מקצועי ושלישי הוא ציוד וחומרים איכותיים. לכן בואו תעשו טובה גדולה לבית שלכם ואל תתפשרו על עבודה זולה, כי לבית שלכם מגיע לא פחות מהטוב ביותר. 

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

חברת ניקיון בתים בירושלים מחירים

דוקטור פוליש חברת ניקיון מקצועית אשר מעניקה שירותי ניקיון בתים הנעשים בידי צוות מיומן. מעבר לכך תוכלו לקבל שירותי ניקיון במחירים אטרקטיביים במיוחד. כשם שמשרד או בית נקי הם לא רק עניין של אווירה נעימה, לניקיון יסודי יש חשיבות רבה בשמירה על בריאותינו. למשל אבק יכול להזיק למערכת הנשימה שלכם בנוסף לכך חיטוי טוב ירחיק מכם וירוסים וחיידקים מחוללי מחלות. כמה כל זה יעלה לכם? תתפלאו אתם לא תיפלו מהכיסא בגלל המחיר. בשעה שמזמן כבר הזמנת חברת ניקיון לא נחשבת לאנשים עשירים בלבד גם אתם תוכלו להרשות לעצמכם להתפנק…לחצו כאן וגלו עכשיו כמה עולה לנקות את הבית שלכם תוך מספר שניות בודדות.

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

חברת ניקיון בתים עם שפע של המלצות

כאשר אתם עוברים לדירה חדשה בירושלים כדאי מאוד לחפש חברה שתשלים את השיפוץ כך שהדירה תהיה באמת מוכנה לכניסתכם בזמן הרצוי. לפעמים קשה לנו להכניס בעל מקצוע הביתה אשר יגע לנו ברכוש ויפגע באינטימיות של הבית החמים והנעים שלנו. הנחה זאת יכולה להיות נכונה אך ישנם בעלי מקצוע אשר בפועל ישדרגו את התחושה בבית ויעשו אותו למקום נעים ונקי יותר וכמובן מדובר בחברות ניקיון מקצועיות.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

נכנסים לדירה חדשה באזור ירושלים?  ניקיון דירה חדשה זאת ממש לא משימה פשוטה. בגלל שיש הרבה מה לנקות: חלונות, תריסים, חדרי מקלחת, שירותים, ארונות, דלתות ועוד. ובגלל זה אנו ממליצים לכם שלא תשברו לעצמכם את הגב הזמינו חברה מקצועית. צריכים ניקיון בתים באזור ירושלים? ראשית חשבו שתדעו מתי להזמין חברת ניקיון לבית ומתי עדיף להשתמש בשירותיה של מנקה רגילה. לעבודות קטנות של מספר שעות בודדות היעזרו במנקה. לניקיון יסודי של הבית מומלץ לשכור את שרותיה של חברת ניקיון. כל זאת ועוד תקבלו אצלנו עם 100% אחריות כי רק אנחנו מתחייבים שתצאו מרוצים.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ

העלות הכספית של הזמנת שירות ניקיון לאחר שיפוץ גבוהה יותר משירותי ניקיון רגילים. אך יחד עם זאת התוצאות ידברו בעד עצמן. הניקיון הוא ניקיון עמוק, איכותי ונקי יותר. הסיבה לכך היא העובדה שמספר עובדים בעלי ניסיון משתמשים בחומרי ניקוי וטכניקות שונות שמבטיחות ניקוי יסודי של הבית. כל זאת ועוד שילוב של מספר סוגי ניקיונות: חלונות פוליש ליטוש מרצפות ועוד. לסיכום, אצל דוקטור תוכלו לקבל ניקיון יסודי ואיכותי לבתים לאחר שיפוץ באזור ירושלים והסביבה.

חברת ניקיון בתים בירושלים
חברת ניקיון בתים בירושלים

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

להזמין חברת ניקיון בירושלים זה כמה מזמן לא רק לעשירים בלבד. אם אתם רוצים לדעת כמה עולה לנקות את הנכס שלכם?
כנסו עכשיו לאתר ותוך מספר שיניות תוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת.

הציוד שלנו כולל את חומרים הטובים ביותר בארץ ובעולם חלקם הקטן מיוצרים בארץ ורובם מיובאים מחו"ל.
מידע נוסף נמצא באתר כנסו!

מחירים
שרות מספר החדרים שטח הדירה מחיר
חבילת ניקיון פרימיום דירת 2 חדרים עד 50 מ"ר 1200 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 3 חדרים עד 50 מ"ר 1800 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 4 חדרים עד 100 מ"ר 2100 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 5 חדרים עד 130 מ"ר 2300 ש"ח כולל מע"מ
רוצים לדעת כמה יעלה לנקות את הדירה שלכם לחצו כאן
הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...