חברת ניקיון בתים בחולון

צריכים חברת ניקיון בתים בחולון?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

חברת ניקיון בתים בחולון - מומלצת לשנת 2023

ניקיון בתים מקצועי מעניק תחושה מיוחדת של מעין התחלה חדשה, ניקיון ייסודי תמיד משדרג את המראה של הדירה. בהזדמנות כזו כדאי לעשות גם פוליש לרצפה כל עוד הדירה ריקה. הזמינו את חבילת הפרימיום שלנו המכילה בתוכה גם פוליש לרצפה. 

אם החלטתם לחדש קצת את הרצפות בבית או בדירה שלכם ואתם חולמים על רצפה מבריקה. דוקטור פוליש ישמחו להעניק לכם את שירותי ניקיון בתים שלנו! אנו משתמשים בתכשירים מיוחדים השומרים על איכות הרצפה ומעניקים ברק כראי. אז למה אתם מחכים בדקו עכשיו כמה כל זה עולה…

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

חברת ניקיון בתים בחולון מחירים

דוקטור פוליש מתמחה במתן שירותי ניקיון למשרדים עסקים ולקוחות פרטיים. דוקטור פוליש עוסק במתן שירותי ניקיון כוללים לציידו טכנולוגיות ניקיון מתקדמות, מכשור וציוד חדיש חומרי ניקוי של החברות המובילות בארץ ובעולם. צוות העובדים ישראלי מיומן, מאומן, מקצועי ומנוסה. מאפשר לנו לתת לכם את המחירים הכי אטרקטיביים שאר תוכלו למצוא בשוק. למעשה אם אתם זקוקים לחברת ניקיון בחולון אתם צריכים לבחור נכון. על מנת לאפשר לכם קשת פתרונות ניקיון רחבה, פותחו חומרים מתקדמים רבים. דוקטור פוליש מעמיד לרשותך ידע  מתמחה בכל השיטות ובסוגים השונים של כל מרצפות: גרניט פורצלן, קרמיקה, שיש סינתטי, שיש טבעי, פוליש לטרצו טרקוטה ועוד

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

חברת ניקיון בתים עם שפע של המלצות

נכנסים לדירה חדשה בחולון? ניקיון בית חדש לא דומה לניקיון רגיל לבית. אם תשקיעו מספר דקות בבחירת חברת ניקיון טובה, הבית שלכם יקבל פינוקי ניקיון מיוחדים וכולם ירגישו שהייתה כאן חברת ניקיון. מחפשים ניקיון אחרי שיפוץ לבית בחולון? בזכות חומרי ניקיון איכותיים ומקצועיים, צוות עובדים מיומן ומנוסה, ידע מקצועי בנושא הניקיון, את כל אלה אתם מקבלים כאשר אתם מזמינים ניקיון לאחר שיפוץ. צריכים ניקיון בתים בחולון? אל תשבו לעצמכם את הגב. הזמינו את חבילת הניקיון שלנו חבילת פרימיום המכילה כל מה שאתם זקוקים בנושא ניקיון בתים ופוליש לבית חדש, לדירה ריקה, לבית אחרי שיפוץ.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

חיפשתם חברת ניקיון בתים בחולון? נכנסים לגור בדירה חדשה? זה הזמן לקרוא למקצוען שיבריק ינקה יחטא לכם את הדירה. אל תנסו לעשות זאת לבד ללא ציוד מתאים אתם תשקיעו שעות עבודה רבות מידיי בכדי לנקות את הלכלוך. לחברת ניקיון זה לוקח רק יום אחד שבסופו הבית שלכם ירגיש: רענן, חדש, מריח טוב וצעיר יותר. את כל תוכלו לקבל אצלנו בהתחייבות לשביעות רצון מלאה ועם 100% אחריות בעבור כל עבודה אשר נבצע בעבורכם.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ

שיפצתם את הבית והכל מלוכלך, מלא באבק, כתמי צבע, פסולת בניין, שבבי עץ ובקיצור בלגן אחד גדול. עכשיו, דמיינו לעצמכם את הבית נקי וזוהר דמיינו איך הכול מנצנץ ומריח נפלא, נהדר. כל זה יכול לקרות ביום אחד בלבד. רוצים פתרון קסמים? בבקשה, אצלנו תקבלו ניקיון מושלם לבית עם 100% אחריות. כן, כן שמעתם נכון גם ניקיון מושלם וגם מאה אחוז אחריות. למעשה אנחנו היחידים שנותנים לכם מאה אחוז אחריות עבור כל עבודה אשר נבצע עבורכם.

חברת ניקיון בתים בחולון
חברת ניקיון בתים בחולון

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

אתם לא תיפלו מהכיסא! להזמין חברת ניקיון בתים מזמן כבר אינה אפשרות לאנשים עמידים בלבד.
כנסו לאתר וגלו מה המחירים עכשיו!

בדרך כלל לא, אם זאת דירה סטנדרטית הזמן הדרוש לניקיון הוא לא יותר מיום אחד. בתים גדולים מעל 300 מ"ר לוקח יותר מיום עבודה לנקות. מידע נוסף תמצאו באתר אז כנסו עכשיו!

מחירים
שרות מספר החדרים שטח הדירה מחיר
חבילת ניקיון פרימיום דירת 2 חדרים עד 50 מ"ר 1200 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 3 חדרים עד 50 מ"ר 1800 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 4 חדרים עד 100 מ"ר 2100 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 5 חדרים עד 130 מ"ר 2300 ש"ח כולל מע"מ
רוצים לדעת כמה יעלה לנקות את הדירה שלכם לחצו כאן
הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...