חברת ניקיון בתים בהרצליה

צריכים חברת ניקיון בתים בהרצליה?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

חברת ניקיון בתים בהרצליה - מומלצת לשנת 2023

ד"ר פוליש – חברת ניקיון בתים בהרצליה המספקת מגוון שירותי ניקיון לבית. בניהם: פוליש לרצפה, ניקיון אחרי שיפוץ, ניקיון דירה חדשה מהקבלן, ניקוי יסודי לקראת החגים ועוד מגוון רחב של פינוקי ניקיון בתים ברמה הגבוהה ביותר. אז למה כדאי לבחור בדוקטור פוליש? בין לא מעט חברות ניקיון בהרצליה והסביבה. ד"ר פוליש היא חברת הניקיון היחידה בהרצליה שמתחייבת לתוצאה עם 100% שביעות רצון. לכן, אתם תשלמו על השירות רק אחרי שתהיו מרוצים. כי כשאתם מרוצים זה אומר ששוב הצלחנו להגיע ליעד – לספק שירותי חברת ניקיון בהרצליה ברמה הכי גבוהה שיש.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

חברת ניקיון בתים בהרצליה מחירים

מתכננים מעבר דירה? צריכים לנקות את הבית אחרי שיפוץ? קיבלתם דירה חדשה מהקבלן ואין לכם מושג איך אמורים לנקות את כל הלכלוך שנשאר בדירה? פנו אלינו ותוכלו גם אתם ליהנות משירותי הניקיון שלנו ועכשיו במחירים אטרקטיביים במיוחד. למעשה הציוד החדיש שלנו וחומרי ניקוי, יתאימו לסוג פעולות הניקוי אותם יש לבצע בביתכם. הדבר יהפוך את העבודה הקשה למהירה וקלה לביצוע. רוצים חברת ניקיון טובה? בלי "חרטות", חייגו אלינו וצוות מקצועי יגיע אליכם כדי לעשות את העבודה כמו שצריך. כל זאת ועוד בסטנדרט הגבוה ביותר שתוכלו למצוא.

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

חברת ניקיון בתים עם שפע של המלצות

נכנסים לדירה חדשה הרצליה? תחסכו לעצמכם זמן סבל וכאב מיותר לנקות דירה חדשה זאת לא משימה פשוטה והיא נועדה לעוסקים במלאכה הזאת. הזמינו לבית החדש שלכם חבילת פוליש וניקיון יסודי. מחפשים ניקיון אחרי שיפוץ לבית בהרצליה? חבילת הניקיון פרימיום שלנו תשדרג לכם את הבית. חבילת ניקיון יסודי לנכס לאחר שיפוץ הכוללת הסרה של כל שאריות הלכלוך שנוצר כתוצאה מהשיפוץ של הבית שלכם. צריכים ניקיון בתים בהרצליה? אנו נשמח לעמוד לשירותכם. אנו מציעים שירותי ניקיון שמותאמים אישית לפי צרכיו של כל לקוח ולקוח בין אם זה אחרי שיפוץ ובין אם סתם כי בא לכם לחדש ולרענן את הבית.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

מחפשים חברת ניקיון בתים בהרצליה? ברכות הגעתם למקום הנכון. אם אתם מחפשים חברת ניקיון בהרצליה ואתם לא בטוחים מי החברה המומלצת ביותר שתעשה עבורכם את העבודה הטובה ביותר, כדאי שתדעו לא רק שאנחנו הטובים מכולם אנחנו גם היחידים שנותנים לכם 100% אחריות בעבור כל עבודה אשר נבצע בעבורכם. אנו מספקים שירותי פוליש וניקיון לבתים פרטיים, דירות ועסקים. בזכות הניסיון והידע הרב שצברנו במשך שנים רבות של עבודה בענף הניקיון, אין ספק שאנחנו הבחירה הטובה ביותר עבור הבית שלכם ועכשיו גם במחיר אטרקטיבי במיוחד. 

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ

זקוקים לניקיון לאחר שיפוץ? הזמינו מומחה ולא מתמחה כי לבית שלכם מגיע את הטוב ביותר. אנחנו מתמחים בניקיון בתים לאחר שיפוץ בארסנל הציוד שלנו תמצאו: תכשירי ניקוי מתקדמים, שואבי אבק ומים, מכונות פוליש, מכונות לחץ מים, אויר ועוד. נוסף לכל זאת התשלום הוא גלובלי. כלומר הוא לא מחושב לפי שעה אלה פר פרויקט. כך שאתם יודעים בדיוק כמה זה יעלה לכם. אם תזמינו מקנה פרטי אתם אף פעם לא יודעים בכמה שעות או ימיים העניין יסתיים. לחצו כאן ובדקו כמה כל זה עולה.

חברת ניקיון בתים בהרצליה
חברת ניקיון בתים בהרצליה

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

העלות של ניקיון בתים משתנה ודינמית בהתאם למספר משתנים.
באתר של דוקטור פוליש קיימת מערכת אוטומטית היודעת לשקלל את הנתונים של הנכס שלכם ולתת לכם הצעת מחיר מקוונת.
כנסו לראות בעצמכם!

שימו לב שאתם מזמינים חברת ניקיון עם המלצות וביקרות טובות.
למצוא ביקרות זה ממש קל חפשו בגולל את שם החברה ותוכלו להתרשם מה חושבים לקוחות שכבר הזמינו את השרות.
באתר שלנו תוכלו לראות סרטון עם לקוחות המספרים מה הם חושבים עלינו כנסו לראות עכשיו!

מחירים
שרות מספר החדרים שטח הדירה מחיר
חבילת ניקיון פרימיום דירת 2 חדרים עד 50 מ"ר 1200 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 3 חדרים עד 50 מ"ר 1800 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 4 חדרים עד 100 מ"ר 2100 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 5 חדרים עד 130 מ"ר 2300 ש"ח כולל מע"מ
רוצים לדעת כמה יעלה לנקות את הדירה שלכם לחצו כאן
הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...