חברת ניקיון בתים בהוד השרון

צריכים חברת ניקיון בתים בהוד השרון?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

חברת ניקיון בתים בהוד השרון - מומלצת לשנת 2023

אלפי לקוחות מרוצים לא טועים. ברגע שנסיים את העבודה, הריח, הברק וההרגשה הכללית, יהיו שונים מכל ניקיון שיצא לכם להכיר. הניסיון שצברנו בשנים רבות של עבודה, הציוד החדיש והמתקדם שאיתו צוותי הניקיון מגיעים, המיומנות להתאים את חומרי הניקוי לאופי העבודה, וההכשרה המקצועית שעובדי החברה עוברים בשוטף. הם אלו שמאפשרים לנו להתחייב לתוצאות 100% לשביעות רצונכם. לכן אתם משלמים רק אחרי שאתם מרוצים, כך נדע ששוב הצלחנו במשימה ולא סתם ד"ר פוליש היא הבחירה המומלצת ביותר כאשר מחפשים חברת ניקיון בהוד השרון.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

חברת ניקיון בתים בהוד השרון מחירים

אצלנו בדוקטור פוליש הניקיון נעשה בשימוש של חומרי ניקוי איכותיים המיועדים לאופי הניקיון הנדרש.  למעשה הבנה של סדר הפעולות שצריך לבצע כדי להגיע לתוצאה מרשימה ומבריקה במיוחד. צוות הניקיון שלנו  לא רק מטאטא ושוטף, מנקה אבק, מזיז רהיטים ומנקה במסילות של החלונות. הוא יודע איזה חומר ימיס צבע וסיד שהתייבשו על הרצפה. הוא מבין כמה חשוב לנקות כל גרגיר אבן שנתקע בציר הדלת ועלול בהמשך לשרוט את הרצפה. יש לנו ציוד איכותי שובר שוויון המאפשר לנו לתת לכם את המחירים הטובים ביותר בשוק. ברגע שנסיים את העבודה תבחינו בהבדל מכל ניקיון אחר שאתם מכירים.

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

חברת ניקיון בתים עם שפע של המלצות

נכנסים לדירה חדשה בהוד השרון? לפני שאתם פורקים את הציוד שלכם בבית החדש כדאי לנצל את הזדמנות להזמין חברת ניקיון שתבצע ניקיון יסודי לבית וכדאי גם לנצל את הזדמנות לעשות פוליש לרצפה. מחפשים ניקיון אחרי שיפוץ לבית בהוד השרון? אם אתם לא מסוגלים להתמודד לבד עם כל הלכלוך. אם לא בא לכם כל המאמץ הפזי הכרוך בכך בדקו על חבילת הניקיון לאחר שיפוץ. חבילת ניקיון מושלמת. צריכים ניקיון בתים בהוד השרון? גרים בהוד השרון ובא לכם לחדש? עשיתם שיפוץ ולא בא לכם לשבור לעצמכם את הגב. דוקטור פוליש מומחה לפוליש וניקיון בתים. כי ניקיון עושים רק אצל מומחים.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

מחפשים חברת ניקיון בתים בהוד השרון? לנקות את הבית זה דבר שאנחנו עושים כמעט יום יום. אם מדובר בהעברת סמרטוט על השולחן בסלון או לטאטא ולשטוף זאת לא בעיה. אבל ישנם מצבים שכדאי מראש להזמין חברת ניקיון מקצועית ואין טעם אפילו לנסות לנקות לבד. לדוגמה: אחרי שסיימתם שיפוץ של הבית, אם קיבלתם דירה חדשה מקבלן. יתרה מזאת בכל מצב של מעבר דירה וכניסה לבית חדש. שימו לב רק אצלנו תקבלו 100% אחריות בעבור כל עבודה אשר נצבע בעבורכם. ניקיון בתים מקצועי של שאריות חומרי העבודה שהתייבשו. מבלי להשאיר לכם שריטות ומבלי לגרום לנזקים מיותרים.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ

דוקטור פוליש מומחה לניקיון בתים לאחר שיפוץ. למעשה אנחנו החברה המובילה את תחום הניקיון המקצועי בישראל. יתרה מכך תוכלו לקבל אצלנו את כל שירותי הניקיון להם אתם זקוקים, במקצועיות, ביעילות ובאדיבות רבה. למעשה כדאי לתת לכם את השרות הטוב ביותר אנו זקוקים רק לשני דברים בלבד:

  1. כוח אדם איכותי – למרות הקושי הרב בלמצוא אנשי עבודה לעבודות ניקיון אנו מצליחים להביא אנשים טובים שאוהבים את מה שהם עושים ומתגמלים אותם בהתאם.
  2. ציוד מקצועי – את הציוד לנו אנו קונים בחנויות מקצועיות ומיבואנים המובילים בארץ.
חברת ניקיון בתים בהוד השרון
חברת ניקיון בתים בהוד השרון

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

המחיר משתנה בהתאם לגודל הבית שלכם אם הוא ריק או מרוהט ועוד…
כנסו לאתר ספרו לנו על הנכס שלכם ותוכלו לקבל הצעת מחיר און ליין!

ניקיון דירה ממוצעת לוקח יום עבודה אחד. מתחילים בבוקר ובסיום יום העבודה יש לכם דירה נקייה נוצצת ונקייה.
מידע נוסף תמצאו באתר!

מחירים
שרות מספר החדרים שטח הדירה מחיר
חבילת ניקיון פרימיום דירת 2 חדרים עד 50 מ"ר 1200 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 3 חדרים עד 50 מ"ר 1800 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 4 חדרים עד 100 מ"ר 2100 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 5 חדרים עד 130 מ"ר 2300 ש"ח כולל מע"מ
רוצים לדעת כמה יעלה לנקות את הדירה שלכם לחצו כאן
הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...