חברת ניקיון בתים בגבעתיים

צריכים חברת ניקיון בתים בגבעתיים?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

חברת ניקיון בתים בגבעתיים - מומלצת לשנת 2023

מכירים את זה שאתם מסתובבים בחללים שונים, כמו מוזיאונים או גלריות אמנות, והדבר הראשון שתופס לכם את העין, עוד לפני היצירות שתלויות על הקירות, הוא הרצפות הבורקות והמצוחצחות? המחשבה ברגעים האלה היא תמיד "וואו, כל כך נקי ומצוחצח פה! הלוואי והבית שלי גם היה נראה ככה!", והמחשבה הזאת לגמרי יכולה להפוך למציאות. חברת ניקיון בתים מחזיקה בכל הכלים והיכולות להפוך את הבית שלכם לבוהק ומבריק, אז בואו נראה איך בדיוק היא עושה את זה.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

חברת ניקיון בתים בגבעתיים מחירים

המחירים משתנים בהתאם, לגודל הבית ולזמן הדרוש. אתם יכולים ללחוץ כאן על מנת לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית. אנו פועלים באזור גבעתיים והמרכז, ואנו ללא ספק הבחירה הטובה ביותר עבור מי שמחפש חברת פוליש וניקיון. יש לנו ניסיון רב ורצון עז לכל אתגר שתבקש ואהבה גדולה לעבודות הפוליש וניקיון. אנו עובדים עם הציוד החדיש והמתקדם ביותר שקיים בענף של ניקיון בתים ולומדים כל יום מחדש איך להשתפר במטרה להיות חברת ניקיון מספר 1 לא רק בגבעתיים אלה בישראל כולה. 

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

חברת ניקיון בתים עם שפע של המלצות

נכנסים לדירה חדשה בגבעתיים? השקעתם את מיטב כספכם בדירה חדשה שלכם, אל תסתפקו בחברת ניקיון בינונית פנקו את הבית שלכם בחברת ניקיון איכותית ומקצועית והבית שלכם יהיה אסיר תודה. מחפשים ניקיון אחרי שיפוץ לבית בגבעתיים? במקום להשקיע זמן מאמץ פיזי ואנרגיה, אתם יכולים לעשות את זה קל ויעיל בודקים כמה זה עולה ניקיון לאחר שיפוץ. ומזמינים חבילת ניקיון יסודי לבית כולל פוליש. צריכים ניקיון בתים בגבעתיים? רוצים לתת לדירה שלכם מראה חדש ומרענן? דוקטור פוליש מומחה לניקוי בתים ופוליש באיכות גבוהה. רוצים לדעת מתי להזמין חברת ניקיון ומתי עדיף להזמין עוזרת בית.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

מחפשים חברת ניקיון בתים בגבעתיים? עוברים לדירה או בית חדש? רוצים להזמין חברת ניקיון מקצועית? דוקטור פוליש והצוות שלו מציעים לכם מגוון של שירותי ניקיון להם תזדקקו בעט מעבר לדירה חדשה, לאחר שיפוץ בדירה או אם סתם בא לכם לחדש ולעשות ניקיון חזק לבית. את כל זה ועוד תקבלו אצלנו 100% אחריות לכל עבודה אשר נבצע בעבורכם. כי הניקיון שלנו הוא קצת מעבר לניקיון שעושים בשגרה. אז אם בא לכם להתפנק ולא לשבור לעצמכם את הגב הגעתם למקום הנכון. למידע נוסף: כמו כמה זמן זה לוקח לקנות דירה, מי העובדים ועוד… כנסו לעמוד שאלות נפוצות

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ

ניקיון לאחר שיפוץ זאת ממש לא משימה פשוטה בטח אם תרצו לעשות זאת לבד. יש הרבה מה לנקות: חלונות, חדרי מקלחת, ארונות, דלתות ועוד. בשביל מה לכם לשבור לעצמכם את הגב הזמינו חברה מקצועית. להזמין חברת ניקיון לבית אינו דומה לשירותיה של מנקה רגילה. לחברת ניקיון יש ציוד מתאים והחומרים נכונים. כי יש לנו לא רק את הציוד הטוב ביותר אלה גם את האנשים החזקים וטובים ביותר למשימה.

חברת ניקיון בתים בגבעתיים
חברת ניקיון בתים בגבעתיים

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

כנסו לאתר של דוקטור פוליש ובאתר תגלו מערכת אוטומטית המסוגלת לתת לכם הצעת מחיר מקוונת
וכל זה תוך מספר שניות. אז למה אתם מחכים כנסו עכשיו…

בדרך כלל זה לוקח בין 6 ל- 8 שעות בממוצע אבל זה לא מדע מדויק וזה משתנה מדירה לדירה.
פרטיים נוספים באתר כנסו עכשיו!

מחירים
שרות מספר החדרים שטח הדירה מחיר
חבילת ניקיון פרימיום דירת 2 חדרים עד 50 מ"ר 1200 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 3 חדרים עד 50 מ"ר 1800 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 4 חדרים עד 100 מ"ר 2100 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 5 חדרים עד 130 מ"ר 2300 ש"ח כולל מע"מ
רוצים לדעת כמה יעלה לנקות את הדירה שלכם לחצו כאן
הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...