חברת ניקיון בתים בבאר שבע

צריכים חברת ניקיון בתים בבאר שבע?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

חברת ניקיון בתים בבאר שבע - מומלצת לשנת 2023

"דוקטור פוליש" חברת הניקיון שלנו מציעה שירותי ניקיון שיגרמו לכל בית או עסק לנצנץ, ביניהם כל סוגי הפוליש לרצפות העושה שימוש בחומרי הניקיון האיכותיים ביותר על מנת לשמור על הברק הטבעי של הרצפות. בנוסף, ישנם תושבים אשר בביתם מותקנת רצפת עץ הידועה כפרקט ועבורם חברות ניקיון בבאר שבע מציעות פוליש ווקס לרצפה. אם חברת ניקיון מציעה לכם פוליש שאינו מתאים לסוג הרצפה הדבר יכול להסתיים בנזקים. אנו בשירות הלקוחות של ד"ר פוליש נשמח להעניק לכם ייעוץ ללא התחייבות לגבי סוג הפוליש הרצוי.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

חברת ניקיון בתים בבאר שבע מחירים

מספר האנשים שאתה צריך לנקות הוא גם גורם חשוב בקביעה כמה יעלה לשכור חברת ניקיון. בתים גדולים יותר עשויים לדרוש יותר חומרי ניקוי מאשר קטנים יותר. דוקטור פוליש מציעה לכם מגוון שירותי ניקיון בבאר שבע, לבתים פרטיים או דירות, לעסקים, מרכזי מסחר ועוד.. נוסף לכך בין שירותי החברה תמצאו: פוליש לרצפה, ליטוש וחידוש מרצפות, ניקיון דירה לאחר שיפוץ, ניקיון דירה חדשה מקבלן, ניקיון דירות לפני מעבר דירה, ניקיון לפסח או כל חג אחר ועוד.. בדקו את חבילת הפרימיום שאנו מציעים. חבילת הניקיון הכי משתלמת שתמצאו בקרב חברות ניקיון בבאר שבע. 

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

חברת ניקיון בתים עם שפע של המלצות

נכנסים לדירה חדשה בבאר שבע? כאשר תכנסו לדירה החדשה ולאחר שתזמינו חברת ניקיון הבית שלכם לא רק יראה כמו בית מלון הוא גם ירגיש לכם כמו בית מלון. רוצים כניסה נקיה ושקטה. מחפשים ניקיון אחרי שיפוץ לבית בבאר שבע? רוצים להכנס לבית נקי ולא לראות עוד את כל האבק, שאריות צבע והלכלוך הקשה שהשיפוץ גרם לבית שלכם? הכל יכול להשתנות ביום אחד של ניקיונות. צריכים ניקיון בתים בבאר שבע? דוקטור פוליש לא מספק שרותי משק בית אבל כן יכול לתת לבית שלכם בוסט של ניקיון לקראת החגים, אחרי שיפוץ, ניקיון לפני כניסה לבית חדש פוליש ועוד.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

מחפשים חברת ניקיון בתים בבאר שבע? העיר באר שבע ידועה באווירה הסטודנטיאלית המיוחדת והביתית השוררת בה בזכות אוניברסיטת בן גוריון הנמצאת בעיר ומכה את שורשיה. לשם כך הוקמו חברות ניקיון רבות בבאר שבע. יש לזכור שהסטודנטים החיים בעיר עוזרים לכלכל גם את העסקים בבאר שבע. ככל האוניברסיטה מתפתחת וגדלה כך עולה גם . דוקטור פוליש היא ללא ספק חברת הניקיון הטובה ביותר בבאר שבע, למה? כי אנחנו היחידים שמתחייבים ל- 100% אחריות לכל עבודה אשר נספק לכם.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ

דירה חדשה מהקבלן וגם בית ישן דורשים לעיתים שיפוץ. ניקיון לאחר שיפוץ יכול להיות משימה לא פשוטה. אבל עם הכלים והטכניקות הנכונות, ניתן להקל. אם מצאתם את עצמכם בתוך שיפוץ עם הררי אבק ולכלוך קשה אל תנסו להתגבר על זה לבד. לנו יש את הכלים הידע והרצון הנדרש להחזיר אתכם לחיים שאחרי השיפוץ. דוקטור פוליש מספק לכם שירותי ניקיון איכותיים מבריקים ונעימים צרו אתנו קשר עוד היום.

חברת ניקיון בתים בבאר שבע
חברת ניקיון בתים בבאר שבע

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

ברגע שתכנסו לאתר תוכלו לקבל הצעת מחיר און ליין באמצעות מחשבון אוטומטי.
כן, כן, שמעתם נכון כנסו עכשיו ותראו!

פוליש נעשה באמצעות מכונת פוליש שהיא בעצם מכונת דיסק. יש להתאים את סוג הפוליש בהתאם לסוג הרצפה שלכם. באתר הסבר מקיף וברור על כל סוגי הפוליש ולאיזה רצפות הוא מתאים. כנסו עכשיו!

מחירים
שרות מספר החדרים שטח הדירה מחיר
חבילת ניקיון פרימיום דירת 2 חדרים עד 50 מ"ר 1200 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 3 חדרים עד 50 מ"ר 1800 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 4 חדרים עד 100 מ"ר 2100 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 5 חדרים עד 130 מ"ר 2300 ש"ח כולל מע"מ
רוצים לדעת כמה יעלה לנקות את הדירה שלכם לחצו כאן
הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...