חברת ניקיון בתים באשקלון

צריכים חברת ניקיון בתים באשקלון?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

חברת ניקיון בתים באשקלון - מומלצת לשנת 2023

חברת הניקיון דוקטור פוליש היא החברה הוותיקה והמנוסה ביותר בארץ! יש לנו את הציוד המתקדם ביותר בענף והצוות המקצועי שלנו עובר הכשרות מקצועיות בנוגע לכל החידושים והעדכונים שמתפתחים בתחום. במהלך השנים דוקטור פוליש הפכה לשם דבר בתחום הניקיון. המוניטין שלנו נבנה לאט לאט בזכות לקוחות מרוצים שנשארו המומים מתוצאות הניקיון לפני ואחרי. התקשרו עוד היום כדי שגם אתם תוכלו ליהנות משירותי ניקיון, פוליש לרצפה ועוד..

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

חברת ניקיון בתים באשקלון מחירים

עלות העסקת חברת ניקיון תהיה תלויה בגודל הבית, במספר החדרים והאם קיימות דרישות מיוחדות או לא. ההרגשה הזאת שנכנסים למקום נקי, בוהק, מטוקטק ומריח נהדר שווה כל שקל שתשלמו. למעשה אם רוצים לקבל את הרגשה הנפלאה הזאת בבית שלכם, מבלי לעבוד קשה או לשבור את הגב בדקו על חבילת הפרימיום שלנו חבילת ניקיון שתהפוך כל  בית ליותר נקי יותר טהור ויותר מזמין ותתפלאו זה לוקח רק יום אחד לעשות את זה.

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

חברת ניקיון בתים עם שפע של המלצות

נכנסים לדירה חדשה באשקלון? כניסה לדירה חדשה דורשת ממכם הרבה זמן ואנרגיה רשמיה של תאומים ובעלי מקצוע שצריכים להגיע כל אחד בזמנו אנחנו מבינים זאת טוב מאוד ונעזור לכם. מחפשים ניקיון אחרי שיפוץ לבית באשקלון? הבית מלא באבק ולכלוך שאין לכם מושג איך להתגבר עליו? מזמינים מומחה לניקיון בתים לאחר שיפוץ והבית שלכם יבריק ביום אחד של עבודה. צריכים ניקיון בתים באשקלון? ניקיון בתים מקצועי זאת לא עבודה לחובבנים. אם אתה לא מקצוען ואין לך ידע וניסיון בתחום הניקיון אתה עלול לגרום לנזקים כבדים ע"י שימוש בחומרי ניקוי לא מתאימים.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

מחפשים חברת ניקיון בתים באשקלון? אשקלון היא עיר חוף הממוקמת בדרום הארץ. מצד אחד יש לנו את הים המטיל כמויות אדירות של לחות על העיר, ומצד שני יש לנו את המדבר המטיל כמויות גדולות של חול ואבק על העיר. ניקיון בתים כולל תחומים שונים של עבודות ניקיון, ואת כולן תוכלו למצוא אצלנו בדוקטור פוליש ברמה הכי גבוהה שיש. כאן תוכלו למצוא מגוון שירותי ניקיון וכל מיני פינוקי ניקיון שהבית שלכם מאוד יאהב. כל זאת עם התחייבות ל 100% שביעות רצון שלכם כי רק אצלנו אתם משלמים רק אחרי שאתם מרוצים.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ

שירותי ניקיון הנדרשים לבתים לאחר שיפוץ שונים מניקוי לבית שבשגרה. אם הבית שלכם מלא באבק, הרצפה מלאה בצבע אל תנסו להתמודד עם כל זה לבד. בחרו חברת ניקיון מקצועית בצעו סקר מחירים ובחרו רק את החברה הראויה. אצלנו מתחייבים להעניק לכם שירותי ניקיון ברמה גבוהה. הזמן הדרוש לניקיון בית לאחר שיפות הוא בדרך כל בין  6 ל-8 שעות. החזירו לעצמכם את החיים שלאחר השיפוץ הזמינו ניקיון מקצועי. 

חברת ניקיון בתים באשקלון
חברת ניקיון בתים באשקלון

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הזמן שלכם חשוב לנו ולכן הכנו עבורכם תוכנה מתוחכמת שתיתן לכם הצעת מחיר כתובה ובאופן מידי.
אפילו עכשיו כנסו לבדוק!

פוליש מתייחס למספר פעולות אותם ניתן ליישם על מרצפות סוג הפוליש נקבע על פי סוג הרצפה. דוגמאות לפוליש: פוליש ווקס, פוליש קריסטל, פוליש קרצוף ועוד…הסבר מפרוט נמצא באתר כנסו עכשיו!

מחירים
שרות מספר החדרים שטח הדירה מחיר
חבילת ניקיון פרימיום דירת 2 חדרים עד 50 מ"ר 1200 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 3 חדרים עד 50 מ"ר 1800 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 4 חדרים עד 100 מ"ר 2100 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 5 חדרים עד 130 מ"ר 2300 ש"ח כולל מע"מ
רוצים לדעת כמה יעלה לנקות את הדירה שלכם לחצו כאן
הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...