חברת ניקיון בתים בצפון

צריכים חברת ניקיון בתים בצפון?
רוצים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

חברת ניקיון בתים בצפון - מומלצת לשנת 2023

שירותי ניקיון זהו ענף פרוץ ויש המון חברות ניקיון בצפון שיציעו לכם שירותי ניקיון במחירים זולים. האם זה המדד לבחירת חברת ניקיון בצפון? ממש לא. עבודה לא מקצועית עלולה לגרום נזק בלתי הפיך לרכוש שלכם ובסוף העבודה תיווכחו לדעת שגם אם הייתם מנקים לבד הייתם מגיעים בדיוק לאותה התוצאה. אצלנו בחברה הצוות והציוד עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. לא לחינם אנחנו חברת הניקיון הוותיקה והמומלצת ביותר בצפון.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

חברת ניקיון בתים בצפון מחירים

דוקטור פוליש היא חברת ניקיון בתים ידועה ביותר ברחבי הארץ, והשאירה מאחוריה עד כה מאות לקוחות מרוצים, שנכנסים אל הבית ומרגישים תחושות יוקרתיות במיוחד. אז אם אתם מחפשים ניקיון בתים בצפון המלצות ורוצים להיות גם אתם חלק מהלקוחות המרוצים של דוקטור פוליש? מהמם! זה הזמן שלכם לקבל הצעת מחיר ולתאם הזמנה עוד היום. רק אצלנו תקבלו עבודה איכותי במחירים משתלמים במיוחד.

יש ניקיון בתים ויש דוקטור פוליש
יש ניקיון בתים - ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

חברת ניקיון בתים עם שפע של המלצות

נכנסים לדירה חדשה באזור הצפון? כניסה לבית חדש זה תהליך הדורש ממכם הרבה אנרגיה וזמן. רשימה ארוכה של מטלות ובעלי מקצוע שצריכים להגיע אחד אחרי השני… את הניקיון תשאירו לנו. מחפשים ניקיון אחרי שיפוץ באזור הצפון? לא יודעים באיזה חברת ניקיון לבחור? דוקטור פוליש מומחה לניקיון לאחר שיפוץ בדירות ובתים שעברו שיפוץ כללי צביעה ועוד… בדקו על חבילת הפרימיום שלנו. צריכים ניקיון בתים באזור הצפון? רוצים לתת לבית שלכם בוסט ניקיון? בדקו על חבילת הניקיונות שלנו חבילת ניקיון שכל בית היה רוצה לקבל: פוליש, חלונות, ניקוי מרצפות, ניקוי פנלים, ניקוי ארונות ועוד.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

דוקטור פוליש חברת ניקיון בצפון המציעה מגוון שירותי ניקיון לרבות: פוליש רצפה, ליטוש שיש, ליטוש אבן, ניקיון בתים אחרי שיפוץ, ניקיון לפני מעבר לבית חדש, שדרוג הנכס בניקיון ייסודי לפני החגים, שירותי ניקיון ותחזוקה שוטפת לעסקים, משרדים, מוסדות ציבור וחנויות, ועוד המון שירותי ניקיון בצפון שעונים על כל צורך ומותאמים באופן ספציפי ללקוח. את כל זה תקבלו עם 100% אחריות כי רק אנחנו מתחייבים שתצאו מרוצים. אז אם אתם מחפשים חברת ניקיון. בדקו על חבילת הניקיון שלנו עוד היום והצוות המיומן שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם שירותי ניקיון מקצועיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר שיש.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ

במידה ואתם אחרי שיפוץ מסיבי של הבית ואתם רוצים לבצע ניקיון יסודי. השתמשו בחברת ניקיון מקצועית. הזמינו ניקוי חד פעמי, הוצאה חד פעמית משלמת ביותר. הניקיון יסודי שלנו יישאר אתכם לזמן ארוך. תתפלאו לשכור אותנו אינה גדולה כמו שרבים נוטים לחשוב. הניקיון שלנו אינו מתאים לניקוי שבועי בשל העבודה היסודית המושקעת בבית ומשך הזמן הלוקח לניקוי בית אחד.

חברת ניקיון בתים בצפון
חברת ניקיון בתים בצפון

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

חדש חדש מחשבון ייחודי לחישוב מחיר ניקיון ופוליש באתר.
כנסו עכשיו לבדוק עלויות!

לכל מי שנכנס לבית חדש או נמצא בעיצומו של שיפוץ, מומלץ להיעזר בשרות ניקיון מקצועי.
אם אתם זקוקים לשרות כזה מגיע לכם מתנה כל הפרטיים באתר כנסו!

מחירים
שרות מספר החדרים שטח הדירה מחיר
חבילת ניקיון פרימיום דירת 2 חדרים עד 50 מ"ר 1200 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 3 חדרים עד 50 מ"ר 1800 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 4 חדרים עד 100 מ"ר 2100 ש"ח כולל מע"מ
חבילת ניקיון פרימיום דירת 5 חדרים עד 130 מ"ר 2300 ש"ח כולל מע"מ
רוצים לדעת כמה יעלה לנקות את הדירה שלכם לחצו כאן
הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...