פוליש לרצפת גרניט פורצלן

בין אם אתם מתלבטים איזה אריחי גרניט פורצלן כדאי לקנות או כיצד יש לשמור ולתחזק אריחים קיימים הכנו עבורכם מדריך מקיף מהניסיון שצברנו בניקוי ותחזוקת מרצפות, עם כל מה שאתם צריכים לדעת: יתרונות, חסרונות ואיך לתחזק את רוב סוגי הפורצלן הנמכרים בארץ ובעולם. 

פוליש לרצפת גרניט פורצלן - דוקטור פוליש מומלץ 2023

הפוליש הכי המתאים לרצפת גרניט פורצלן הוא פוליש קרצוף או הברשת תלוי בטקסטורה של האריחים. סוג פוליש זה אמור לנקות את האריחים מכל מיני סוגים של לכלוך שהצטבר על האריחים ולתת לאריחים את המראה הטבעי והנקי שלהם. לצורך ניקוי מרצפות גרניט פורצלן מומלץ לשטוף את הרצפה בחומר ניקוי על בסיס אלכוהול. האלכוהול מתנדף ולא משאיר משקעים על האריחים אשר יכולים לגרום לתופעה של סימנים על הרצפה. ישנם סוגים של פוליש אשר יכולים לגרום נזק לרצפת גרניט פורצלן. לדוגמה פוליש ליטוש, סוג פוליש זה יכול להרוס אריחי גרניט פורצלן ולגרום להם נזק בלתי הפיך. לכן כדאי לדעת ולהבין יותר על סוגי הפוליש כנסו לפה

פוליש לרצפת גרניט פורצלן

המילה "גרניט" נוספה בגלל חוזק האריחים

אז לפני שמתחילים קבלו קצת רקע. אריחי גרניט פורצלן מיוצרים באופן מלאכותי במפעלים ואינם מצויים בצורתם בטבע. לא נכנס כאן להליך היצור שלהם אך כדאי לדעת שאין בהם בכלל גרניט המילה "גרניט" הוספה לשם כדאי להדגיש על החוזק של האריחים.

האריחים מיוצרים בארץ או מגיעים מחו"ל, בעיקר מטורקיה איטליה ספרד וכמובן גם מסין. כדי לדעת בדיוק מאיפה האריח שקניתם הגיע, יש להפוך אותו ולראות מה רשום מאחורה. אם לא רשום כלום אז האריח וודאי מסין. כשאתם קונים אריחי רצפת גרניט פורצלן, מומלץ לקנות אריחים של גרניט פורצלן בדרגת שחיקה חמש.

פוליש לגרניט פורצלן

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

תחזוקה שוטפת

כעקרון את כל סוגי הפורצלן מתחזקים באותה צורה. ההמלצה היא לשטוף בחומר שלא משאיר משקע שומני על האריחים, עם זאת סבון הוא שומן ובכל מקרה תצטבר שכבת שומן על הרצפה. העדיפו חומרים כמה שיותר ניטרליים והעדיפו פחות חומרים שרשום עליהם – מבריק, מבשם, ומגן, כל החומרים האלה מכילים תוספים פולימרים (ווקסים), שיגרמו במהרה לשכבת שומן על כל הסוגים של רצפת גרניט פורצלן.

גרניט פורצלן מלוטש

יתרונות: ברק גבוה, עמידות בשחיקה, נורא קל לניקוי וניתן להסיר שריטות ע"י ליטוש לא נפוץ והרבה לא יודעים שזה ניתן בכלל אבל תדעו שזה ניתן.
חסרונות: אריחי גרניט פורצלן מלוטשים ואיכותים יקרים יחסית בגלל תהליך היצור שלהם, אריחים מאיכות ירודה לעומת זאת נחנים בברק שונה מאריח לאריח, נשרטים ונשחקים מהר יותר. אריחים מלוטשים מצריכים מריחת סילר לפני או אחרי התקנת האריחים כדאי למנוע כתמים.
טיפולים מיוחדים: בין 5-10 שנים יש לחזור על ישום הסילר או ללטש מחדש את האריחים.

גרניט פורצלן מזוגג

יתרונות: קל לניקוי עמיד לשחיקה לא מצריך תחזוקה מיוחדת.
חסרונות: אם מצטברת לכם שכבה שומנית או פולימריים על הרצפה אתם תראו זאת מייד וגם אתם תראו סימני של תביעות רגליים ואפילו מיים יכולים להשאיר כתמים. חסרון נוסף הוא הברק של הרצפה אינו חד ואחיד אין השתקפות מלאה והברק נראה גלי ופחות ברור וצלול.
טיפולים מיוחדים: אין טיפולים מיוחדים שצריך לבצע בגרניט פורצלן מזוגג.

גרניט פורצלן לאפאטו

יתרונות: היתרון הבולט של הלאפאטו הוא מראה גימור יחודי ומרשים.
חסרונות: לאפאטו חצי מבריק חצי מט עלול להישחק ולהישט בקלות יחסית ואינו עמיד לחומרים חומציים אם שוטפים אותם עם חומריים חומציים בתדירות גבוהה הברק נצרב ועלול לרדת

ניקוי גרניט פורצלן

גרניט פורצלן פול בודי

יתרונות: כל האריח כולו מלא מאותו חומר מה שהופך אותו להיות אריח חזק ועמיד ביותר מתאים מאוד למקומות מסחרים עם תנועה רבה נוסף לזאת אינו מצריך תחזוקה מיוחדת. אריחי פולבודי ניתנים לליטוש דבר אשר יהפוך אותם לאריחים מלוטשים לכל דבר
חסרונות: אריחי פול בודי עלולים לספוג יותר כי הם יותר נקבובים בגלל שאינם מלוטשים גם כאן ניתן ליישם סילר.

גרניט פורצלן פולבודי

לרצפת גרניט פורצלן ניתן לבצע פוליש קרצוף. 

כן בהחלט, מומלץ ואף רצוי לבצע פוליש לרצפת גרניט פורצלן חדשה,
כדי לתת לאריחים את המראה הטביעי שלהם. מידע נוסף תמצאו באתר כנסו עכשיו…

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...