פוליש לרצפת שיש

רוצים פוליש לרצפת שיש?
מעוניינים לרענן ולפנק את הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

פוליש לרצפת שיש - דוקטור פוליש מומלץ לשנת 2023

רצפת שיש היא הרצפה היוקרתית, היפה והטובה ביותר שאפשר להתקין בבית למרות זאת השימוש בה אינו נפוץ בגלל הצורך בתחזוקה שלה… מעת לעת יש צורך לעשות פוליש לרצפת שיש. ברבים מהבתים בישראל, הרצפה שמכסה את כל שטח הבית היא רצפת גרניט פורצלן. בעיקר בבתים חדשים, או בתים לאחר שיפוץ. באופן בסיסי קבלנים רבים נוטים לעשות שימוש ברצפת גרניט פורצלן בגלל שיותר קל להתקין אותה. בכל זאת לרצפת שיש יש מראה אלגנטי ויוקרתי במיוחד לרצפות מתוחזקות. בכל בית המלון בעולם משתמשים באריחים שיש בלובי במעברים ובאולמות. תמיד שאני נכנס לבית מלון אני נרגש ומתפעל מהיופי של הרצפה. רוצים לדעת איך הם עושים זאת? על ידי שימוש בטכנית הברקה קריסטלית. אם גם אתם רוצים שהסלון בבית שלכם יראה כמו לובי של בית מלון הזמינו פוליש קריסטל.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

סוגי טיפול מומלצים לרצפת שיש:

האפשרות הראשונה: היא פוליש קריסטל. במשך הזמן הברק נשחק ברצפות שיש. לכן יש צורך לחדש מעת לעת את הפוליש. התהליך מתבצע עם מכונה. זה לא משנה כמה פעמים נשטוף את הרצפה או באיזה חומרים נשתמש. אף פעם לא נוכל להגיע לרמת הברק שהייתה. ללא טיפול עם מכונה. הדרך הטובה ביותר להבריק רצפת שיש היא על ידי פוליש קריסטלי הדבר גורם לרצפה להראות מבריקה. 

האפשרות השנייה: היא פוליש ליטוש וסילר. רצפת שיש היא נקבובית וסופגת לעיתים חומרים שנשפכים עליה. כתוצאה מכך נוצרים כתמים ספוגים שקשה מאוד להסירם בשטיפה רגילה. במצב כזה נצטרך לעשות פוליש ליטוש לרצפה – הסרת שכבה ישנה וחשיפת שכבה חדשה. בנוסף מומלץ גם ליישם "סילר" חומר הגנה לאריחים אשר שומר על האריחים ומונע ספיגה.

יש פוליש ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

אז איזה טיפול מומלץ לרצפת שיש?

משני סיבות תצטרכו לתחזק מעת לעת ולעשות פוליש לרצפה שלכם. הסיבה ראשונה היא על מנת להבריק את הרצפה והסיבה השנייה היא על מנת לחדש ולהסיר כתמים שנספגו ברצפה במשך הזמן. החכמה בתהליך של פוליש לרצפת שיש היא להשתמש בפוליש הנכון ובזמן הנכון כדי להשיג את המטרה הרצויה. למשל במצב בו רצפה נראית נקיה ורק הברק נשחק אז נבצע רק פוליש הברקה ונדלג על התהליך הליטוש.

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

אנו מצוידים כמובן בכל הכלים והחומרים הנדרשים, וגם בידע ובכוח האדם המקצועי הנדרש לצורך ביצוע פוליש לרצפת שיש ברמה גבוהה. במסגרת תהליך הפוליש אנו מבצעים טיפול מקדים לרצפה על מנת להפוך אותה ליותר קלה לספיגת החומר של הפוליש. לאחר טיפול זה, אנו עוברים על כל שטח הרצפה באמצעות מכונת פוליש המבצעת צחצוח אינטנסיבי של הרצפה במהירות גבוהה. במהלך הצחצוח משולב גם חומרי הפוליש, שמוטמע בתוך אבן השיש. לאחר שאנו עוברים עם המכונה על הרצפה שלכם, הרצפה תבריק כמו שאף פעם לא הבריקה. את כל זה תקבלו עם 100% אחריות כי רק אנחנו מתחייבים שתצאו מרוצים. 

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

בשביל פוליש לרצפת שיש צריך זה מכונה, חומרים וידע מקצועי.

ישנם רצפות שיש שהרכב שלהם מאוד צפוף כתוצאה מכך הרצפה מאוד חזקה ועמידה שזה טוב מצד אחד, ולא טוב מצד שני. רצפה חזקה קשה לשבור אותה, וקשה להכתים אותה, אבל גם קשה להבריק אותה. בדיוק בגלל זה צריכים להשתמש בחומרי פוליש רבי עוצמה. אצלנו יש את כל החומרים והידע מקצועי אשר יתנו לרצפה שלכם מראה מרשים נקי ואלגנטי.

פוליש לרצפת שיש

פוליש לרצפת שיש מחיר

אז בטח אתם שואלים כמה זה עולה ואיך נקבע המחיר? אז כך המחיר נקבע לפי מטר מרובע ככל שיש לכם יותר מטרים המחיר למטר יורד וההפך. יש גם מחיר מינימום לעבודה למה? בגלל הוצאות לוגיסטיקה: רכב, דלק וכו'… בקיצור אם אתם מעוניינים לדעת כמה זה עולה כאן ועכשיו הכנתי להם כלי לחישוב אוטומטית של המחיר כל מה שאתם צריכים זה למדוד כמה מטרים יש לכם להזין למערכת, לבחור באפשרות "פוליש קריסטל" תחת הקטגוריה "פוליש" ותוך מספר שניות בודדות תקבלו מחיר.

פוליש לרצפת שיש מחיר

לצורך הברקת רצפת שיש מומלץ ליישם פוליש קריסטל על מנת לחדש רצפת שיש מומלץ ליישם פוליש ליטוש. רוצים לדעת עוד כנסו לאתר…

תחזוקה נכונה של רצפת שיש היא לא רק שימוש בחומר שטיפה מתאים.
תחזוקה נכונה של רצפת שיש כוללת בתוך ביצוע פוליש אחת לכמה זמן…
מידע נוסף תמצאו באתר כנסו לכאן עכשיו… 

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...