פוליש אקרילי לרצפה

רוצים פוליש אקרילי לרצפה?
מעוניינים לרענן ולפנק את כל הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון.

פוליש אקרילי לרצפה - דוקטור פוליש מומלץ לשנת 2023

השימוש בפוליש אקרילי מתאים בעיקר לעסקים ומקומות תעשייתיים. פוליש אקרילי לרצפות מתבצע על ידי אנשי מקצוע מומחים בעזרת ציוד מיוחד. בעזרת מכונת פוליש מצפים את הרצפה בחומר אנטי-סטטי. בפוליש אקרילי קיים שוני מהותי בטכניקה בהשוואה לשני סוגי הפוליש האחרים (פוליש ווקס או פוליש קריסטל). בעוד שבשני הסוגים האחרים של הפוליש, לאחר ייבוש חומר הציפוי, יש צורך להבריק את הרצפה בעזרת מכונה, בפוליש אקרילי אין צורך בשלב זה.

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

למה כדאי ליישם פוליש אקרילי

פוליש אקרילי הוא סוג של ווקס, הנותן תוצאות נפלאות. הרצפה לאחר פוליש אקרילי מקבלת חזות מבריקה ומרשימה. פוליש אקרילי מורכב מתרכובת מיוחדות המעניקות הברקה והגנה מצוינת לרצפה. שכבת ההגנה המצפה את הרצפה בפוליש זה מאיטה את תהליך השחיקה והבלאי הטבעיים של הרצפה. בנוסף שכבה זו מעניקה מראה חדש בשמך תקופה ממושכת. אם אתם מעוניינים ברמת גימור גבוהה ומחפשים חברת ניקיון מקצועית המציעה שירותי פוליש אקרילי איכותי, אנחנו תמיד נשמח לעמוד לשירותכם.

יש פוליש ויש דוקטור פוליש

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

הסבר כללי למה זה מתאים ולמה זה טוב

השימוש בפוליש אקרילי מתאים בעיקר לעסקים ומקומות תעשייתיים בהם יש ארונות חשמל מרובים ופעילות עסקית דינאמית, זאת מאחר והוא נעשה באמצעות חומר אנטי סטטי שמבודד הולכה של חשמל ומונע סיכונים בטיחותיים. מדובר בפוליש עמיד וחזק, שמונע שריטות ולא נפגע בקלות מחומרים כימיים חזקים שעלולים לפגוע בסוגי ריצוף שונים. פוליש אקרילי יעניק לרצפה מראה מבריק ונקי והוא מתאים בעיקר לסוגי משטחים כגון: לילונאום, פי.וי.סי, רצפת בטון, רצפת אבן טבעית, רצפת שיש וכדומה, אך הוא לא מתאים לסוגי מרצפות קרמיקה או גרניט פורצלן.

 

מתחייבים ל 100% אחריות משלמים רק אחרי שמרוצים!

השכבה האנטי סטטית של הפוליש האקרילי יוצרת ציפוי חזק ועמיד למשטח, דבר שימנע הצטברות של לכלוך קשה או שריטות שעלולות להיגרם מפעילות שונה הדבר יעניק לרצפה הגנה מקסימלית. פוליש אקרילי מומלץ לשימוש במקומות שבהם הסבירות לגרימת נזקים לרצפה גבוהים, כך היעילות של פעולת הפוליש תביא לשמירה והגנה על הרצפה במקום ובמקביל תאפשר ניקיון עתידי של המשטח באמצעות חומרי ניקיון וחיטוי חזקים למהלך הפעילות השוטפת. את כל זה תקבלו עם 100% אחריות כי רק אנחנו מתחייבים שתצאו מרוצים.

אתם חייבים לשמוע מה הם 👆 אומרים עלינו

פוליש אקרילי הנו סוג של ווקס פולימרי בעל תכונות ייחודיות.
רוצים לדעת למה זה טוב ולמה זה מתאים כנסו לאתר…

פוליש אקרילי מתאים בעיקר למבנים תעשייתיים רצפות לילונאום ועוד.. מידע נוסף תמצאו באתר כנסו…

פוליש אקרילי

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...