מדריך לניקוי שיש

תחזוקה נכונה של רצפת השיש שלכם תשמור על השיש שלכם לאורך שנים רבות. מצד אחד רצפת שיש נחשבת לרצפה עמידה וחזקה. אבל מצד שני היא עדינה ורגישה לחומרי ניקוי ומזון מסוימים. לפניכם מדריך לניקוי שיש. במדריך הבא נסקור מה עליכם לעשות אחת לכמה שנים, על מנת לשמור על הרצפות שיש שלכם ואם איזה חומרים מומלץ לשטוף את הרצפה באופן שוטף וממה כדאי להיזהר כאשר אתם מנקים את הרצפה.

מדריך לניקוי שיש

דרכים לניקוי שיש מבלי להזיק לו:

שיש הוא אחד החומרים הנפלאים שהטבע העניק לנו. הוא מעניק לבית שלכם חזות נפלאה ויוקרתית. מעלה נוספת של השיש היא העמידות שלו. אבל בסביבת המגורים שלנו ישנם חומרי ניקוי ומזון אשר יכולים לתקוף ולהרוס את האריחי השיש שלכם. לכן כדאי מאד להבין את הזהירות הנדרשת ולנהוג בהתאם. הכלל הראשון בשמירה על שיש – לעולם, אין לנקות אותו בעזרת חומצות או חומרים חומציים אחרים כמו חומץ. הדבר יכול לגרום לשיש נזק, דבר הניתן היה לתיקון רק באמצעות ליטוש או השחזה של הרצפה.

ניקוי שיש

השיש נוטה לספוג חומרים נוזליים העלולים להשאיר עליו כתמים. כדי להימנע מתופעה זו, יש להגן על הרצפה באמצעות סילר או פוליש. סילר הינו חומר מונע ספיגה של נוזלים. הוא מגן על הרצפה מפני ספיגה של נוזלים אשר נשפכים על הרצפה.
דרך נוספת להגן על הרצפה היא באמצעות פוליש קריסטל או פוליש ווקס. השיטות הנ"ל נועדו להבריק את רצפת השיש שלכם רק גם מעניקות לרצפת השיש הגנה נוספת.

ניקוי שיש - חומרים

שיש מחזיק מעמד במשך שנים ארוכות בעזרת תחזוקה וניקוי יעילים המתאימים לתכונותיו. אם החלטתם להשקיע והשתמשתם באריחי שיש לרצפה שלכם או לאמבטיה, כדאי שתדעו כיצד לנקות את השיש כהלכה כדי להימנע מלפגוע בו. כדאי לנקות את השיש עם חומרים עדינים בעלי רמת חומציות ניטרלית. תמיד מומלץ לבדוק כי חומרי הניקוי שאתם משתמשים בהם מיועדים עבור ניקוי שיש כפי שמפורט על ידי היצרן. עם זאת אל תסמכו על יצרנים תמיד תבצעו בדיקה בפינה נסתרת של חומר הניקוי.

ניקוי שייש

5 טיפים לתחזוקה נכונה של השיש שלכם

  1. כדי לשמור על איכות השיש יש להשגיח עליו מנזקים אפשריים. אל תניחו עליו כוסות, במיוחד לא כוסות המכילים משקה חם. אם בכל זאת קרה ונשפך נוזל על השיש דאגו לייבש אותו במהירות.
  2. מדי פעם, נקו את משטח השיש שלכם בעזרת מטלית לחה לאחר שטבלתם אותה במים חמימים. בניקיון סדיר של השיש אין צורך לשפשף את השיש וגם אין צורך להשתמש בכימיקלים.
  3. מדי כמה חודשים נקו את השיש בעזרת חומר ניקוי עדין ולא מרוכז. חומר כזה מספיק בהחלט להעניק לשיש שלכם מראה מבריק. לאחר הניקוי בעזרת בד לח, חשוב מאד לייבש את השיש, אפשר בעזרת מגבת נייר, וזאת בשביל למנוע מהנוזל להיספג בתוך השיש.
  4. לעיתים הניקיון הזה אינו מספיק אינטנסיבי. במקרים כאלה מומלץ לרכוש חומרי ניקוי מיוחדים עבור ניקוי שיש ולעקוב אחר הוראות היצרן. כמו כן, ניתן להתייעץ עם חברת פוליש המתמחה בנושא.
  5. אחת לתקופה מומלץ לעשות פוליש באמצעות מכונה ניתן להשכיר מכונה לעשות זאת עצמאית או לפנות לחברה מקצועית.

הדרך הכי טובה לנקות את השיש תוך שמירה על האיכות שלו היא באמצעות פוליש קריסטל או פוליש וקס. מה שבטוח, אסור להשתמש בחומרים חומציים כלשהם.

רצוי להימנע מלהניח עליו כוסות, במיוחד לא כוסות עם משקאות חמים, ומדי פעם לנקות אותו בעזרת מטלית לחה.

אחת לכמה חודשים לנקות בחומר ניקוי עדין ולא מרוכז על מנת להעניק לו מראה מבריק, ואז לנגב באמצעות מגבת נייר בכדי שהנוכל לא ייספג.

במידה וגם חומרי ניקוי מיוחדים לא עוזרים, יש להתייעץ עם חברת פוליש בנושא.
מוזמנים להשאיר אצלנו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם.

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...