מדריך לניקוי קרמיקה

רצפת קרמיקה היא רצפה עדינה ולכן יש לנקות אותה בהתאם. מדוע בכל זאת רבים בוחרים בה? רצפת קרמיקה זוכה לפופולאריות במשקי בית רבים מכיוון שהיא בעלת מראה מרשים ומשתלבת היטב בעיצוב הבית המודרני. רצפות קרמיקה מגיעות בגדלים ובצבעים מגוונים, וגם המחיר משתנה מאד בין דגם לדגם. בנוסף לכך שהיא יפה למראה, רצפת קרמיקה קלה יחסית לניקוי. לעיתים מופיעים בה כתמים, דהיית צבע או שמצטבר לכלוך בין האריחים. במקרים כאלה צריך לדעת כיצד לנקות את הרצפה בעדינות מבלי לגרום נזק ושריטות לאריחים.

כמה עולה להזמין ניקוי קרמיקה?

בדקו מחירים עכשיו !

ניתן לשמור בקלות על אריחי קרמיקה בעזרת כמה כללים פשוטים.

מהי אם כן שיטת הניקוי המתאימה לסוג זה של רצפה? אם הזמנתם חברת ניקיון והם הציעו לכם פוליש ווקס לרצפת הקרמיקה שלכם, אז כנראה שהחברה לא מבצעת את עבודתה כראוי. פוליש ווקס בהחלט אינו מתאים לרצפת קרמיקה, שאינה בנויה לספיגת חומרים שומניים. אריחי קרמיקה נעשים מסיליקטים של חימר. כדי לייצר קרמיקה תערובת החימר נאפית בטמפרטורות גבוהות מאד. חלק מאריחי הקרמיקה עוברים הליך זיגוג. אם האריחים לא עברו זיגוג, אז יותר קשה לנקות אותם, כי חסרה להם את השכבה החיצונית הקשיחה הדוחה מים ולכלוך.

ניקוי קרמיקה - תחזוקה שוטפת

בלי קשר לסוג האריח, מזוגג או לא מזוגג, כל אריחי הקרמיקה צריכים לעבור ניקוי בעזרת מים באופן קבוע. ניקוי יומי של הרצפה במים בעזרת סחבה נקייה ימנע הצטברות לכלוך, עובש ושומנים ויעזור לשמור על הרצפה במצב טוב למשך זמן רב.

החומר שמחזיק האריחים ביחד, מעין סוג של דבק, נוטה לצבור לכלוך. במקרה והופיעו כתמים או הצטבר לכלוך באריחים שלכם, הכינו בקערה או דלי חומר ניקוי עדין עם מעט מים. טבלו ספוג בנוזל שהכנתם ובעזרתו נקו בעדינות את האזורים המלוכלכים. כאשר תסיימו להסיר את הלכלוך מהאריחים, יבשו בעזרת מטלית מכותנה. במקרים קשים של לכלוך עקשן בהם חומר הניקוי שהשתמשתם בו לא עובד, אפשר להשתמש בתמיסת ניקיון: ערבבו מעט חומר מחמצן בדלי מים. נקו שוב בעזרת ספוג כדי להסיר את הלכלוך שנשאר.

ניקוי גרניט פורצלן

לסיכום, קראו את ההוראות

כשאתם משתמשים בחומר ניקוי מסחרי, חשוב לשים לב כי כתוב מפורשות בהוראות היצרן כי החומר מתאים לניקוי אריחי קרמיקה. זכרו כי רצפת קרמיקה היא רצפה עדינה ויש להיזהר בניקיונה! חומרים שאינם מתאימים עלולים לגרום לשריטות באריחי הקרמיקה ולהרוס את יופי הרצפה.

אם צריך, התייעצו עם איש מקצוע לגבי התאמת חומר הניקוי שיהיה הכי טוב לרצפת הקרמיקה שלכם.

ניקיון גרניט פורצלן לאחר שיפוץ

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...