הסרת כתמים רצפת גרניט פורצלן

צריכים הסרת כתמים רצפת גרניט פורצלן?
רוצים לרענן ולפנק את הבית?
ברוכים הבאים הגעתם למקום הנכון…

הסרת כתמים רצפת גרניט פורצלן - דוקטור פוליש מומלץ לשנת 2023

רצפת גרניט פורצלן הינה אחת מסוגי הרצפות היותר רגישים לאור ולחושך וכן לפגעי הטבע השונים. על מנת שתוכלו ליהנות מרצפת גרניט פורצלן במצב איכותי ושמיש למשך שנים רבות ישנו צורך בביצוע של ניקיון איכותי המותאם ספציפית לחומרים דוגמת גרניט פורצלן. למעשה, רצפת גרניט פורצלן נוטה להתלכלך לא מעט ולא בכדי. מאחר ולרצפה זו ישנן רגישויות ייחודיות לה חשוב להעניק לה את היחס הדרוש לה.

למעשה, כתמים על רצפת פורצלן יכולים להיגרם ממגוון עצום של סיבות שונות ומגוונות. בין אם מדובר בשימוש בחומר ניקיון שאינו מתאים לגרניט פורצלן ובין אם מדובר בטעות התזה של חומר מסוים הגורם נזק לרצפה לטווח הארוך, נזק ההולך ומחריף ככל שעובר הזמן, עד שנדרשת פעולת הסרת כתמים מגרניט פורצלן.

חשוב מאוד לא לתת לחומרי הגלם השונים להרוס את רצפת הפורצלן אלא לשמור עליה באמצעים הנכונים! מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע בנושא..

יש חברת ניקיון ויש דוקטור פוליש
יש חברת ניקיון - ויש דוקטור פוליש
ניצוץ

שירותי ניקיון מקצועיים

הסרת כתמים מרצפת גרניט פורצלן מחייבת הזמנת שירותים איכותיים וייחודיים, כאלה הניתנים על ידי חברה מקצועית של ניקוי דירות באמצעי ניקוי איכותיים ויעילים. ישנן לא מעט חברות המציעות שירותים שונים של ניקיון דירות וכמו כן גם שירותי ניקיון כמו פוליש לרצפה או פוליש ווקס, אך האם השירות מתבצע ברמות הגבוהות ביותר של השירותים הניתנים כיום על ידי חברות ניקיון מקצועיות?

נכון שהרבה חברות מציעות את כל השירותים הנ"ל, אולם לא כל החברות המציעות את שירותיהן בתחום של ניקיון דירות אכן מבצעות את העבודה באיכות גבוהה. יש לא מעט חברות ניקיון חדשות וצעירות המבצעות את השירות תחת לחץ וללא ניסיון מספק.

השירותים של ד"ר פוליש

השירותים הניתנים על ידי חברת ד"ר פוליש הינם שירותי ניקיון חדשניים ההופכים את השירות עצמו לחוויה. במקום שהבית שלכם יהיה מוזנח וכתמים יצוצו בו בכל פינה הרי שתוכלו לקבל את השירותים האיכותיים והיעילים ביותר בתחום אם רק תבדקו את שירותי החברה המנוסה ביותר בענף הניקיון. כל אחד מהעובדים שלנו הועבר הכשרה מתאימה ויועד לתת ללקוחות את השירותים האיכותיים והיעילים ביותר.

בחרו רק חברת ניקיון מומלצת ומנוסה!

שירותים אלו הניתנים על ידי החברה של ד"ר פוליש פותחים לרבים את הדלת להצלחה ולהנאה מבית נקי ונעים. אולם על כל פנים חשוב ביותר לוודא כמה שנות ניסיון יש לכל חברה בתחום.

לאזורי שרות דוקטור פוליש – לחצו כאן

ישנם מספר טכניקות להסיר כתמים מרצפת גרניט פורצלן, אך הדבר תלוי בסוג הכתם ובסוג האריח.
מידע נוסף תמצאו באתר שלנו כנסו עכשיו…

על מנת לשמור על האריחים שלכם יפים ונקיים לאורך זמן מומלץ לתחזק את הרצפה עם חומר על בסיס אלכוהול.
מידע נוסף תמצאו באתר שלנו כנסו עכשיו…

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.
הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...