שאיבת מים ממקלט

אחד המקומות שעד כמה שהם חשובים, אנחנו תמיד אוהבים להתעלם מהם הוא המקלט. כמעט בכל בניין בישראל ישנו מקלט, וכמעט כל מקלט כזה משמש כמחסן של כל הבניין. הבעיה מתעוררת כאשר נוצר מצב של מלחמה לא עלינו, ואז כולם רצים למקלט, אך מגלים שאי אפשר להשתמש בו, פשוט בגלל שאין בו מקום אפילו למחט. מקלט זה דבר שצריך לדאוג לו, ולתחזק אותו, ואנחנו רק יכולים ללמוד מאותם אזורים המצויים בעימות כמו בצפון הארץ או סביב רצועת עזה, שם מקלט זה חדר קדוש, שלא נוגעים בו.

אבל תחשבו כרגע, כשהמקלט שלכם הוא בעצם המחסן שלכם וכל פריטי הריהוט שלכם נמצאים בתוכו, תארו לעצמכם שהוא כולו מוצף במים. מה תעשו אז? תזמינו שאיבת מים ממקלט?

זה בסדר גמור, שאיבת מים ממקלט זה בהחלט הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות, אבל עם הצפיפות הזאת של הרהיטים הם כנראה יהרסו עוד לפני שתרימו את הטלפון. עשו לעצמכם טובה וטפלו במקלטים שלכם כמו שצריך.

ציוד תחזוקה לשאיבת מקלט

שאיבת מים ממקלט זאת לא הצרה היחידה שיכולה לעניין אתכם בכל הקשור למקלט. מקלטים הם מקומות שפורצים מאוד אוהבים. בדרך כלל הם נעולים עם מנעול קטן שאפשר לחתוך עם מסורית קטנה, ובתוך דקות אחדות אפשר לרוקן מקלט שלם ולמכור את החפצים שהיו שמורים בו. אבל כל אלה לא ממש חשובים, מה שחשוב הוא שהמקלט נועד להגן על חיינו.

כל המידע לגבי אחזקת המקלט

המקלט הוא המקום שאליו אנחנו נרוץ כשהאזעקה תצרח בכל רחבי הארץ. זה קרה לנו בתשעים ואחת, וכל תושבי אזור המרכז זוכרים את זה היטב, אז למה להעמיד את עצמנו שוב במבחן כזה? כדאי מאוד להיכנס לאינטרנט ולקרוא את כל המידע הדרוש לגבי אחזקת מקלט, החשיבות בשמירתו פנוי ונקי, וכן, גם היכולת לשאוב ממנו מים בזמן הצפה, וכל שירות אחר שאולי תצטרכו עבורו. בהתחלה יהיה לכם קשה, גם למצוא מקום לכל החפצים, וגם לעשות את הניקיון הראשוני. תוכלו להיעזר בחברה המתמחה בתחום זה, ולאחר מכן המקלט שלכם כבר לא יצטרך אתכם עד לרגע האמת.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...