מילון מונחים מקצועי - מאת דוקטור פוליש

מילון מונחים מקצועי פשוט ונוח, המאפשר לכם להבין את כל המושגים המקצועיים בהם משתמשות חברות פוליש וניקיון בתים, כאן תוכלו ולהבין את כל המונחים המקצועיים שלפעמיים נשמעם כמו סינית למי שלא מבין.

פוליש ווקס

פוליש ווקס לרצפה הוא טיפול פוליש בו נעשה שימוש בחומר ווקס, חומר שעוותי מותך המספק הגנה ומראה מבריק. השימוש בווקס נעשה ע"י מריחה של החומר על הרצפה ולאחר ייבושו הסופי עוברים על רצפה עם מכונת פוליש ופד לבן וייבש בדרך זאת מבריקים את הרצפה ויוצרים שכבת הגנה. דוגמה לחומר כזה הנו וקסולין W-100 של חברת סנו.

פוליש ווקס לרצפה

פוליש קריסטל

פוליש קריסטל או בלועזית קריסטליזציה הנו תהליך היוצר שכבת מיקרו קריסטלים לרצפה. התהליך נוצר באמצעות ריאקציה כימית הנוצרת מחומרים וחימום בעזרת צמר פלדה ומכונת פוליש. התהליך משווה לריצוף מראה רטוב, מבריק ויוקרתי.

הברקה קריסטלית מחיר

פוליש אקרילי

פוליש אקרילי לרצפה הנו טיפול פוליש בו נעשה שימוש בחומר וקס אשר מבריק מעצמו. הברק הנוצר מפוליש אקרילי אינו ברמת השתקפות המרבית שניתן להפיק אך יש לו תכונות טובות אחרות כגון הגנה חזקה לאריחים כמו סילר כושר מילוי לאריחים נקבובים ועוד..

הברקה קריסטלית

מכונת פוליש

מכונות פוליש לרצפה משמשות לקרצוף רטוב, פוליש, קרצוף שטיחים, שיוף מרצפות, הברקה קריסטלית וטיפול בעץ. המכונה היא בעצם מכונת דיסק, למכונה מנוע חשמלי אשר מסובב גלגל הנקרא "מוביל" מתחת למוביל מניחים פדים, רשתות ליטוש, יהלומים וסקוצים בהתאם לסוג האבן והתהליך אותו נרצה לבצע. לצפייה במדריך וידיאו המדגים את דרך הפעלה של המכונה לחצו פה.

פוליש ווקס לרצפה מחירים

גלזורה

מהמילה glaze – זיגוג. החלק העליון של האריח מכונה גלזורה הוא בעצם ציפוי אטום שקוף. נועד להגן על טקסטורת המרצפות. לאריחי קרמיקה וגרניט פורצלן נוצרת הגלזורה בתהליך היצור של האריחים. לאריחי אבן, טרצו ושיש ניתן לחדש וליצור גלזורה חדשה שוב ושוב באמצעות פוליש וליטוש.

ניקוי גרניט פורצלן

ליטוש יהלום

ליטוש המקנה לרצפה מראה אחיד והמרשים ביותר שהרצפה שלכם תוכל לקבל. יש המתארים זאת כאילו כל הרצפה פלטה אחת. בעבר התהליך היה מתבצע באמצעות אבני ליטוש המשמשות לעיבוד הרצפה ולכן יש המכנים את תהליך "ליטוש אבן". כיום התהליך מתבצע על ידי יהלומים ומכן גם השם השתנה וכיום נקרא ליטוש יהלום. התהליך מתחיל בפתיחה של המרווחים בין האריחים מילוי בדבק אפוקסי ולאחר מכן מתבצע הליטוש במספר שלבים. מתחילים ביהלום גס הגורס ומישר את פני השטח עד שאין הפרשי גבהים בין האריחים ולאחר מכן ממשיכים ביהלומים עדינים יותר. ניתן ליצור ברק טבעי לאריחים בדרך זאת. התהליך ניתן ליישום רק על שיש טרצו וסוגים שונים של אבן.

 

פוליש לרצפת טרצו

רשתות ליטוש

רשתות המצופה באבקת המינרל הקשה שמיר. משמש לשיוף מרצפות. מגיע בדרגות חספוס שונות. ככל שדרגת החספוס עולה (מספר נמוך יותר), כך היכולת ללטש חומרים קשים גבוהה. משמש לליטוש מרצפות טרצו אבן ושיש.

סילר

חומר שקוף המשמש לאיטום משטחים נגד חדירת מים והכתמה. מתאים לשימוש על: שיש, מרצפות טרצו, סומסום, אבן, טרה קוטה, בטון, ועוד… קיימים סוגים רבים של סילרים רובם מיוצרים בחול ויש גם יצרנים טובים בארץ כגון מרדכי וולך.

סילר לרובה דוגמה

מתחייבים ל- 100% אחריות

שיפצתם?
עוברים דירה?
בא לכם לחדש?

אל תשברו לעצמכם את הגב.

דוקטור פוליש היועץ האישי שלך
שרות חדש וחסר תקדים בעולם הניקיון.

הצג צ'ט
1

כתבו לנו משהו...